Rachna zacala mit velkou uzkost, jelikoz ji nenapadalo, kdo by si mohl sednout vedle ni. Zacala si hrat s rizky a stavet si z nich domecek. ,,Ses velmi talentovana" ozval se hruby hlas a nasledne se ozval krik fanynek. ,,DIOOO OMG CHOKE ME~" ozvala se prvni holka ,,Diooo~~ tady mas moje rizky!!!" Ozvala se dalsi holka a furt se prervavali pres sebe. ,,Vcera jsem zabil nejakyho psa..." Pochlubil se ,,A-aha? Nebylo ti ho lito??" zeptala se shy Rachna ,,Dal jsem si ho k obedu" bylo extremni ticho, az na ty fanynky. ,,Jo, btw jsem Dio, nejlepsi clovek na svete a snazim se ovladnout svet" zvedl se a ukazal Rachne svou fat ass. ,,Hodne jsem na ni pracoval, co si o ni myslis??" Fanynky Dia zacaly extreme kricek a nektere i brecet, jelikoz vsichni chteli mit tak dobrej vyhled na Diuv thic ass. ,,OMG DIO UKAZ MI JI TAKY!!"
,,DIO NECH NAS SI NA NI SAHNOUT!!"
,,PROSIM, UKAZ NAM JI ZBLIZKA!" Rachnu uz zacinala bolet z toho revu hlava a pak uslysela Dia zarvat: ,,DRZTE HUBY DEVKY JA SS SNAZIM JIST" po tom co zakricel se vsichni rozebehli nekam jinam a Dio uz pohodle jedl. ,,Btw, nejses ty z moji tridy?" zepta se Dio Rachny. ,,Noo, ja mysli, ze jo haha" zasmala se debilne Rachna, any prerusila to trapne ticho mezi nima. ,,Pokud ses z moji tridy, tak ti doboluju si sahnout na mou thicc ass" rekl hrde Dio a vstal z lavecky. Rachne se rozzarili oci, ne, ze by to zase tak moc chtela, ale takovych sanci uz tolik nebude... ,,OPRAVDU?? Muzu??" Vykrikla s nadsenim Rachna a Dio prikyvl hlavou. Rachna se zvedla z lavecky, polozila rizky zpatky do neceho, v cem si to prinesla a opatrne sahla na Diovu ass. ,Woow, je to jako mackat simple dimple' rekla v duchu Rachna. ,,Tak co, libi?" Zepta se hrde Dio a Rachna kyvne. ,,Vis, kdyby si chtela si jeste nekdy sahnout, staci rict" Rachne se koukne na Dia vyndavajici Rachnin rizek a pak si ho strcil do kapsy. ,,Jj, kdyztak reknu, diky moc Dio...u-uwu" rekne shy Rachna a odbehne do Takariny tridy. ,,Takaro!!!" Zakrici pres celou tridu, ale ta buzna tam neni... ,,Lizu nekomu nohy" ozve se z predni lavice. ,,Ok, diky za info" podekuje Rachna a bezi na zachod ji napsat.Takara pica
Rachna
Komu lizes nohy? 13:25Takara
Wtf, ja jim.... 13:25Rachna
Aha, no, to je jedno.. KDE SES. 13:25Takara
Na strese s Inupim, pokud sem prijdes schodim te z ni. 13:26Rachna
Ok, jsem na ceste. 13:26Rachna schovala telefon do kapsy a utikala na strechu i pres Takarino debilni varovani. Rachna nema zad tak dobrou fyzicku a tak pouzila do posledniho patra Dazaiovu jezdici zidli. ,,Takaro!" Zarvala Rachna pres celou strechu a Takara se zvedla ze zidle. Rachna se rychle za ni rozbehla a hodila po ni rizek. ,,Proc by si kurva nekomu lizala nohy?!" Vyjekla i pres Inupiho pritomnost (ho by to absolutne nezajimalo) ,,BUD TICHO MY SE SNAZIME JIST!" Okrikne ji nasrana Takara a sedne si zpatky na lavecku. Oddela svoje smut fanfikce aby si Rachna mohla sednout. ,,Tak, co potrebujes?" Zepta se sus hlasem a koukne na Inupiho jediciho krecka. ,,Kamo, zrovna jsen si sahla na Diovu ass!!" Vykrikne s nadsenim Rachna az se za ni otoci nejake fanynky Dia. Takara ji rychle prikryje pusu rukou. ,,To tady nerikej nahlas, fanynky by te mohli zabit.." rekne se strachem v jejim hlasu a Inupi jen tise prykivne. ,,Nemam rad ohen.." rekne depresivnim hlasem a Takara ho zacne utesovat, protoze ma trauma skoro ze vseho (traumacore). ,,Omg, takze jsem asi vyjimecna..." Rekne Rachna hrde. Nemuze tomu uverit, fakt se citila, jako kdyby mackala simple dimple. ,,No, mas zkratka jen stesti, ze s jik chodis do tridy, tot asi vse..." Rachne to prijde celkem sus, ale ted ji to moc nezajima. ,,Hele, najim se s tebou a tady aesthetic traumacore Inupim....Btw, jsem Rachna" poda mu ruku a Inupi si s ni ze slusnosti rukou potrese. ,,Ok, ja jsem Inui Seishu, pro tebe Inui" haha, on je tak funny. (Neni) Rachna si pak vytahla zase svoje rizky a zacala pomalu jist. Takara a Rachna se spolecne mega bavili, Inupi mezitim chytl asi 2 dalsi breakdowny a odesel za Kokonoiem, z cehoz mela Takara depky, ale i tak se furt bavila se svoji bestie. Jak ma muj spoluzak co lajkuje lolonahy typky na ig v biu Bros before hoes ach jo..
