Romanticka kapitola

13 1 8
                                    

Bylo pard dni po Halloweenu a Rachna a Rohan se jeste vic sblizili. Kazdy den spolu chodili do skoly, ze skoly, nekdy i nakupovat, proste takova romantika. Rachna a Rohan vsak spolu jeste nechodili, tak mela Rachna otevrena zadni vratka, kdyby prisel nejaky hottie. Jednoho dne byla Rachna s Rohanem nakoupit v malirskych potrebach, jelikoz Rohan uz nemel nicim malovat a byla mega bored proste... ,,Co si myslis o tomto?" Zeptal se Rohan a ukazal na stetce. ,,Hmm.. vypadaji celkem cool, ale asi bych vzala ty vetsi" rekla Rachna a vlozila do kosiku vetsi stetce. ,,Ted uz jen barvy, mam presnou znacku" Rohan a Rachna se tedy vydali do odeleni jen s barvama a hledali znacku ,namaluj mi pero na hlavu' nebo jeste ,tvoje mama s.r.o'. hledali asi 20 minut a nakonec se rozhodli zeptat se nejakych pracovniku.
,,Prominte, nemate tuto znacku barev? Nazev ,tvoje mama s.r.o' a , namaluj mi pero na hlavu'?" Zeptala se shy hlasem Rachna a Rohan mezitim stale hledal. Otocil se na ni mlady, vysok, kluk strasne moc pripominajiciho Dazaie. ,,Dazai?!" Vykrikla Rachna, ale kdyz se na ni typek otocil, Dazai to fakt nebyl. ,,Eh? Prominte, musela jste si me s nekym nejspis splest.." rekl tise a pokracoval dal ve sve praci. ,,Oh, pardon... Nemate nahodou znacky barev ,tvoje mama s.r.o' a , namaluj mi pero na hlavu'?" Typecek se otocil k Rachne a usmla se na ni. ,,jasne, mame je na sklade, nasledujte me prosim" Rachna udelala jak typecek rekl a nasledovala ho az ke sklade. Chvilku se prehrabovak v krabicih a pak vytahl obe znacky barev. ,,Wooow!!" Vykrikla nadsene Rachna. ,,Dekuji vam mockrat!" Vzala obe barvy a rozesla se smerem ke schodum k Rohanovi. ,,E-ehm.." rekl tise Dazai 2.0 a Rachna se otocila smerem na nej. ,,Na jakou skolu chodite?" Tf, chce vedet mou skolu, coze. ,,Eeee. Na stredni skolu U Zumpy, tak se to jmenuje." Typeckovi se najednou rozzarili oci. ,,TAM CHODIM I JA!" vykrikl radostne a Rachna se usmala. ,,Tak to je super" s usmevem na tvari Rachna odesla a potkala Rohana. Predala mu obe baleni barev a vydali se k pokladne.
Na druhy den ve skole Rachna a Rohan pripravovali veci do malirskeho klubu. Vytahli vse, co vcera koupili, uklidili vse do skrinek a zacali se rozchazet do svych trid. ,,Mas dneska po klubu cas?" Zeptal se najednou Rohan a Rachna zpozornela. ,,Jo, mam, proc?" Rohan se usmal a rekl: ,,Potreboval bych divciho modela na mou dalsi kresbu, budes perfektni!" Rachna se zablushovala a jen prikyvla. ,,Uz pujdu do tridy, zacina byt pozde" rekl Rohan a vysel na chodbu. ,,Stav se tady v 17:00, budu cekat" v tu chvili odesel smerem ke sve tride a Rachna se vydala koupit si do automatu svacinu. ,Myslim, ze to budu brat jako rande' usmala se Rachna a vyndala plechovku jablecneho dzusiku. ,,Wow, dneska mame telak spojenej se tridou 2-A se mi nechce..."
Telak protoze nemam napad co psat
Rachna a jeji kamosaci ze tridy se sli prevlekat do holcich saten spolecne s tridou 2-A cestou potkala Klarku s Karem a jako dobra ,kamaradka' ji chtela zamata, ale Klarka jen ukazala fakac a odesla. Ani ji to nevadilo, jen chtela bejt mila.. poor Rachna 🥺 ,,Holky, ja slysela, ze v ty tride jsou hot kluci" zesmala se jedna typecka a Rachna zpozornela. ,Ne, mas Rohana Rachno, ted nesmis simpit..' zacalo zvonit na hodinu a vsechny holky se dostavili do telocvicny, kde uz stali 2 ucitele telaku. Zastupce Rouba, vypadal jak ziletka, ale oholene nohy bohuzel nemel a jeho pomocnice pani Vylizana. ,,TAK JO DEVCATA!" zakricela pani Vylizana a vsechny holky zpozorneli. ,,AZ OTEVRU DVERE DO TELOCVICNY, TAK SI VYBERETE NEJAKYHO CHLAPAKA, SE KTERYM BUDETE DNES CVICIT." ,Ou nou...' pomyslela Rachna, ja su verna ale jen Rohimu... ,,TANCUJEME TED NA SKOLNI PREDSTAVENI, TAK SE VSECHNY SNAZTE!" ucitelka otevrela dvere a vsechny holky uplne bleskem probehli. ,Do picic, co mam delat' zpanikarila Rachna. ,Jedini kluci, se kteryma navazu jakztakz normalni konverzace je Rohan, Dazai, Ranpo a Chuuya...' Jak se tak Rachn ohlizela kolem sebe a hledala nejakeho alfa samce. Uvidela Dazaie?! ,Dazaie presunuli do jine tridy ci co?' byla mega confused, tak se za nim rozbehla. ,,Promin-" Dazai 2.0 se otocil a najednou se mu rozzarili oci. ,,WOOW, FAKT CHODIS NA TUHKE SKOLU!" vykrikl typek ze vcerejska. ,,Jop! Ja bych nelhala!" Usmala se Rachna a dali se do nejake mensi reci. Nakonec se ukazlo, ze typek neni Dazai 2.0, ale Poe (ne ten Pou jako z ty hry! 😠) Rachna se mu tez představila a nakonec spolu i tancili.Ujazalo se, ze chodi dokonce i do stejne zridy (mega pog) Bylo to fakt super, ale na Rohana stale nema.. prece jen, Rohan, takovy krasny muz. ,,Vis, co?" Rekl najednou Poe uprostred tanceni. ,,Mam doma rakuna/myvala (nevim co ma) a jmenuje se Vojta Neymar." Pochlubil se Poe. ,,To je skvele, muzu si ho nekdy pohladit?"
,,Urcite muzes, mam ho vlastne tady s sebou ve skole"
Po telocviku se Rachna sla osprchovat, aby nesmedela svym neposednym samponkem. Oblekla si svou seksy uniformu a vylezla z divcih saten. A co Ra hna nevidi? Omylem vlezla do jine tridy a videla se libat dva kluky (ne, ze by byla homophobic, ale asi ji to pritahuje) byl to cernovlasy atraktivni kluk a blondaty typecek s podpatkama.

