🍷12.BÖLÜM🍷

366 44 49
                                    

Keşke zaman dursa , ellerim bedeninde , sen yanımda,  korkun burnumda ve bu şekilde sonsuza kadar kalsak .
Zaman neden bu kadar acımasız?  Seni sevmem için bile bana şans vermiyor...

🍷🔥✴

V'den devam / Gece

Elime şarap bardağımı almış , ay ışığının yüzüne doğru geldiği Jisoo'ya bakıyordum.  Fazla güzeldi ve masumdu. Rosé benim için sadece zevk ona fazlasını yapmam . Eğer dokunduysam da benim için her kız gibiydi ve sadece hedefime giden yoldu.  Yol mu durun açıklayayım:

2 gün önce/ 02.47

Balkonda oturmuş plan yapıyordum.  Elimde bitmekte olan sigaram hava ile buluşuyordu. Ve plan hazırdı.

(Rosé'ye sahip olmaya çalışıyormuş gibi yapacak ve bu sayede Jisoo odaya gelicek ve bende asıl hedefim olan Jisoo'ya -bedenine- ulaşacaktım.)

" Hedefim olarak kalacak çünkü şuan onun kalbinden çok uzaktayım
bu yüzden aynı hedefleri için çabalayan insanlar gibi bende onun için çabalayacağım ve hedefime giden yolda ilerleyeceğim .
Yalnızca benim olucaksın Kim Jisoo..."

Bunu söylerken ışte bu planı yapıyordum ve planımı gerçekleştirdim. Ne istersem bu hayatta alırım ve asla kaybetmem.

Şimdiki Zaman

Biten şarap bardağını masaya indirdim ve dudaklarımı Jisoo'nun beyaz tenine değdirdim .

Belki Jisoo bir gün sana aşık olurum ama belki o zaman benim mafya olmamam senin de beni sevmen gerekecek. Yani gökten eğer siyah kar yağarsa seni seveceğim..

Ellerimi Jisoo'nun çıplak bedenine doladım ve kafamı boyun girintisine koyrdum ve kokladım. Vanilya kokuyordu...

Keşke zaman dursa , ellerim bedeninde , sen yanımda,  korkun burnumda ve bu şekilde sonsuza kadar kalsak . Zaman neden bu kadar acımasız?  Seni sevmem için bile bana şans vermiyor...

Sabah / 07.39

Jisoo'dan

Başıma ve kasıklarıma giren ağrı ile yüzümü buruşturdum. Doğrulmak için hareket ettim ama birşeyin beni kendine çekmesi ile mümkün olmadı.  Arkamı döndüm ve bu V idi. Hemen hafızamı zorladım ve dün neler olmuştu öyle ?

Tekrar tepindim ama beni bırakmıyordu. "Güzelim boşuna deneme ve bırak da uyuyayım."

"Bırak beni!! Sana diyorum ödün yığını."

"Aaa ayıp oluyor ama ben sana ne diyorum sen bana diyorsun. Tich tich hiç yakışmadı vişne dudaklarına".  Bu adam ne saçmalıyor ?  Beni kendine çekti ve dudaklarımı öptü.  Ayrılmak için ittirdim ama beni kendine bastırıp göğsümü okşadı . Ağlamaya başlayacaktım ki beni kendinden ayırdı  ve odadan çıktı.

Üstünde birşey yoktu ama altında eşofman vardı . Bu demek oluyor ki önceden uyanmış.  Ama ne zaman?

Bir süre sonra elinde tepsi ile geldi ve yanıma oturdu."Ilk defa bunu yaşıyorsun ve ağrın zaten olur. Şu kahvaltıyı yap ve yanındaki ilacı iç. " Tam reddetmek için ağzımı açtım ki içinde yemek olan kaşığı ağzıma soktu. "Reddetme daha kötü şeyler yaparım."

Hemen elime kaşığı aldım ve yedim . Dün yaptıklarını düşününce beterini istemem yani. Bu halime kıkırdadı ve elini örtünün altına sokup dün dövme yaptığı yere dokundu . Içim ürperdi ve kaşığı indirip ona baktım."Bedeninde bana ait izlerin olması ve ismimin olması harika. Kim Jisoo bu bu kanıt sen sadece bana aitsin. Ayrıca yer gök şahidim olsun ki seni kendimden bile esirgeyecek bir şekilde  koruyacağım. Sen benimsin."

Son kaşığı ağzıma tıkayıp hemen örtüğü bedenime doladim ve banyoya koştum.  Bu adam beni öldürmeye mi çalışıyor?  Ilık suyu açtım ve duş aldım ve olanları düşündüm . O sırada kapının açılması ile kendime beddua ettim. Neden kapıyı kilitlemedim ki ? Aceleden unutmuştum.

"Güzelim gelmem için mi kapı açık?  O zaman seve seve gelirim." Kabini açtı ve içeri girdi üstünde sadece boxer vardı.  Bu adam neden bunu yapıyor? Havluya uzanıp kaçıcakken beni kendine yapıştırdı ve jeli vücuduma sürdü . "Benden kaçamazsın Kim Jisoo. Benim olan sonsuza kadar benimdir."

"Bin kere seks yapmışsındir ve bana yaptıklarını başkası da yaşamıştır neden hâlâ benimsin diyip duruyorsun?" Sırıttı ve kulağıma fısıldadı :

"Sen benimsin çünkü şimdiye kadar seks yaptığım herkesi öldürdüm ve korumasız yapamadım. Ayrıca onların bedeninde benim ismim yok. Hem neden kıskandın mi? Için rahat olsun ben seninimn sende benimsin. Hem Jisoo biliyor musun? Ben kimse ile banyo yapmadım ve de sana yaptıklarım sadece sana özel. Ve bedenimdeki hiçbir dövme de isim yok ama kalbimin üstünde senin ismin var. "

Şok içinde hemen göğsüne baktım ve tam sol tarafta kalbinin üstünde ~Jisoo~ yazıyordu. Elimi kaldırıp ismime dokundum . "Ne-eden ismim var?"

"Sana aidim çünkü.  Jisoo ben hiç aşık olmadım ama şunu hissediyorum. Sanırım ben senin oluyorum. Yavaş yavaş kimseye göstermediğim tarafım sana geliyor. Ve benim seks yaptığım kişiler ya beni rahatlatmak için ya da düşmanım içindi ama artık yapmayacağım.  Jisoo senin olmaya başlıyorum eğer tamamen olursam sen de kalbinin kapılarını bana aç."

Sustum ve durdum. Başka hiçbirşey yapamadım . Ne diyebilirdim ki? Jeli bitirip havluyu eline aldı ve bana sarıp beni kucağına aldı. Dudağımı öptü  ve beni içeri götürdü."Jisoo üşümemen gerek sana kıyafet vereceğim. Bekle." Dolaptan siyah bir kapşonlu , çorap,  iç çamaşırı ve tayt verdi. "Sana aslında ben giydirirdim ama sana yemek lazım . Giyin uyumak istiyorsan uyu ama uyumayacaksan aşağıya gel."

Odadan çıktı bende üstümü giyinmeye başladım.

✴🍁🔥🍷

Yeni bölüm. ...

Efsane diyelim eheheh.

Sınır = 15 Oy  (geri getirdim çünkü hikayenin değeri azalmaya başladı ne kadar hızlı doldurursaniz o kadar erken gelir)

🍁🍁Görüşürüz

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin