🍷7.BÖLÜM 🍷

343 49 35
                                    

40 dk önce

Yazar Anlatımıyla

Genc adama arama gelince gitti ama sinirden telefonu koltuğa fırlatmışti ve ardından kapıyı sertçe çarparak evden çıktı . Kapının sertçe çarpması ile genç kızda uyandı ve etrafa anlamsız gözlerle bakmaya başladı .

Rosé'den

Gürültü sesi ile kalktım ama evde korumalar dışında kimse yoktu. Ve biraz durduktan sonra olanları düşündüm . Ve biraz koltukta oturdum ve ne yapmam gerektiğini düşündüm ama düşüncelerimi bozan telefon sesi idi. Ve bu V'nin telefonu idi elime bir umutlu aldım belki bu arama ile kurtulabilirdim.

Jisoo'dan

Evde Jungkook'un çıkması ile yalnız kalmış ve oturuyordum. Bana bir telefon vermişti sadece tanidiklarimi aramam için ama ben tam tersi birşey yapicaktim.
V'yi arayıp ona teslim olacağımı soyleyecektim ve aradım.

Jisoo=V konusma beni dinle! Tamam seninle geleceğim yeterki Jk'nin kardeşine zarar verme ve onu bırak ayrıca kimseye de daha fazla zarar verme.

X=Bir dakika bayan ben Rosé Jk'nin kardeşi . Konuşmanızı pek anlamadım ama suan V evde yok ve aradığınız kişi benim.

Jisoo= Öyle mi? Peki ben Jisoo Jk'nin ajanlarından biriyim ama hafızam pek yerinde değil ve suan V ile alıp veremediğimiz bir düşmanlık içerisindeyim.

Rosé =O zaman ikimiz aynı durumda gibiyiz . Kacalim mi?

Jisoo=ahh peki tamam plan anlatıyorum.

Plan sonucu anlaşmış ve şimdi evden kacmamiz gerekti.

Şimdiki zaman

Beraber bir şekilde evden kaçmış ve V'nin deposuna gelmiştik. Ama görüntüde bir adam V'ye vuruyor Jk ayakta dikilmiş bunlar deli bakışı atıyordu.

Jisoo=Ne yapıyorsunuz?

Rosé = Aynen neden birbirinizi vuruyorsunuz?

Jk&Baek&V= Siz burda ne ariyorsunuz?

Mantıklı soru biz burda ne halt yiyoruz . Kaçmıştık ve simdi ise Jk'nin yanına gelmistik . Cunku onun dışında ben kimseyi hatırlamıyorum. Rosé ise abisinin yanına geldi mantıken. Ama neden V'nin deposu onu bizde bilmiyoruz.

V'den

Bunlar neden buradaydı? Nasıl kaçtılar?

V= Rosé sen nasıl kaçtın?

Rosé =Telefonun evdeydi, korumalar da salakti. Zor olmadı.😏

Ahh tabi ya telefon ama şifreyi bulamazdi birinin aramış olması gerekiyordu.

Jk'den

Bunlar neden burda? Rosé'nin yanına gittim ve ona uzunca bir sure sarıldım. Yanımda olan tek ailem oydu.

Jk=Rosiem iyi misin?

Rosé = Iyiyim.

Jk=Gerek kalmadi belgelere V .

V=Ben sana salak derdim de bu kadar beklemezdim . Burdan çıkmayı nasıl basaracaksin?

Jk= Nasıl geldiysem öyle .

V=Kapı orda ama zorluk olmadan çıkmak istiyorsan Jisoo burda kalacak.

Jk=Aç avucunu ve yala .

Tam Jisoo'ya döndüm ama onun bayılması ile hemen belinden tuttum ve sonra hepimiz sürü ile hastaneye gittik.

Hastane'de

Doktorun odadan çıkmasını bekliyorduk. Neden bayildigini hiçbirimiz bilmiyorduk ama suçlu V idi .

Jk=Hepsi senin suçun biliyorsun değil mi?

V=Neden ben suçlu oluyorum?

Jk=Ona kaza gecirttin ve hayatını cehenneme cevirdin .

Birisinin hickirarak ağlaması ile o tarafa döndük ağlayan Rosé idi. Benden önce yanına Baek gitti bende onları dinledim. Biraz konuşmaları gerek.

Rosé'den

Hayatımın alt üst oluşu , V, abim her sey üst üste geliyordu ve dayanamadım ve ağlamaya başladım. Omuzumdaki el ile sahibine kafami çevirdim. Baekhyun'du okuldan biri idi ve abimim kardeşi gibi olan kişi.

Baek =Neden ağlıyorsun ?

Rosé=Anlatıp senin de canını sıkmak istemiyorum. Ve anlayacagini düşünmüyorum.

Baek=Seni Ben yıllardır anlamaya çalışıyorum ve yine yaparım anlat lütfen

Dediği ile anlamlandirmaya çalıştım .

Rosé =Nasıl?

Sözümü bölen V oldu

V= Aşık olmuş ışte güzelim anlasana.

Baek=Sen hiç beceremedigin şeyi yapmayı deneyip sussan !

Kavga olacağını anlayan abim V'yi kolundan tutup beraber çıktılar dışarıya. Ve Baek konuşmaya devam etti.

Baek=Suan sırası değil ama bir gün söz sana kalbimi anlatacağım ama başarılı olamaya bilirim çünkü bende kalbime söz geciremiyorum. Şimdi şöyle neden agliyorsun?

Derin bir nefes aldım ve konuştum . Cunku suan konuşmaya ihtiyacım vardı.

Rosé =Bir anda hayatım değişti Baek. Nasıl anlatırım bilmem ama zaten cocuklugumu biliyorsun ailem var miydi? Belli değil . Şimdi V denen bir adam çıktı ve zorla beni yanında tuttu nasıl desem dokundu. Küçüklüğümden beri yüzüme taktigim zoraki bir maske ile yaşıyorum . Bu maske çatlayıp kırılmaya başladı. Daha fazla güçlü kalamıyorum . Abim de ayni sekilde aşık ama icinde yasiyor ailemin getirdiği yükleri omuzunda taşıyor çok zor onun içinde . Ben artık dayanamıyorum.

Yine aglamaya başladım ve Baek bana anlayan gözlerle baktı. Ve sarıldı sanırım sevgiye ihtiyacım vardı. Iyi gelmişti bu sarılma.

Jisoo'dan

Gözlerimi açtım ve etrafa baktim. Kolumda serum vardı hastanedeydim. Doktor yanıma geldi . Bu benim hafızam için yardımcı olan doktordu.

Doktor=Nasılsınız Jisoo Hanım?

Jisoo=Iyiyim ve sanırım hafizam yerine geldi.

Doktor=Şöyle yapalım ben Jungkook Bey ile konustum bana anlattığı kadar geçmişinizi biliyorum . Anlatın bana.

Derin nefes alıp anlattım ve doktorun bildiğinden tabii ki de fazlasını biliyordum.

Doktor =Çok guzel Jisoo Hanim . Bol bol dinlenin 1 hafta kadar ve beyninizi olumsuz şeyler ile yormayın. Bayılma sebebiniz demek ki buydu. Sizi taburcu edeceğim ve Jungkook Bey'e haber vereceğim.

Kafamla doktoru onayladim. Kafamı yormamam gerekti ama suan V ve Jungkook arasındaki şeyi çözümlemek istiyordum. Ya beni tekrar esir alırsa.

Jk&V bahçedeki konuşma

Jk=.......

YENI BÖLÜM GELMISKE EHEH

Oy , Takip , yorum isterim ♥

Hell Rosé'lerim♥❤🌹🌸❄🍷

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin