Hayatta kazanmanın iki yolu vardır:
Ya düşmanını ebediyen yenersin ya da güçlünün yanında olan kişi olursun.
Ben ikisi değildim çünkü hayata çoktan kaybetmiş kaderimi yaşıyordum.
Haklının sustuğu yerde adalet aranmazdı...
▶▶▶▶Jisoo'dan
V beni yatağa oturtmuş ve kenarda beni izleyerek şarap içiyordu. Pislik herif!
"Eee Jisoo ne diyorsun daha yeni seni öldürücem diyordun? Bekle sabırsızlanma Chanyeol şimdi geceliği getirir ve de sen de şarap içsene."
Sırıttı. Ve bende daha sabredemedim ve bağırmaya başladım.
"Ya yeter be yeter . Insan bir durur ama doğru sen insanda değilsin ki! Daha ne istiyorsun herkesi ölümden beter ettin."
"Bana bağırma! Ve istediğim oldu evet ama küçük bir şey var o da şimdi olucak. Senin bedenin. "
Bu adam ne saçmalıyor ? Yanıma elinde iki içki bardağı ile geldi ve üzerime doğru eğilerek birini masaya indirdi. Ve sonra siyah perdeleri çekti ve kırmızı ışıkları açtı. Ve kulağıma fısıldadı:
"Bedenin diyorum Kim Jisoo, benim altımda inleyecek."
Kapı çaldı ve içeri Chanyeol geldi ve elindeki poşeti V'ye verip konuştu:
"Rosé'yi abisine verdim ve bu da gecelik."
"Tamam evi boşaltın sadece dışarıda biraz koruma gelsin ve sakın eve ben diyinceye kadar hiçbiriniz gelmeyin !"
Chanyeol kafası ile onaylayıp çıktı. Bu gece benim kendimi öldürdüğum gece olacaktı.
Baekhyun'dan
Rosé kucağımda doğruldu ve konuştu
"Nerdeyim ben ? "
"Sakin ol Rosé evindesin. Gel seni bir iyileştirelim"
"A-ama Jisoo unnie , o benim için kendini ortaya attı . Beni onun yanına götür."
"Merak etme Rosé . Jungkook gitti hadi beni dinle lütfen "
Güçsüzdü o yüzden daha direnemedi ve kafasını omzuma koydu ve gözünü kapadı. Onu odasına doğru götürdüm ve yatağa indirdim. Bazı yerlerinde kızarıklık vardı ve bende beni engellemeyecek yerlere krem sürdüm.
Üstünde yırtık vardı yani tişört değişilmis ama atlet değil. Bende gözümü kapatarak elimden geldiğince değiştim ve Rosé'yi rahat bir uykuya bıraktım.
"Iyi uykular Minik Melek..."
Jungkook'dan
Araba ile lanet olası Chanyeol'u takip ettim ama yarı yolda beni fark etti ve başka yere gitti ve benden izini kaybettim.
"Lanet olası hayat!"
Sinirle elimi direksiyona vurdum ve arabadan çıktım. Yere çömeldim ve tum gücümle bağırdım.
"Neden kader ağlarını hep kötüye kuruyor neden! Neden sevdiklerimi kaybetmek zorundayım ? Bir kere bile ona kavuşamadan."
Insanlar bana bakıp bakıp gidiyordu ,sinirle elimi asfalta vuruyordum. Ve telefon çalınca cevap vermek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-
حركة (أكشن)Tenin, tenime değdiğinden beri nefesim lanetli. 💔 Jisoo herşeyi unutmuştu ama unutamadığı birşey vardı yüzünde "V" harfi kazınmış olan mafya bir adam... Ama bir sıkıntı vardı onu seven Jungkook'da onun için canını vermeye razıydı. Şimdi genç kız k...