Saatlerdir Chifuyu'ya sarılıp saçlarını okşuyordu. Chifuyu ise tepki vermeden sadece onunla olmanın huzurunu çıkartmak istiyordu. Hala atlatamamıştı. Her an düşecek gibi hissediyordu. Yanında şu an Baji olduğu için çok şanslıydı. Kendini güvende hissediyordu ancak hala duyamadığına inanamıyordu. Duymak istiyordu. Baji'yi,Kazutora'yı, Takemichi'yi... hepsini duymak istiyordu.
Bir süre sonra içeri artık dayanamayıp diğerleride gelmişti. Baji izin vermediği için meraktan çatlayacaklardı ancak kendileride Chifuyu'yu öyle görmek istemiyorlardı. Kazutora gidip Chifuyu güvende hissetsin diye gizlice içeriye kediyi sokmuştu. Bu yüzden öncelikle hızlıca peke'yi Chifuyu'nuj yanına bıraktı.
"Kazutora kediyi neden getirdin ?"
"Baji Chifuyu ve ikisinin özwl bir bağı okfuğunu söylüyor. İyi hissetsin diye getirdim."
"Kazutora. Teşekkür ederim. Peke'yi getirdiğin için."
Kazutora sadece gülümsedi konuşsada duyamayacaktı ki.
"Baji özürdileriz ama arkadaşımızı görmemiz lazımdı."
"İyi değil mi ?"
"İyi gibi. Her yerindeki sargıları görmezsek."
"Doktor uyanınca adını sayıkladığını söylemişti. Seni görünce rahatlamıştır."
"Umarım rahatlamıştır."
"Baji ne konuşuyorsunuz ?"
"Mitsuya kağıt kalem var mı ?"
"Al baji."
Baji oturup herşeyi tek tek aynen yazdı. Chifuyu gülümsedi ve teşekkür etti. Bir süre kağıt kalem yoluyla anlaştılar. Daha sonrasında Baji ufak olanı uyutup çocuklarla odadan dışarı çıkmıştı. Takemichi ve Kazutora'nın gözleri dolmuştu. İkiside dokunsan ağlayacak gibiydi.
"Siz gidin isterseniz ben kalırım."
"Baji iyi olacağından emin misin? Eve gidip dinlenseydin biraz biz durabiliriz."
"Gerek yok. Hadi gidin siz."
"Peki dikakt edin kendinize."
"Görüşürüz."
Baji Chifuyu'nun odasına geri girdi. Chifuyu ağzı açık şirin şirin uyuyordu. Baji bir süre elini tuttu ve saçlarını okşadı. Onu izlemek ona huzur veriyordu.
"Baji."
Baji kocaman gülümseyip ufak olanın yeni açılmış gözlerine baktı. Gülümseyip alnını öptü. Konuşmuyordu. Konuşsa duyamayacaktı. Gerek yoktu. Ufak olan kocaman gülümsedi. Baji kağıt kalem alıp hızlıca geldi ve bir şeyler yazmaya başladı.
"Nasılsın daha iyi misin ?"
"Evet."
"Çok korkuttun beni lütfen bir daha yalnız başına bir inşaat alanına gitme."
"Yalnız değildim Baji. Kisaki çağırmıştı. Önemli deyince gitmek istedim ama beni biri aşağı itti yüzünü görmedim ama kisaki değildi."
"Anladım. Yine de bir daha buluşma o adamla olur mu sevgilim ?"
Ufak olan kafasını salladı.
"Ağlamadın değil mi ?"
"Ha ben mi ? ağlamak mı ? Ayıp ediyorsun Chifuyu!"
"Ne sen sürekli ağlıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶
RomanceSarı saçlı oğlan doğduğundan beri yalnızdı. Ailesi yoktu. Ama siyah saçlı oğlan ona bir aile vermişti. Ona herşeyini borçluydu sarı saçlı oğlan. "Chifuyu, senin adın artık Chifuyu." •kurgu bana aittir.