(Jo, to jsou jeho podpatky aka Inupi slaay! 😍) Rachna si tise odkaslala a otocil se na ni ten cernovlasy krasavec, ted uz gay. ,,VYPADNI!" zarval na ni a Rachna utikala co nejrychleji mohla, jenze on za ni bezel jako nejaky pejsek a proste ji nenechal byt. Po asi 4 minutach honeni po chodbach cele skoly Rachna zabehla k Takare do tridy a vykrikla na ni! ,,TAKARO! HONI ME NEJAKY KLUK, POMOC MI!" Takara byla mega confused, ale pak se otevreli dvere s Klarkou, Dazaiem a tim cernovlasym klukem. ,,Rachno, nefnukej a ty nehon nagodny lidi po chodbach Kokonoii!" Zarvala Klarka a typek ted iz Kokonoi prykyvl a koukl na Rachnu, jako by ji chtel zabit. ,,Hej, nemuzes me vynit za tvou sexualitu!" Zarvala Rachna pres celou tridu. ,,Rachno, s tebou si to vyridim pozdeji!" Zacala vyhrozovat Klarka Rachne a zabouchla dvere. ,,Wow, jsem na Klarku tak pysna" rekla tise Takara. ,,Vis, vlastne si tady zalozila gang, je celkem maly, ale verim, ze se ji rozroste, uz tady ma adepty!" Usmala se Takara a pokracovala s jezeni sveho sandwiche. ,,Wtf, Klarka? Jakoze Klarka tady ma gang?? VSAK JE V PRVNIM ROCNIKU!!" Rachna tomu zkratka nemohla proste uverit. ,,No, te h clenu neni moc, ale je mi jasne, ze Koko mezi ne parti. Klarka je hodne silna" Rachna jen prykyvla a tise odesla do sve tridy. Uz jen cekala na posledni hodinu a pak mohla v klidu jit do klubu.
Konecne!! Uz bylo po vsech hodinach a Rachna bezela do klubu za Rohanem. ,,Ahoj Rohane!" Vykrikla stastne a Rohan ji jen zamaval. Byl zamestnany nejakou kresbou. ,,Jdes akorat vcas, Rachno" rekk Rohan a stoupl ze zidle. ,,Dnes mame nove cleny, chci, aby si jim to tu ukazala" predemnou stali 3 novi clenova. Nejakej bananovej typek, zrzava holka a... ,,Poe?" vydesila se trochu Rachna, nevadilo ji, ze je tam Poe, jen se trochu divila. Myslela, ze bude chodit do jineho krouzku... ,,Tak jim to tu hezky ukaz" rekl Rohana sedl si zpatky na zidli. Rachna vsem vsechno vysvetlila, kdy chodit do klubu, co delat, co nedelat a ze se tento rok bude usporadavat vystava, tak at maji vsichni alspon 3 vykresy hotove do ctvrleti. ,,To je asi vse,.muzete se pustit do prace" usmala se Rachna a rozdala vsem zastery a logem klubu. ,,Dekuji vam vsem za dnesni den, zitra mame klub o pul hodiny pozdeji, nezapomente!" Vtom vsichni clenove podekovali a rozesli se domu. Poe Rachne zamaval a usmal se na ni. Rachna mu usmev oplatila a zacala uklize. Na Rohanovi slo poznat, ze byl mega jealous 🙄. No nic i tak se Rachna tesila na dnesni ,rande'.





Jsem ted extreme unavena a je mi blbe, takze to dopisu, az budu mit cas 😒 doufam, ze se ti libila ta scena s tema gaeyama 🥺 i kdyz tepli nejsou jen Kokonoi je ma obsese s jeho segrou visco.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Malování láskyWhere stories live. Discover now