Part-35

1.5K 100 6
                                    

Zawgyi

~~ပန္းခေရပံုျပင္~~
(The Story of Star-Flower)
အပိုင္း(၃၅)

"ပန္းခေရဒီမွာရွိေနတာကို ညီမေလး အစကတည္းက သိေနခဲ့သလား.. "

ဦးမိုးညစကားေၾကာင့္ ေဒၚမိုးသားငယ္ ေခါင္းညိတ္လိုက္၏။ မိုးညမခ်င့္မရဲဟန္ျဖင့္

"ဒါနဲ႔မ်ား ညီမေလးရယ္.."

"ကေလးအႏၲာရယ္ကင္းဖို႔အတြက္ ကြၽန္မဒီလို ျပတ္ျပတ္သားသားဆံုးျဖတ္ခဲ့ရတာပါ မမပန္းခေရနဲ႔ပတ္သတ္ခဲ့ဖူးတဲ့လူအားလံုးကို မျဖစ္မေနစြန္႔ခြာသြားမွျဖစ္မွာမို႔ပါအစ္ကိုႀကီး ကြၽန္မအကုန္လံုးနဲအဆက္အသြယ္ျဖတ္ၿပီး ေဝးရာမွာဇာတ္ျမႇပ္ပစ္ႏုိင္ခဲ့လို႔လည္း သမီးေလးဆူးကို ဒီအ႐ြယ္ထိ ေဘးမသီးရန္မခဘဲ သာမာန္ကေလးတစ္ေယာက္လို ျပဳစုေပးႏုိင္ခဲ့တယ္ေလ တစ္ခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ သမီးေလးကိုပန္းခေရပံုျပင္အေၾကာင္း ေျပာျပၿပီး ဒီၿမိဳ႕ေလးကိုေခၚလာဖို႔ ရည္႐ြယ္ခဲ့ၿပီးသားပါ အစ္ကိုႀကီးရယ္"

ေျပာရင္း ေဒၚမိုးသားငယ္သက္ျပင္းခ်လိုက္ကာ

"ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္မတန္ေသးခင္မွာပဲ သမီးေလးဟာ ဒီအေၾကာင္းေတြသိဖို႔ကံတရားက ဖန္တီးလာခဲ့တယ္ ၿပီးေတာ့ကြၽန္မဘာမွ ရွင္းမျပႏုိင္ေသးခင္မွာပဲ ဒီပံုျပင္ေလးထဲ သူ႔ဘာသာသူတိုးဝင္သြားခဲ့တယ္ အခုခ်ိန္ ဒီကေလးေလးဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ား နာက်င္ေနရွာမွာပါလိမ့္.. အတိတ္ကို ဖုံးကြယ္ထားခဲ့လို႔ ကြၽန္မအေပၚလည္း စိတ္နာေနတုန္းပဲထင္တယ္ အခုထိ အဆက္အသြယ္မလုပ္ေသးဘူး ကြၽန္မသူ႔ကိုဆက္သြယ္ဖို႔ အၿမဲႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္ ဒါေပမဲ့သူ႔ဖုန္းကေတာ့ ပိတ္ထားတုန္းပဲ "

"သူမင္းကို စိတ္နာေနလို႔မဟုတ္ပါဘူး မိုးသားငယ္ရယ္ ကေလးကမင္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ေနရင္ မင္းစိတ္ပူၿပီးလိုက္လာမယ္ သူလုပ္ခ်င္တဲ့အရာေတြကို တားဆီးလိုက္မွာကို စိုးရိမ္လို႔ပါ မင္းနဲ႔ဆက္သြယ္ေနရင္ သူစိတ္ေပ်ာ့ညံ့ၿပီးမင္းဆီျပန္ေျပးလာမိမွာစိုးလို႔ လံုးဝအဆက္သြယ္ျဖတ္ထားတာပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္ "

"အစ္ကိုႀကီးေျပာသလိုျဖစ္ပါေစလို႔ပဲ ကြၽန္မဆုေတာင္းပါတယ္ ကြၽန္မေလဒီကေလးနဲ႔ တစ္ခါမွ ခုလိုအၾကာႀကီးမခြဲခဲ့ဖူးလို႔ေနမယ္ သိပ္လြမ္းတယ္ စိတ္ထဲမွာလည္းသမီးေလးမွာ အႏၲရယ္ရွိေနတယ္လို႔ တႏုံ႔ႏုံ႔ခံစားေနရတယ္ တစ္ခုခုျဖစ္ေတာ့မယ္လို႔လည္းစိတ္ထင့္ၿပီး တစ္ခ်ိန္လံုးစိတ္ပူေနရတယ္ ဒါေၾကာင့္ သမီးေလးကိုကာကြယ္ေပးႏုိင္ဖို႔ ဒီေနရာကို ထြက္လာခဲ့ေတာ့တာပဲရွင္"

ပန်းခရေပုံပြင် (The Story of Star-Flower)Where stories live. Discover now