12

1K 124 147
                                    

"Ne demek Toman'a katıldım!"

Chifuyu sabah evden okula gitmemek için kaçmıştı. Büyük ihtimalle Baji şu an onu arıyordu ve ya okula gitmişti. Chifuyu ise Takemichi ile parkta salıncaklarda oturuyorlardı. Takemichi Toman'a katıldığını söylüyordu. Chifuyu ise yalnız kaldığı için üzgündü.

"Chifuyu özürdilerim sana söylemeliydim."

"Sen ordaysan bende geleceğim."

"He ?"

"Ben olmazsam dayak yersin. Biri sana göz kulak olmalı."

"Chifuyu ben 15 yaşındayım."

"Bu dayak yediğin gerçeğini değiştirmiyor."

"Alay etmek hoşuna gidiyor değil mi ?"

Chifuyu sırıttı.

"Kesinlikle."

"Hina'yı özledim. Neden okulu ektirdin ki sen bana ?"

"Ne biliyim sıkıldım."

Aslında Baji'den utandığı için kaçmıştı. Baji sarılırdı ama öpmezdi. Garip hissetmişti. Kalbine söz geçiremiyordu.

"Mal mısın oğlum sen devamsızlık sayım 4 oldu senin yüzünden."

"Hey ilk defa beraber çıktık!"

"Doğru sen sonradan katıldın."

"Hina'yı kouyacağım diye tekerleği yumruklamaya başladığın gün mü ? Yoksa Baji'yi koruyacağım diye kazutora'nın balığını susuzluktan çldürdüğün gün mü ? Ya da Bizim evi sarhoş sarhoş Hinata'nın eviyle karıştırıp seni seviyorum diye bağırdığında Baji'nin seni gecenin bir saati dövüp Baji'ye evlenme teklif etmen mi ?"

"kazaydı! Hem tekerlek yumruklamak iyi geldi. Ayrıca Baji'de saçlarını açık bırakmasaymış!"

"Çok sikimsonik işlerin var Takemichi. Hala neden arkadaşınım bilmiyorum ama seviyorum seni."

"Sağol. Akşam Baji beni dayağa tutmaz değil mi ?"

"Neden ki ?"

"Eğer Chifuyu ile bir daha okuldan kaçarsan seni sikerim tehtidi hala içimi ürpertiyor."

"Amaaan bir şey yapmaz."

"Ben emin değilim."

"Çok korkaksın gevşe biraz."

"Baji gibi biri seni tehdit etseydi gevşemeyi görürdün. Çevren serseri dolu. Sana kimse dokunamıyor tabi oh! Takemichi kim ki ?"

"Chifuyu."

Chifuyu arkasını döndü. Kazutora olduğunu görünce rahatladı. Baji olsaydı sıkıntıydı. Açıklama yapamazdı. Daha bahane düşünmemişti.

"Efendim ?"

"Yardımınıza ihtiyacım var ben bir boklar yedim."

"Ne yaptın ?"

"Ben gidip bir çeteye bulaşmış olabilirim. Onlarda şu an peşimizde olabilirler. Pis dayak yedim. Adamlar sopayla dalıyor."

Adamlar sokağın sonunda gözüküyorlardı.

"Buna bizi mi karıştırdın ?!"

"Özürdilerim sizi gördüm belki Motorları vardır dedim."

𝘍𝘰𝘶𝘯𝘥𝘭𝘪𝘯𝘨|𝘉𝘢𝘫𝘪𝘧𝘶𝘺𝘶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin