Helouvínský speciál cast 1. 😜

18 1 10
                                    

Dneska js Halloween a Rachna a Takara jdou jako velke holky koledovat k barakum 🥺 (ziju v cesku, takte se omlouvam) ,,Hej Takaraci, mas uz kostymek??" Zeptala se Rachna Takary, kdyz sli spolu ze skoly. ,,No, jeste ne, dneska jdeme s Klarkou a Dazaiem jeste vybrat vis" Tatarka se zasmala, kdyz rekla Dazaiovo jmeno, je to funny. ,,Aha, ja a Rohan mame matching" rekla zamilovane a ukazala Takare fotku:

,,Bude nam to sluset, ze?" Rachna byla mega nadsena, strasne chtela s Rohanem matching a kdyz souhlasil, bylo to jako by se ji splnilo velke prani. ,,Rohan vybiral, takze jsem si takova nejista jeste..." ,,Neboj, budou na tebe vsichni letet!!!" Povzbudila Rachna Takaru. ,,Jooo, myslim, ze mas pravdu, ale jeste musime vybrat kostym tobe a Chuuyovi" takara se zablushovala, kdyz slysela jeho jmeno, vubec netusi, jestli k ni citi Chuuya to same... ,,Em.. my spolu ale nechodime nebi tak, vis ono je to-" ,,TAK ZACNETE!!" Vykrikla Rachna. ,,NN!" Vykrikla Takara. Takto se hadali asi jeste 10 minut, nez dosli k Takarinymu baraku. ,,Do prdele, je Klarka doma?" Rekka vydesene Rachna, kdyz Takara zacala odemykat barak. ,,Jo, je, mela by tam mit ale Dazaie, vis co, seggsi seggs maji 100%" ,,Tak to joo, to mi asi nenabombi, doufam.." Takara vstoupila do baraku spolecne s Rachnou, jelikoz pro ni mela ukoly ze vcerejska, pro svini jednu linou. Jakmile vstoupila do kuchyne, videla Dazaie a Klarku jak malujou na papirek obrazky jako male deti. ,,Cs" rekla Klarka Takare a stoupla pred Rachnu. Je strasne funny, ze Klarka je asi o hlavu mensi, ale i tak vzdycky nabombi ona Rachne no... ,,E-ee, nazdar Klarko" rekla nejvice milym a hezkym tonem aby nedostala nakladacku. ,,Mas dneska velke stesti, ze se mi nechcou mlatit lidi, njn" zasmala se Klarka a sla na hajzl. ,,Dazaii, co malujes?" Zeptala se Takara a sklonila se k nemu jako k malemu diteti. ,,Maluju svoje pristi sebevrazdu!!" Pochlubil se a ukazal na svou postavu jak se dusi Zyklonem B v among us oblecku. ,,Jen tak dal Dazai, mas velky talent!" Usmala se Takara a podala Rachne uceni, vsechno ji vysvetlila a pak ji vyhnala z domu. ,,Tak v 19:00 pred skolou a prines s sebou Chuuyu!!" Zakricela Rachna a pak odbehla za roh. Takara ji jen zamavala a sla zase za Dazaiem. ,,Hele, Takaro, vis jak mluvila Rachna o Chuuyovi? Tak jsem mu rekl, at jde s nama" Dazai ty zmrde 🙁. ,,T-to si nemusel! Nebudeme ho prece otravovat" rekla shy baka Takara... ,,Ale ja myslel, ze ho mas rada, ne?" Takara nic nerekla, nastesti vylezla Klarka z hajzlu. ,,Ty vole,to byla sracka... Uz jste pripraveni?" Takara a Dazai jen prijyvli a nasedli do auta. Jeli do obchodu s Halloweenskymi kostymi, vecmi a drogamy, protoze ty se vzdy hodi a jdou dobry ngl. ,,Wooow, obratky!!" Vykrikl Dazai s rozzarenyma ocima. ,,Klarko, muzes jit za obratku a ja pujdu sam za sebe prosim??" ,,Ne" rekla dry hlasem Klarka a Dazai chytl breakdown. ,,Mam lepsi napad, muzes jit za Káro a ja pujdu za sebe, chapes, jakoze Klarka s karem #vtipne" Dazai jen mlcel, fakt moc chtel videt Klarku v sexy kostymu obratky. ,, TAKAROO!' vykrikl najednou Dazai, myslela si, ze uz ma dalsi breakdown, ale kdyz videla, ze ukazuje na zrzaveho kluka, celkem maleho stojici pred halloweenskym obchodem, tak ji do docvaklo. ,,Nervi Dazaii, stavime se v tom obchode, neboj!" Vystoupili z auta a Dazai se rozbehl za Chuuyou. ,,No jo, nesahejna me pls , dneska jsem se umyl" rekl Chuuya a koukl na Takaru. Mega znervoznela, ale vzpomnela sj na nejake rady od jeji kamosky Rachny a dala se dohromady. ,,Ahoj Chuuyo!" Rekla mile Takara a usmala se na Chuuyu, diky bohu se na ni jen usmal a rozesel se smerem k obchodu, Klarka, ktera se prala s Dazaiem o lentilky sli hned za nimi. (Ach ty deti..) ,,Dazai rikal, ze nemas kostym a potrebujes prej pomoct" rekl najednou Chuuya a koukl na Takaru. ,,Nemuzes jit proste za Snoopyho jako si sla na ten gala vecer?" Ty vole, bylo mi trapne, to byla jen vyzva! :( ,,No, vis, Dazai mi ho rozsedl, takze mi praskl haha.." zasmala jsem se nervozne. ,,Za co jdes vlastne ty??" Zeptla se Takara nenapadne. ,,Nevim, asi bych chtel neco s tebou ykyk" ,omg, snazi se se mnou flirtovat? Tak to je baddie 😈' ,,J-jo jasne, chapu chapu."
Asi po 20 minutach si vybrali nejake krasne kostymy (to se dozvite asi nekdy pak) a jeli zase domu. Takara rekla Chuuyovi o srazu s Rachnoh a Rohanem pred skolou a on souhlasil. Byla mega happy, ze ma matching cute kostym se svym crushem.
19:00 pred skolou
,,Takaro, Chuuyo, tady jsme!" Ozval se Rachnin jemny hlasem z dalky. Rozbehla jsem se za ni, sice se v tom nedalo moc behat, ale i tak jsem dala velky speedy. ,,Moc vam to spolecne slusi! Ale nam s Rachnou vic haha lka" Pochvalil nas Rohan a ja se zablushovala. ,,Diky, vam taky" rekl Chuuya a stoupl si bliz ke mne. (Romantika, vis co). ,,Jak vas to vubec napadlo?" Zamyslela se Rachna. No, vis, uz tam toho stejne moc nemeli a nam to prislo mega kjut....kostym:

,,I tak je to moc hezke, tak pojdte k prvnimu baraku" vykrikla Rachna a vzala si svuj kyblicem s dyni. Vzdycky dostala nejvic bonbonku Rachna 🤬 svine jedna nenazrana i Snickers dostala. Chuuya dostal s Rohanem nejmin, asi byli shy a nebo brali ty drogy co jsme predtim koupili, chutnali jako rozemlete pedro bonbonky. ,,KOLEDA!" vykrikli jsme vsichni 4 zaroven (ja fakt nevim jak se to dela sorry) ,,Nazdar deti!" Rekla pani Pínysová aneb nase reditelka stredni skoly. ,,Jste tu nejak pozde, ne? Kde jste se toulali ty 4 hodiny??" Coze, to uz je tolik?? ,,Sbirali bonbony, at nas rodice nemusi krmit" pochlub se Rohan a cekal, ze neco dostane. ,,Jo taak, btw, mam tady pro vas pisemky z chemie, moc nadejny to sice nebylo, ale snaha se ceni deti, nebojte!!" Ty vole, vsichni z nas byli uplne v soku. ,,My psali pisemku?" Zeptal se me potichu Chuuya a Paní pynisova mu podala papir. Mel 4 chudak malej, ale byl happy jak 2 grapy. ,,Takze tento rok asi nepropadnu, hurraaaa" zaradoval se. Ja, Rachna Rohan jsme meli 3- :((. ,,Tak tady mate za to nejaky bonbony" podala nam par zabalenych bonbonu a zabouchla dvere. ,,Toe kunda" stezovala si Rachna, kdyz v tom ji prislo oznameni od jejiho brachy. ,,Muj bracha pise, ze mame doma nejakou party, jestli chceme prijit, to snad ani nepsal on tf" podivila se Rachna, ale nakonec napsala, ze prijdem. ,,Mohla by to byt zabava" pousmal se Rohan a Rachna hned zacal kyvat. ,,Tak co, jdeme tam??" 🥺🥺






Ach jo, ja jsem tak cringe, ale dlouho jsem nic nepsala, takze tady je slobena kapitola 😍. Snad si ji uzijes a zitra jeste se pokudim vydar part 2. 🤪 Dobrou 😰

Malování láskyWhere stories live. Discover now