Kdyz Rachna pomalu odklizela malirsky klub, prisel za ni Poe a jeho myval co se rad myje. ,,R-rachno, plati teda ten zitrek??" Zepta se shy hlasem. Rachna se otoci, usmeje se na nej a rekne: ,,No ofc Poe, uz se moc tesim!" Poe se zablushoval, pak ji jen zamaval jak odchazel z klubu a odbehl za svym kamosem Ranpem co si ho vyzvedl, aby ho doprovodil na vlak, jelikoz Klarka mela segssi seggs s Dazaiem. (Wtf) Rachna si ovsem nevsimla, ze celou jejich live scenku pozorovak Rohan. ,,Vis, ze jsem lepsi jak kdykoliv jinej, zejo?" Rekne scary hlasem, kdyz se priblizi k Rachne. Rachna hlasite polkne a koukne na jeho scary vyraz. ,,Rachno, s Poem by ses nemela stykat...." Rekne tise a zabouchne za sebou dvere od klubu. ,Omg, on snad zarli?!' zepta se sebe sama Rachna.
Mezitim u Takary
Takara uklizela v kniznim klubu, kde srovnavala knizka spolecne s Inupim sedicim na kresle. Vybrala mu nejakou knizku, kterou muze cist, aby se nenudil, kdyz je ma tak rad no... Najednou se ale Inupi zvedl a vratil knizku na misto, odkud ji Takara vzala. ,,Tobe se nelibi?" Zepta se shy hlasem. ,,Ne, je celkem v pohode, jen bych asi mel jit domu, mame dneska s Klarkou a Kokonoiem sraz, tajze se stejne asi jeste v noci uvidime." Rekl Inupi a vydal se k vychodovym dverim. ,,Jeste jsem ti neco chtel rict uastavi se najednou..." ,Trochu sus' rekne si v duchu Takara a koukne na Inupiho prichazejici k ni. ,,Ehm.. vis... Zejtra je ta slavnost a ten ohnostroj ve meste a no..... Nechtela by si jit jakoze se mnou?" rekne chaoticky. Takare se rozzari oci. ,,ANO- teda samozrejme, fo by bylo super!" Inui se trosku umsal. Takara nevahala a obejmula ho a stiskla ho jak nejpevneji mohla. ,,Diky, vyzvednu te teda zitra jakmike budu moct" rekne a odejde ze dveri ,,STASTNOU CESTI DOMUUU!" zakrici Takara a s usmevem vejde zpatky do klubu kde ji ovsem prekvapi nejaky maly dite. ,,Huh? Ja nevedela, ze sem chodi i deti ze zakladky- POCKEJ CHUUYO?!" vyjekne zdesene Tajara a koukne na Chuuyu zchovavajicim se pod kloboukem. ,,Vidim, ze si me jaksi vymenila..." Rekne nasrane. ,,Ne, jen... Ty ses se mnou prestal bavit jakmile me dovezl Seishu do skoly a ja nevdela, co se stalo.." rekne provinile Takara a Chuuya si sedne na kreslo, kde predtim sedel Inui. Chvilku je trapne ticho... ,,Kdy chodivas do skoly?" Zepta se najednou Chuuya. ,,Hmm, v 7:15" rekne Takara stale skladajici knizky do policek. ,,To je brzo... Ale! Nevadi, priste te v pondeli vezmu do skoly ja haha" zasmeje se Chuuya a pomysli out of nowhere na Dazaie. ,,Eh? Dobre, to ses teda hodnej" podekuje Takara a zacne si davat skolni batoh pres rameno. ,,Jo a prestan se s nim stykat, smrdi po ohni.." zastezuje si Chuuya, ale Takara nic nerekne. ,,Beru to jako souhlas." Takara vyjde spolecne s Chuuyou ven a zamkne klub, potom oba v tichosti odejdou svymi cestami (neumim sklonovat ci co promin)
•
•
•
•
•
Haha, konecne jsem to dposala, tady konci moje uzasna kapitola, zkusim si ted jeste rozepsat dalsi. 🤩 Tahle byla totiz mega nudna, als jakoze dost si uzivam psani Inupiho.
YOU ARE READING
Malování lásky
RomanceRachna je mlada velmi atraktivni holka na stredni skole. (Wow, to pisu jak svou slohovku pomalu sorry) Spolecne s jeji kamaradkou Takarou se stanou nejvic bad bitches na skole a zacnou po nich letet kluci, jako treba Rohan a Poe, takovy dva emousi +...