"Baji okul çıkışı bir yerlere gidebilir miyiz ?"
"Neden ?"
"İlla bir nedene mi gerek var ?"
"Evet ?"
"Ya odun Chifuyu sana böyle dese böyle mi diyeceksin!"
"Mitsuya bu sensin napiyim ben seni ya "
"Ya sen demedin mi prova yapiyim diye mal mısın oğlum sen."
"Aşk be abi."
"Gerizekalı aşk diyor bir de Chifuyu sana bu soruyu sormayacak."
"Aa neden ?"
"Kim senle randevü ister ki ?"
"Kalbimi kırıyorsun..."
"Yeter bana bir daha Mitsuya yardım et diye gelme! Bu 5 oldu 5. 5'inde de reddetin beni. Hem yardım istiyorsun hemde bir bok yapamıyorsun."
"Aşağılama yerin dibine giriyorum."
"Gir diye aşağılıyorum zaten!"
"Tamam bak özürdilerim hadi bu sefer ben teklif ediyim."
"Ya git doğaçlama yap benden bu kadar."
"Şerefsiz."
"Pardon ? Duyamadım ?"
"Seni çok seviyorum dedim."
"Hele başka bir şey de sikerim seni hayvan herif bir de beni Chifuyu'ya benzetmek için kedi tacını takıyorsun bu ne be ?! Bunu kim takar?"
"Ehe yakışmıştı."
"Hala devam ediyorsun!"
Baji ve Mitsuya bir süre daha itiştiler. Baji kendi içindeki duyguları anlayınca direk Mitsuya'ya koşmuştu. Mitsuya ise 5 gün boyunca yardım etmişti ama bu gün patlamıştı. Baji ile her ihtimali deniyorlardı. Baji ise Mitsuta'ya Chifuyu değilsin sen odaklanamıyorum deyip red yitordu. Akşam oldupunda Mitsuya gitti. Dayanamamıştı ve sevgilisiyle buluşmaya gidecekti. Geç kalamazdı. Ufak olan ise dershaneden eve yeni dönüyordu. Yorulmuştu.
"Hoşgeldin Chifuyu."
"Hoşbulduk Baji."
Ufak olan çantasını ve montunu yerleştirip ellerini yıkadı hemen içeri geçti. Büyük olan balkonda bir şeylerle uğraşıyordu. Büyük olanın yanına gitti.
"Neden minder seriyorsun baji."
"Yıldızları izleyelim mi Chifuyu beraber"
"Ha tamam olur olur. Bekle giyinip geliyorum hemen."
Ufak olan koşarak yukarı çıktı ve pijamalarını giyip yatarak yıldızları İzleyen Baji'nin yanına uzandı.
"Baji en sevdiğin yıldız hangisi ?"
"Ha ? Küçükken sormuştun bunu ?"
"Biliyorum ama belki değişmiştir."
"Hayır Chifuyu. Küçüklüğümden beri en sevdiğim yıldız güneş."
"Ş-şey p-peki ııı o küçükkenki söylediklerinin hepsi aynı mı ?"
Küçük olan iyice kızarmıştı.
"Seni güneşe benzetmem mi ?"
"E-evet o"
"Evet seni hala güneşe benzetiyorum. Sen hala hayatımı parlatıyorsun."
"G-gerçekten mi ?"
"Neden kekeliyorsun ?"
"Ha ?! Kekelemiyorum!
"Hayır kekeliyorsun."
"Dağıtma konuyu!"
"Tamam tamam."
"Ben aya benziyordum değil mi ? Öyle demiştin ?"
"Evet evet sen aya benziyordun. Benim seni parlattığımı söylemiştin. Çok tatlıydın. Hep öylesin zaten"
Bir süre daha sohbet ettiler. Bu konuşmadan faydalanmak istedi siyah saçlı oğlan. Tüm korkularını yenip söylemeliydi. Tam zamanıydı. Chifuyu'ya karşı hissetiğü duygular bu balkonda başlamıştı. Burda devam etmeliydi.
"Senden hoşlanıyorum Chifuyu gülüşün kalbimi ısıtıyor ve sadece saatlerce seni izlemek istiyorum. Biliyorsun senden bir şeyler saklamakta hiç iyi değilim. Reddedebilirsin seni anlarım. Aramız bozulur mu bilmiyorum. Şu an bunu söylemem lazım yoksa asla söyleyemeyeceğim. Benimle çıkıp ayını ayndınlatmak ister misin ?"
"Ha ? Ne ?!"
Büyük olanın yüzü düştü. Anlamadığını düşünüp bir anda bütün gülen yüzü ve bildiği herşeyi unuttu. Küçük olan onun üzüldüğünü görünce gülümsedi ve nerdeyse kıpkırmızı kesileceğini bilmesine rağmen büyük olanla dudaklarını kenetledi. Siyah saçlı oğlan anlık bir şok yaşadı ama olayı hemen kavrayıp karşılık vermişti. İkiside nefes nefese kaldıklarında dudakları ayrıldı Chifuyu kıpkırmızıydı Baji ise onun tatlılığına gülümsüyordu. Kendiside biraz kızarmıştı.
"Aldım cevabımı teşekkür ederim sevgilim."
Küçük olan yine şaşırdı.
"ohooo sen sürekli şok olursan çok işimiz var seninle"
"Dalga geçme."
Ufak olan kıkırdadı. Cesaretini toplayıp sonunda açılmıştı. Çok heyecanlı ve mutluydu. Bu an hiç bozulmasın istiyordu. İkisi beraber müzik dinleyip yıldızları garip şekillere benzetip gülüşüyorlardı. Bu anı bozmaya kim kıyardı ki ?
Kesin biri bozucak var ya kesin.
Serefsizlik yapmaz mısınız çocuklarım yeni sevgili oldu.İlham gelmioooo.
Biliyorum çok az yazdım hatta herşey hızlı oldu diyebilirsiniz belki. Ancak gerçekten okuldan dolayı kafa kalmıyor bende ve yazılarım iğrenç oluyor.
Merak edenler için bu hikayem bittiğinde başka hikayelerde yazacağım ancak su anlık okul ve burayı oturtmaya çalışıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶
RomanceSarı saçlı oğlan doğduğundan beri yalnızdı. Ailesi yoktu. Ama siyah saçlı oğlan ona bir aile vermişti. Ona herşeyini borçluydu sarı saçlı oğlan. "Chifuyu, senin adın artık Chifuyu." •kurgu bana aittir.