🍷9.BÖLÜM🍷

336 43 63
                                    


Ne dersin? Senin zaafını senden alıp kendimin olmasını sağlamama
Hedefim olarak kalacak çünkü şuan onun kalbinden çok uzaktayım
bu yüzden aynı hedefleri için çabalayan insanlar gibi bende onun için çabalayacağım
ve hedefime giden yolda onun için ilerleyeceğim sen ulaşmadan gittiğim yola tuzaklar kuracağım .
Yalnızca benim olucaksın Kim Jisoo...

'

~'~'~'~'~'~'~'~'~'

Jungkook'dan

Başımdaki keskin ağrı ile gözlerimi açtım. Başımda kardeşim gibi olan Baekhyun duruyordu. Ve konuşmaya başladı:

- Jungkook ! Şükür kalktın. Nasılsın ?

- Baek bana ne oldu? Bir dk Jisoo, Jisoo nerde?

Yüzü asıldı. Bir şey olmuştu.

-Konuşsana Baek!!

Derin bir nefes aldı ve konuştu :

-V , hem Rosé'yi hem de Jisoo'yu kaçırdı. Ve sana bir not bırakmış. Senin mekanına saldığı gaz sırasında sen bayıldığın zaman koymuş mektubu yanına.

Sinirle ayağa kalktım ve baş ağrım ile yine yerime oturdum ama burda kalamazdım şerefsiz bana komplo kurmuş ve ben de yemiştim . Mektubu elime aldım ve okumaya başladım.

"Tekrardan ben. Biliyor musun? Salak insanları severim sende oylesin hemen inandin sence ben anlasma mi yaparim yoksa plan yapıp oynar miyim? 2. seçecek bana daha mantıklı geldi. Neyse diyeceğim şu sen salak oldukça benim için rakip değil oyuncak olursun ve ben oyuncaklarimi kırmayı severim. Ne zaman zeki olursan yine rakip degil ama oyuncakliktan kurtulursun. Kardeşin de aşkın da ben de . Geri gelmemek üzere ama ;) "

Baş düşmanın V ;)

Pislik herif küfürü o kadar hak ediyor ki ama deymez. Ne yapacağımı düşünmek için boş boş durdum ve düşünmeye başladım .

***************

V'den

Jisoo'nun yanına uzanmış , elimi yanağıma dayamış onu izliyordum. Hedefim ilk başta Jk'yi bitirmekti ama şuan onu başardığım için hedefimi değiştim hedefim Jisoo'ydu. Onun gözünde şerefsizdim ama aşk benim için gereksiz bir fazlalıkdan
başka birşey olamazdı. Şuan neden hedefim Jisoo ? Bunun cevabı ise onun bedeni ahh ! Şimdiye kadar bana karşı çıkan olmamıştı ama o karşı çıkmak bir yana beni öldürmeyi istiyordu.

Ona sahip olmalıydım. Düşüncelerimi kenara itip Chanyeol'un yanına gittim.

-Chanyeol bir bak. Rosé ne durumda?

-Efendim dün getirdim onu bir ara uyandı ağladı işin içinde sizin olduğunuzu öğrenince çıldırdı ve durmayınca onu iğne ile bayılttım. Şimdi ise uyuyor.

-Tamam uyanınca bana haber ver bir işim var.

Odama gidip kendime bir viski doldurdum ve bardağı masaya indirdim böylece üstümdeki tişörtten kurtuldum ve elime viski bardağını tekrar aldım elimdeki viski bardağı hareket edince karın kaslarimın üzerine bir iki damla geldi ama umursamadan boydan camın önüne geçip telefonumu elime aldım. Şimdi de sıra Jk'de idi.

Jk&V mesajlaşma

V=Hey!!!

Jk=Ne var Tanrı'nın cezası. Jisoo ve Rosé'ye birşey olursa bil ki değil seni senin geçmişini de senle beraber hallederim.

V=Ehem Rosé çıplak bir şekilde yatağımda uzanmış vaziyette . Tabii dün gece yoruldu. Jisoo ise diğer odada başka bir adam tarafından uyutuldu . Yani gayet iyiyiz merak etme.

Jk=Bak bunun altında oyun çıkarsa bittim. Asla öyle bir şey olmadı değil mi? Bekle seni görüntülü arıyorum bekle.

V=Sakin ol be! Yok birşey ama olmaması için de bir neden yok ! Yaparım birazdan o işi

Jk=Yatağında Rosé'nin saç teli , yastığında Jisoo'nun göz yaşı eğer olursa toprağın altında senin bedenin olur V . Değil düşmanım insan olduğunu unuturum.

V=Iddealı bir konuşma ama bana sökmez . Ikisinden birinin bedeni benim bedenimi olucak haberin olsun . Onları kaybetmek istemem.

Jk =Kaybetmek için sana ait olmaları gerekir. Ama ikisi de sana ait değil ;)

V=Sen kaşındın Jk!! Bekle ve gör. Görüşmemek üzere; ) Bana yalvardığın günü sabırsızlıkla bekliyorum

Jk=Heyyyyy!!

Telefonu kapattım ve Rosé'nin odasına gidip onun üzerindeki tişörtü çıkardım ve sütyeni ile kalınca bende örtüğün altına geldim ve kafami onun boyun girintisine soktum ve kokusunu içime çektim sonrada elimi onun göğsünün altinda birlestirdim ve kendime çektim. Birinin bedenini hissetmeme ihtiyacım vardı. Ve uykuya kendimi bıraktım.

'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'

Yeni bölüm geldi. Oy,yorum , takip yaparsanız sevinirim.

Bana Vrosé yaptım diye kızabilirsiniz lakin hikayeyi gidişata göre shipleri değişebilirim eheheh neden Sookook ve Vrose olmasın; )

&kesin değil duruma bağlı &

Görüşürüz 🍷

MAFIA🍷Vsookook -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin