🍷 8.BÖLÜM 🍷

347 47 63
                                    

Jk&V Konuşma

Jk=Ya sen birseye burnunu sokmadan rahat etmiyor musun? Kardeşimi ve aşkımı rahat bırak

V=Sen dedin diye bende bırakacağım ya . Kavga severim ama özellikle düşmanını bitirmeyi severim. Ya bana yardım eden olur arkamda durursun ya da beni düşman seçer karşımda durursun sen beni karşına aldın ama bakıyorum karşımda durucak gücün yok gelmiş bırak diyorsun kolaysa beni durdur.

Jk=Gücüm var ama sen o gücü görmek istemiyorsun çünkü korkuyorsun. Peki sana mükemmel bir düello. Bir kumar duzenleyecegim benim mekanımda. Akşam 23.30 da ortaya neyin varsa koy bende senin istediğini koyacağım ama gerçekten adamsan yaparsın tek ikimiz oynayacağız iki büyük yer altı mafyası. Hile yok var misin?

V=Varım . Ama yenilecegini bile bile oynama ;)

Jk=Yenilecegimi bilsem bu teklifi sunmazdim. Ayrıca bunun sonucunda artık birbirimize bulaşmak yok. En kucuk hatanda kazanan kazandığını geri verir. Tamam mi?

V=Ateşkes diyorsun. Sevdim bu anlaşmayı tamamdir.

Jk'den

Artık durmak gerekiyordu. Çünkü yaptıkları can sıkmaya başladı . Konuşma bitince arabasına bindi ve gitti bende hastaneye geri geldim. Rosé doktorla konuşuyordu. Baek ise ben zaten söylemiştim mekanı hazırla diye o da gitmişti. Ben de Rosé'nin yanına gittim.

Rosé =Abi Jisoo Unnie kalktı. Ve doktorun dediğine göre hafızası yerine gelmiş .

Şok ile Rosé'ye baktim ve odaya sanki kapıyı kırarcasına daldım .Tüm güzelliği ile bana bakıyordu. Ama bakışı şok içindeydi çünkü odaya girerken kapının kulpunu kırdım . Elimde kalmıştı.

Rosé =Abi bilseydim haber vermezdim ya . Ya da vazgeçtim iyiki haber verdim haberin olmadan seni bu odaya soksaydim. Jisoo'nun kemiklerini kirardin. Kırılan kapi olsun.

Jk=Benim bücür kardesim espri mi yaparmış . Çık odadan.

Bakışımı görünce odadan çıktı bende Jisoo'nun yanına oturdum ve ona sarıldım.

Jk= Bana bakarken beni hatırlamanı özledim . Bana yabancı gibi bakman kalbimi sana açmamışken ki acıya fazlalık kattı ve ölmüş gibi hissettim. Beni canlandırdın .

Gözlerime bakıyordu ama öyle kaldı.

Jk=Hisslerime cevap vermeni beklemiyorum zaten ama gecikme. Birde sana birşey söylemeliyim. V ile ateşkes yapicaz ama ikimiz ortaya büyük bir şey koymalıyız ben ne koyacagimi bilmiyorum çünkü benden ya seni ya da kardeşimi isteyecek.

Jisoo=Bilmiyorum ... Beni koyabilirsin ama onla yaşamak istemiyorum çünkü sende biliyorsun nedenini lakin kardeşin de gitmesin . O eğer beni isterse beni ver ama ben zaten hatırlıyorum bir şekilde kaçacagimi düşünüyorum öyle yaparız lakin düello da ne olacağını görmek için gelmek istiyorum .

Reddecektim ama parmağını dudağımın üstüne koydu. Ona hayır diyemiyorum.

Jisoo=Aşk için cevabını ikimiz musaitken alacaksın. Düşünmem gerek . Şimdi izninle düello için hazirlanmaliyım. Evime bırakır misin beni?

Onayladim ve hastaneden çıktık .

Düello Zamanı &

V 'den

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin