Pred tabuli stali 3 vysoci kluci. Jeden mel asi fetis na myvali, protoze mel u sebe jednoho. Mel takovy ty vlasy jako ldyz ma typek z hentaie, ale Rachne se naramne libil. ,T-to je ten z toho klubu!' vykrikla v duchu Rachna a zacala se potit jeste vice. Zacala si hrat s prstynky co mela na prstech a pritom se divala na tabuli. Slysela nektere holky, jak si zase neco suskaji, ale ted ji to moc netrapilo. Po chvilce trapneho ticha se ozval hlas ucitelky: ,,Ehm" odkaslala si a vzala do ruky nejaky papir. ,,Jak uz nekteri dobre vite, tento rok do nasi skoly nastupuji novi zaci a par ucitelu. Samozrejme zbytek zaku byl rozdelen do ostatnich trid a nekteri dokonce i do nizzsich." V tu chvilku Rachna myslela na Klarku... ,Co kdyz ma Klarka taky nejakyho boye ve tride..' Rachna opet slysela holky si o necem povidat, zacalo ji to vadit, jelikoz byly otravne... ,,K nam do tridy prisli 3 novi zaci. Rohan, Dio a Edgar" Rachna se podivala na tabuli kde byly napsane jejich jmena. ,Tak se preci jen jmenuje Rohan!' Dala si na prsty zpet prstynky co si sundala kdyz byla nervozni, vysmrkala se a zacala davat pozor.
Ucitelka Rachny:(Presne takhle se divala na sve zaky)
,,Ja jsem Rohan!!" Ozval se hruby a muzny hlas od tabule. Vsechny holky zpozorneli a prilepili oci k tabuli. ,,Vedu umelecky klub a krasne kreslim" hrde se usmal a zapozoval jako nejaky model. ,,Dekujeme eee.... Rohane? Dal tady je Dio, predstav se" blondaty kluk udelal krok dopredu a odkaslal si. ,,Jsem Dio a mam thicc ass" usmal se stoupnul se zpatky. Ze tridy se ozval hlasit, vykrik vsech divek (asi jsou z toho horny) krome Rachny, ta se lekla. ,,Dekujeme a ted posledni" shy kluk s myvalem predstoupil a hlasite polknul. ,,J-ja jsem Edgar, ale prosim rikejte mi Pou (nevim jak se to pise)" usmal se Pou a pohladil sveho myvala. ,,Um a tohle je Carl, muj myval, rad se myje" Carl zastekal. ,,Dekuji vam, za nadherne predstaveni, posadte se prosim na volna mista" rekla ucitelka a vsichni kluci se rozesli na volna mista. Jedno bylo volne hned za Rachnou a Rachna dostala mega anxiety, myslela, ze se tam posadi Rohan.... A taky myslela spravne. Slysela odsunuti zidle a otocila se za sebe. Rohan si vytahl tuzticky a omalovanky a zacal si vymalovavat. Kdyz si vsiml Rachny, jen ji s usmevem zamaval a podal ji omalovanku. ,,Tady mas" Rachna se zacala cervenat. ,ON MI DAL OMALOVANKU OMG' vykrikla v duchu a od Rohana si ji vzala. ,,D-dekuju" podekovala a otocila se smerem k tabuli.Prestavka na obed
,,Takaro! Klarko s karem!!" Kricela Rachna pres skolni jidelnu hledajici ocima Takaru. Kdyz v tom uvidela Klarku s nejakym Roblox slenderem. Dobehla za ni. ,,Co chces Rachno??" Zeptala se typickym Klarcinym tonem Klarka a Sleder se na Rachnu podival. ,,Ty mas Roblox daddyho?" Rachna mega zarlila, nemela uz zadny robuxy... ,,Haha" zasmal se jeji daddy. ,,Ja nejsem zadny slender ani daddy" sehnul se k Rachne. ,,Ja jsem Dazai-san owo a mam rad maly holcicky" Klarka s karem se zacala smat. ,Wtf, vsak je uplne jina, nikdy se nezasmala takovym tonem' pomyslela si Rachna a podivala se na Klarku. ,,Dazai, nestras ji" Klarka si po te vytahla z tasky toast co mela mit k obedu. Dazai se usmal na Klarku, zamaval Rachne a odesel s ni smerem k volnemu stolu, kde byl jeste jeden typecek, ale Rachna ho nikdy nevidela, tak se tim moc netrapila. Rachna vytahla mobil a zacala psat Takare.Tatarka
Rachna
°Takaro, ses nekde v jidelne?? 12:34Takara
•Hned tam budeme, vydrz par minut!!!
12:35,Co myslela tim *Hned tam budeme*?? Zmenila si snad pronous ci co...' Rachna se bala, ze Takara ma taky Roblox daddyho, nechtela byt jedina bez Slender skinu v Robloxu... Rachna si po te vzala tacek, ale uvedomila si, ze nema obed a penize taky ne... Sedla si na volny stul a cekala na Takaru az prijde, teda prijdou 😤.
Cekala asi 5 minut a pak se objevila Takara a nejaky zrzavy kluk ve dverich smerujici k Rachne. Rachna si oddechla, ze alespon Takara nema slendera, ten kluk byl snad jeste nizsi jak Klarka (sad). ,,Rachnooo!" Vykrikla Takara a bezel Rachnu obejmout. Rachna se pousmala a obejmula Takaru nazpatek. ,,Taky mate move zaky zaky ve tride??" Zeptala ye Takara a stoupla si vedle toho zrzka. ,,Um, jo! Jasne ze jo, mame 3 a vy??" Takara se rozhledla po jidelne a odpovedela: ,,My tez! Tohle je Chuuya, jeden z nich" Chuuya vypadal nastvane a jen si odfrknul. ,,Rachna se nervozne usmala sedla si zpatky na sve misto. Takara mezitim odbehla s Chuuypu k jidelnimu pultu kde yi koupila nejake jidlo. ,,Nejak jim to trva..." Zaseptala Rachna a slozila hlavu do rukou ktere mela odlozene na stole. ,,Uz je 12:46, to jim nemuze trvat tak dlouho..." Najednou uslysela vriskot holcicich fanynek z jeji tridy, ktere sedeli vedle Dia a davali mu svoje obedy a kapesne. ,,DIOOO, TADY MAS MUJ RIZEK!!" Slysela Rachna vriskot. Zacalo ji krucet v brichu, ona vlastne nemela obed... ,,Ty nemas obed?" Ozval se ten hruby a muzny hlas, co si Rachna moc dobre pamaroval. Pomalu se otocila smerem od ktereho hlas pochazel a videla Rohana s jeho obedem. ,,N-no, nemam haha, ale to nevadi" Rachna se nervozne smala, vypadala jak debil :(( ,,Oh, muzu si prisednout?" Rachna se mirne zacervenala, ale nakonec pokyvala hlavou. Rohan odsunul zidli a polozil si obed na stul. Rachne zacalo krucet v brichu jeste vic, ale snazila se to ignorovat. ,,Opravdu nemas hlad? Slysim to az semka eh" rohan se dival na Rachnu. Rachna ale jen pokyvala hlavou a koukla se zpatky do zeme, jako kdyby se nic nestalo. Rohan jen pokrcil rameny a zacal jist svuj obidek maminku. Mel sisky s makem, mezitim si je jeste polival maslem, sypal na ne cukr a Rachne se zacali sbihat sliny. Rohan napichl sulan na vidlicku a rekl: ,,Letadylko letiij" zacal litat s vidlickou pred Rachnou a Rachna otevrela pusu. Rohan tam zaletel, malem Rachnu vidlickou udusil, ale Rachna byla vdecna, ze muze neco jist. Blushingovala pritom, ale asi si toho Rohan ani nevsiml. ,,D-dekuju moc U-u-u-uWU" podekovala Rachna a usmala se na Rohana jak nejlepe dokazala. Rohan se na ni hrde usmal a zeptal se: ,,Libili se ti ty omalovanky"
•
•
•
•
•
Ja mam divnej humor, sorry, ale tohle mi prislo hrozne vtipny, uzivejte 🥰
YOU ARE READING
Malování lásky
RomanceRachna je mlada velmi atraktivni holka na stredni skole. (Wow, to pisu jak svou slohovku pomalu sorry) Spolecne s jeji kamaradkou Takarou se stanou nejvic bad bitches na skole a zacnou po nich letet kluci, jako treba Rohan a Poe, takovy dva emousi +...