7

1.2K 144 283
                                    


Elektrikler gidince evin içinden ayak sesi gelmey başladı Mikey korkuyla abisine sindi. Baji ise koşarak Chifuyu'nun yanına gidip onu sarmıştı.

"Mikey şimdi sehsizce Baji'nin yanına gideceksin ve ben sese bakacağım anlaştık mı ?"

"Ağbey gitme."

"Manjiro lütfen."

Mikey yavaş adımlarla Baji'nin yanına gitti ve Baji'nin eli tuttu. Shinichiro ise sehsiz adımlarla etrafı kontol etti bir şey bulamayınca koridordan çocukların yanına geldi.

"Bir şey yok gi-"

"Ağbey şurdaki adam kim ?"

Shinichiro arkasını döndü.

"Uzun zaman olmuştu sarışın."

Ufak olan şaşkınlıkla adama bakıyordu. Hatırlamıştı. Bu adam kendisini arayan ve bıçaklayan adamdı.

"Kimsin ? "

Shinichiro çocukları arkasına aldı. Baji ise Chifuyu'nun önüne geçmişti.

"Gerçekten merak ediyor musun ?"

"Uzatma."

"Sıkıcısın. Madem bu kadar merak ettin. Sarışın yağmurlu günü hatırlıyor musun ?"

Gözler bu sefer Chifuyu'yu buldu. Chifuyu düşündü. Yağmurlu günü hatırlıyordu.

"S-sen..."

Chifuyu kocaman gözlerle adama bakmaya başladı. Bu adam sokakta yaşadığı zamanlarda ona şeker vermişti. Daha sonrasında çocuk şekeri yemeyince onu yağmurda kovalamaya başlamıştı. Chifuyu çığlık atıp bağırmasına rağmen kimse yardım etmemişti. Ara sokağa girdiğinde adam şekeri yedirmeye çalışmıştı. Bir yaşlı amca kurtarmıştı. Bir daha da görememişti. Görmemeyi umuyordu. Ancak en son Baji ile görmüştü.

"Evet ben sana o şekeri veren adamım. Neden babanın verdiği şekeri yemiyorsun ufaklık ?"

"Baba mı ?"

"Evet Matsuno. Ben senin babanım. Seni sokağa atan bendim. Sana o şekeri yedirerek seni yıllar sonra öldürmeye çalışanda bendim. Sana tecavüz edende bendim."

Sondaki cümlede ufaklığın gözleri kocaman açıldı. Titremeye başladı ufak olan. Aklına Baji ileyken hatırladığı adam geldi. O da buydu. O da bu adamdı. Her yerdeydi. Kim bilir daha ne kadar görmüştü bu adamı. Korkuyordu küçük olan.

"Şimdi çocuğu bana verin."

"Kes sesini pezevenk siktir git evimden."

Shinichiro bağırdı ve adama doğru yürümeye başladı.

"Yaklaşmamanı tavsiye ederim. Elimden bir kaza çıkabilir."

Adam eline silahı aldı ve Shinichiro'ya doğrulttu.

"Ben istediğimi alırım."

"Ufaklığa elini sürmene izin vermeyeceğim."

"Emin misin?"

Adam silahı sıkıcaktı ki Shinichiro son anda adamın elini tutup koltuğa sıkmasını sağladı ve silahı fırlattı. Chifuyu mikey ve baji aynı anda kulaklarını kapadılar.

"Küçük bir çocuğu sokağa attın ve üstelik onun peşini bırakmayarak onu öldürmeye çalışıp tecavüz mü ettin ?"

"Evet tam olarak bunlar yaptım."

"Neden hala peşindesin ?"

"Çünkü öldüreceğim onu."

"Ağbey!"

Mikey bağırdı Chifuyu koşmaya başladı adam elindeki bıçağı az kalsın Shinichiro'ya batıracaktı ama Chifuyu koşarak ortaya atladı. Canı öncekinden daha çok yanmıştı. Ama gülümsedi.

"Sen benim babam mısın ?"

"Evet Matsuno."

"Biliyor musun senden nefret ediyorum. Beni sokağa atıp öldürmeye çaşıştığın için değil. Arkadaşlarıma zarar verdiğin için. Senden nefret ediyorum."

"Bunu umursamıyorum."

"Biliyorum."

Bu sırada Mikey polisi arıyordu bir şekilde adresi vermeyi başarabilmişti. Baji ise hala olayın etkisindeydi. Ufaklığın herşeyini bildiğini sanırken hiçbirşeyini bilmediğini öğrenmişti. Bu kadar yükü kaldıramadı kalbi.

"Benim adım ne peki ?"

"Sen bir ad vermeye deymezsin. Sana bir isim vermedim."

"Teşekkür ederim. Bana iyiki isim vermedin."

"Ne ?"

"Sayende bana isim veren bir ailem var. Sana teşekkür ederim."

Küçük olan öksürmeye başladı çok kan kaybediyordu. Adam ise bu sırada her yerine sarılmış kollara bıçağı geçirdi. Shinichiro ise gelen bıçakla
yere yığıldı. Canı acıyordu.

"Ağbey!"

Polisin sesini duyan adam hızlı adımlarla kaçarken son sözlerini söylemişti.

"Seni öldüreceğim Matsuno. Keşke hiç doğmasaydın."

Mikey abisimin yanına çöktü. Abisi kanlar içindeydi. Baji bir şok daha geçirdi bacaklarını kontrol edemiyordu. Chifuyu'ya gitmek istiyordu ama gidemiyordu. Mikey ise bağırıyordu.

"Ağbey aç gözlerini ağbey hadi dorayaki yiyecektik söz verdin bana söz verdin ağbey sözler tutulmalı..."

"B-ben özürdilerim Mikey. Hepsi benim suçum. Özürdilerim Mikey."

Mikey gözündeki yaşları sildi ve Chifuyu'ya doğru adımladı. Chifuyu'nun gözleri yavaştan kapanıyordu.

"Chifuyu kendin suçun olmayan şeyler için asla özürdileme."

Mikey ve Baji aynı anda konuşmuştu ufaklık ikisinede gülümsedi ve yere yığıldı.

Ufak olan yavaşça gözlerini açtı. Hastanede yatıyordu.

"Ufaklık uyandın mı?"

Ufak olan sesin geldiği yöne döndü ve şaşkınlıkla dorayaki yiyen Mikey ve Shinichiro'ya baktı. Shinichiro yaşıyordu...

Aksiyon tarzı sahneleri asla yazamıyorum ama umarım beğenirsiniz.

Herşeyi anlattığıma göre 1-2 bölüm sonra büyütürüm diye düşünüyorum.

Chifuyu'nun babasınıda tanıtmış odluuum.

İyi geceler son olarak <3

𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin