🍷13.BÖLÜM🍷

319 40 36
                                    

Sınır =15 Oy
Oy,takip yorum yapın.

☔☔☔☔☔☔☔

Hedefim sendin ve bana ait oldun şimdi ise beden gitti ama ruhun kaldı
. Ruhun benim olduktan sonra geriye birşey kalmıyor.
Aşkını aldım ve ruhun ise benim olucak..

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Jisoo'dan

Üstümü giyindim ve saçımı kurutmak için kurutma makinasına bakındım. Görünürde yok diye dolabı açtım ve üst rafa baktım oradaydı.  Uzandım ve alırken yere bir siyah uzun kol ve zarf düştü. 

Kurutma makinasını masaya indirdim ve zarfa uzandım. Üstünde kırmızı bir şey ile 'nobody' yazılıydı, kan gibi kokuyordu . Kan olabilir miydi?.  İçini açtım ve mektubu aldım. Okumaya başladım çünkü çok merak ediyordum.

Son Mesaj23.01.2021

Az çok kim olduğumu bildiğini düşünüyorum V. Ailenin ölümünü sana bildirmek bana vazife gibi geldi. Çünkü gözlerimle şahit oldum ama öğrenmeni hep benim tarafımdan engellediler. Büyük bir sır gibi. Ailen sence nasıl öldü?  Evet baban sizi terk etti ama annen canice öldü.

Öldüren kişi aslında çok yakının biliyor musun? Dostun veya kardeşin yerine koyduğun biri. Bu devirde kimseye güvenme. Sırrını belki birkaç kişi biliyor mafya olduğundan beri ama o söylediğin kişiler de seni tanığı için seni nasıl yaralayacağını biliyor.

Öldüren kişi

Tam öğreneceğim sırada pat diye odaya V girdi.

"Ne yapıyorsun? Bir dk o mektubun sende ne işi var!!"

Elimden sinirle aldı ve beni duvara yapıştırdı.  "Cevap ver Jisoo!!"

"S-sakin ol V. Ben ku-urutma makinasını alırken yere düştü kan gibi kokuyor diye baktım.  Ge-erçekten başka amacım yoktu. "

Korkmuştum ama ondan değil , deli gibi sinirli olan gözlerinden. Korktuğumu anlayınca ellerini gevşetti ve ben acıyı yeni hissettim . Bileğim kızarmıştı . Ağzımdan sızı yüzünden küçük bir 'ahh' çıktı ve V direk bileğime baktı.

"Ne oldu? Benim yüzümden mi?" Elleri ile bileğimi avuçlarının arasına aldı ve okşadı .

"Neyse özel eşyalarımı bir daha karıştırma . Nereye kadar okudun?"

"Ta-am kim olduğunu görücektim sen geldin."

"Iyi o zaman birdaha bakma! Şimdi gel aşağıya yemek yiyelim. Ha, kurutma makinasını da al."

Odadaki bir bölmeye girdi ve kasa açılış sesini duydum sanırım kasaya koydu mektubu.  Önemi büyük olan şeyi fazlasıyla öğrenmek istiyordum ama mümkün değil gibiydi.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Aşağıya doğru inmeye başladım ve yemek kokusu geliyordu. Mutfağa ilerledim ve yemek yanmaması için yemeği karıştırmaya başladım . Buraya doğru gelen ayak sesleri ile dikkatimi bozmadım.

Arkamdan belime dolanan eller ile titredim ve boynuma yönelen koku ile V olduğunu anladım . Biraz rahatsız oldum ama benim şikayetim ile daha da rahatsız edeceğini bildiğim için sustum.

"Seni benim evimde, yatağımda,banyomda , altımda ve burda görmek çok guzel bir his."

Sesi kafası boynumda olduğu için boğuk çıkmıştı ama anlamıştım.

Biraz kıpırdadım ve ocağı söndürüp masaya yemekleri dizdim  V ise içeri gitti.

"Masa hazır gelicek misin?"

"Ilk başta buraya gel. "

Oraya doğru gittim ve baktım . V içeriye bir kadife , pamuk kadar yumuşak olan puflar ile süslemiş, ışık eklemiş ve kahve indirmişti masaya.

"Senle vakit geçirmek istiyorum. Gel saçlarını kurutalım sonra yemek yiyip buraya gelelim. "

"Neden? Ben istemiyorum. Hem sen neden bana iyi davranıyorsun?"

Burnumun dibine girdi ve konuştu . Adeta tıslayan sesi ile

"Hedefim Jk'yi yenmekti ve aşkı ile bu mümkün oldu. Hedef bitti , ikinci hedefim sendin ve bana ait oldun şimdi ise beden gitti ama ruhun kaldı . Ruhun benim olduktan sonra geriye birşey kalmıyor. Neden Jk ile düşmansın dersen her eski dost bir neden ile ayrılır ve bana oynadığı oyun sana yapılsa bil ki çoktan öldürmüştün onu. Ben ölümden beter ettim. Aşkını aldım. Şimdi soru sorma zamanla öğrenirsin. Lafımı ikiletme otur şuraya ! "

Kötü bir sonuç olmaması için oturdum ve düşündüm neden? Sonra ise öğrenirim dedim ama beter ederdi beni bende zamana bıraktım.  V bana aşık olur muydu ki ? Şu an değildi bunu biliyordum ama deniyor gibiydi eğer bu da bir oyun değilse ....

Saçıma gelen sıcak hava ile kuruttuğunu anladım ve zaten gelen uykum ile bu sıcak hava beni mayıştırdı ve biraz mırıltılar çıkarmaya başladım.  V ise kıkırdadı ve ne yaptığımı fark edince sustum ve doğruldum.

V kurutma makinasını kapadı ve beni kendine çekti. "Devam et,  çıkardığın ses kedi gibiydi. Ve kendini bozma benim yanımda olduğun gibi ol ama bana itaat et. "

Beni kendine çekti ve doğrulmama izin vermediği için uzandım omzuna ve gözlerim kapanıyordu.  Daha fazla dayanamadım ve kapadım. Hafızama kazınan V'nin gülümseyen yüzü ve alnıma kondurduğu öpücük oldu.

▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪°▪

Yeni bölüm geldi...

Diğer bölüm muq olucak ve olaylı

Sizce mektuptaki kimdi? Ve annesi neden öldü?

Oy takip yorum yapın

Sınır = 15 Oy

Görüşürüz ♡

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin