🍷15.BÖLÜM🍷

298 33 11
                                    

Sınır =15 Oy
Oy,takip ve yorum yapın lütfen!
♢♢♢♢♢♢

Şundan hiç emin olamazdım ve
istemezdim ama bunu öğrendim .
Insan kendi aşık olduğu kişiyi seçmiyormuş kalbi seçiyormuş.
Ve ben kalbimi yaşadıklarım şeylerden kaybettim ve
sen hayatıma girdiğin andan beri kalbimi sanki
tekrar hayata getirip ona kan verdin.
Ve kalbim aşık olacağı kişi olarak seni seçti .
Hedefim düşmanımı yok etmekti ve onu yok etmedim
saha dışı ettim ve sonraki hedefim sen oldun.
Şuan benlesin ama kalbin benle değil .
Ben......ben sana aşık oldum."

🍷🍷🍷🍷🍷

Arabaya bindiğim anda korumalar kapıda bekliyordu ve Jisoo içeride duruyordu . Içeriye girdim ve Jisoo'yu arka koltuğa uzandırmışlardı . Hemen yanına gittim ve acıdan gözlerinden yaşlar süzülüyordu . Onun canı acırken sanki kalbimden bir parça kopuyor gibiydi.

"V .... canı-ım çok acıyor. "

Işte bütün herşey o an bitti. Bana bakarak acıdığını söyledi ve ben birşey yapamadım . Elini tuttum ve birden inleme bırakınca eline baktım . Eli bildiğin parçalanmıştı.  "Çok özür dilerim canım. " Biraz doğrulttum onu ve bedenine baktım heryeri kesilmişti.  Eğer tekrar karşıma çıkarsa bu sefer o herifi yaşatmayacaktım.

Camı açtım ve bir korumaya arabyi sürmesi için emir verdim ve o arabaya binince Jisoo'yu görmemesi için ön ve arka koltuğu kapayan camı indirdim.
"Eve kadar en azından acını indirmek için pansuman yapacağım.  En çok neden acıyor. "

"Belim. .. belim acıyor. " Dudağına öpücük kondurdum ve göz yaşlarını sildim.

"Şuandan itibaren sana söz veriyorum, kimse canını acıtamaycak güzelim.  Canını acıtan kendi canıyla cezasını verecek."

Kıyafetini aşağı doğru indirdim ve yara izlerine baktım . Kötüydü. Pamuk ve tentiryot aldım ve ilk başta yaraya batan camı yavaşca çıkardım bununla berabsr gelen inleme sesi Jisoo'ya baktım . "Daha yavaş yapacağım , üzgünüm " camı koltuğa bırakıp üfleyerek pamuğu koydum ve bant yapıştırdım. O tarafı hallettikten sonra kıyafet zaten kötü durumda olduğu için üzerine kendi ceketimi verdim ve ellerine baktım . Kendini acıdığı için zor tutuyordu , çok güçlüydü.

"Jisoo,ellerine bakabilir miyim? "  kafası ile onayladı ve ellerini uzattı . Kesikler biraz beline göre fazlaydı . Yavaşça üfledim ve birkaç camı çıkarıp beline uyguladığım işlemleri yaptım ve sardım.

"Bitti."  Bakışları bana döndü ve konuştu.  "Ben de bittim V , gerçekten o kadar yoruldum ki hayattan ."

"Yorgunluğunu anlıyorum , izin ver o yorgunluğu ben kendim alayım."

"Sana biraz haksızlık yapmış olabilirim özür dilerim."

Gülümsedim "Benimde hatalarım oldu neden özür diliyorsun ki ?"

"Bu konuda haksızlık yaptım ."

Ona sarıldım ve saçlarına öpücük kondurdum. "O zaman senle yeni bir sayfa açalım,  birbirimizi affederek."

"Tamam."

Araba yavaşlamaya başladı ve geldiğimizi anladığım da Jisoo'ya sardığım ceketi düzelttim. Jisoo'yu kucağıma aldım ve arabadan inip eve girdim.Merdivenlerden çıktım ve üst kata gelince odaya girdim.   "Duş almak ister misin?"

"Gücüm o kadar yok."

"Sana yardım edebilirim." Bana büyüttüğü gözleri ile baktı ve gülmeye başladım . Çok tatlı gözüküyordu . "Bu halde çok tatlısın"  söylediğim söz ile utandı ve başını eğdi .

"V yeter ya daha ne kadar beni utandıracaksın"

"Eğer utandığında böyle tatlı olucaksan her zaman. " Başını boynuma gömdü ve sustu.  Ben de kahkaha attım.

"O zaman beraber duş alacağız. " ses çıkarmıyordu bende adımlarımı banyoya çevirdim . Yavaşça Jisoo'yu yere indirdim ve küvete suyu akıttım. Su dolunca Jisoo'ya yöneldim ve kıyafetini yavaşça çıkardım sonrada kendi kıyafetimi çıkardım ve Jisoo'yu kucağıma alıp küvete girdim. Ellerimi beline sardım ve kafamı da boynuna gömdüm ve konuştum.

"Jisoo şundan hiç emin olamazdım ve istemezdim ama bunu öğrendim . Insan kendi aşık olduğu kişiyi seçmiyormuş kalbi seçiyormuş. Ve ben kalbimi yaşadıklarım şeylerden kaybettim ve sen hayatıma girdiğin andan beri kalbimi sanki tekrar hayata getirip ona kan verdin. Ve kalbim aşık olacağı kişi olarak seni seçti . Hedefim düşmanımı yok etmekti ve onu yok etmedim saha dışı ettim ve sonraki hedefim sen oldun. Şuan benlesin ama kalbin benle değil . Jisoo......ben sana aşık oldum."

Sözlerimi dinledi ölçüp biçti ve bana yöneldi.  Ve devam etmem için baktı .

"Eğer aşk her onu gördüğünde heyecanlanmak, ona zarar gelince delirmek, onun için adam öldürecek kadar yükselmek ve bu anlattıklarımdan fazlası ise ben sana aşık oldum. Jisoo senden kalbini istiyorum . Benimle olur musun?"

Şaşkınlık ile bana baktı . "V sen ciddi misin?"

"Hayatta hiç bu kadar emin olmadım ."

"Ben bilemiyorum , ama zaman istiyorum ."

"Sana gerekirse ömrümü verecek kadar zaman veririm yeter ki sonucunda bana dönmüş ol."

Eski konumumuza döndük ve ben gözlerimi kapatıp Jisoo'yu kendime sardım ve sonucu düşündüm .

♢♢♢♢♢♢

Oy,takip ve yorum yapın lütfen!

Sınır : 15 Oy

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin