Dazai je dracak Klarcin

25 1 3
                                    

Rohanek a Rachna spolu objedvali a Klarak mega zarlila, jelikoz Dazai byl uz velky klicina, ale vzhledem k jeho inteligenci ho priradili do druhaku.  *scary* a mel fanynky. To se samozrejme Klarce nelibilo a byla roto nastvana na Dazaie, ze netravu s ni obed :( Asi po 10 minutach si Dazai sedl vedle Klarky na volnou zidli a usmal se, jakoby se nic nestalo. Klarka vsak odvratila pohle, je hodne urazliva, tak si nenecha libit, aby se na ni dival nejaky Slender jmenem Dazai. (Ona je hrozne mean i na sveho sugr dadyho) ,,Eh? Udelal jsem neco spatne?" Dazai je ted emo, tak bacha na nej. Nemluvi totiz na nej jeho Klarka s karem a to bude mega problem. Je to totiz zarlivka zarliva 🥺. ,,Ne" Klarka jen odfrkla a zacala jist svuj obed. Dazai ji chvilku pozoroval a pak zacal jist i svuj obed. Moc mu nechutnal, on totiz neji. Drzi dietu, aby se zabil, jelikoz je suicidial (idk jestli to pisu dobre ja fakt nevim uz) Dazai chytl breakdown a zacal hrozne brecet, az mu z toho zmokl chleba. Klarka se otocila s vystrasenym a starostlivym vyrazem ,Co kdyz mi uz nekoupi robuxy.." vydesila se a polozila svuu obed zpatky na talir. Dazai mezitim brecel a vsichni se na nej zacali divat, jako kfyby mu Klarka s karem dala kopack, a to on nechtel, jelikoz neumi hrat fotbal (njn, jsme dva Dazai) Klarka zacala trochu panikarit, ale nakonec obejmula Slender Dazai a Dazai na chvilku zmlk. Podival se na Klarku ktera se mega blushovala, protoze nedokaze ani vlastni sestru uz obejmout aniz by ji kopla do bricha. ,,Tohoto si vaz" rekla Klarka a pohladila dazaie po hlave, zatimco ho kolebala jako male dite v naruci. ,Nechapu, co to do nej vjelo, tak najednou uprostred obeda zacit brecet jako dite, co nedostalo svou hracku' Po asi par minutach Klarka znicila obejmuti s Dazaiem a zacal jist obed, jako by se nic nestalo. Dazai si stale utiral svoje slzy a koukal na svuj promoceny chleba. ,,Klarko..." rekl smutne Dazai. Klarka tak moc doufala, ze rekne neci jako ,miluju te moc' nebo ,dekuju za zachranu'.. ,,Das mi prosim svuj chleba, mne se rozmocil.." Dazai se cervenal, asi to pro nej bylo divny se ptat nekoho o chleba nebo rohliky. ,,Tady" podala Klarka Dazaiovi cerstvy rohlik a Dazai si ho okmzite vzal a jedl jak ryba (idk).

Hrozny fakt.

Po obede
Klarka a Dazai se prochazeli po skole, Dazai ukazoval tridu, kde je on a kam ma pak za nim chodit o prestavkach atd. Proste takove ty basic veci, co by delal overportective a suicidial boyfriend owo. Klarka jen tise prikyvovala a divala se, kfe jsou automaty na jidlo (vecne nenazrana no) ,,Tady si vzdy sedneme a budeme si povidat haha" znel fajt nervozne, asi se chce zabit rn, no to ja fakt uz nevim. ,,A nechces nekdy prijit take ty za mnou??" Zeptala se Klarka a zacala si prohlizet skolni trofeje, co byli ve vytrinach. ,,Ehm.. to bych asi mohl, ale bojim se schodu, tak mi poridili takovej vozik no" Dazai hrde ukazal na svuj vozik a sedl si na nej. ,,Miluju ho vic jak svoji mamu" 😍 zacal se libat s vozikem a nechal nasranou Klarku odejit dolu k jeji tride. ,Nezapomen, ze s nim chodis jen pro ty Robuxy!' opakuje si vzdy v hlave Klarka, aby nezapomnel, na cem se dohodli, maji i smlouvu o tom. Klarka se rozhodla si jit postezovat jeji starsi sestre-Takare. Sesla dolu k jeji tride a zaklepala, doufala, ze to bude ona, jelikoz ty tridy meli asi 4. Dvere se otevreli a vykouknul z nich nejakej typecek, byl celkem hot, ale Klarka ma Roblox Slendera, no, uz to je osud. ,,Je tady Takara?" Rekla nastvane a zacala se divat do tridy. ,,Ehm, to netusim, zkusim se podivat..." Typek otevrel dvere dokorat a Klarka vesla do tridy. Hledala Takaru, ale nebyla tam. ,,Asi tu neni" rekla Klarka a podivala se na kluka s elektrickym autickem, ltere jezdilo po cele tride. ,,Wtf, proc jsou vsichni v tyhle skole nemocny" Klarka si stezuje az moc no, ale proste za jeden den toho na ni bylo asi moc, kdyz na zakladce s ni nekdo sotva promluvil. ,,No, omlouvam se za ruse-"
,,POCKEJ!!" zakricel ten kluk a bezel smerem ke dverim, zabouchl je a zastavil auticko.
,,P-POTREBUJU NA VLAK, ALE NEUMIM JEZFIT VLAKEM!"
,,Co to melej, vsak za par minut konci pres-"
,,TO JE JEDNO PROSTE MI POMOZ" Klarka se ted fakt bala, nevedela, co ma popravde delat, nechtela tady nechat nemocneho cloveka. ,,Uhh.. tak dobre, ale rychle!" Klarka popadka kluka za ruku a odtahla ho smerem k satnam. ,,Rychleji si nazouvej ty boty!!" Kricela po nem aby si pohnul. ,,TO TY SI JE BLBE NAZOUVAS!" v tuto chvilku uz Klarka vedela, ze s nim bude mit v pristim setkani bitku, asi se s nim porve jak nejakej pes v ringu, jelikoz tento typecek ji sral. Klarka vybehla ze skoly spolecne s tim klukem a bezeli na nadrazi.

Na nadrazi
Klarka hledala cislo vlaku, ktere ten kluk na diktoval. ,Ja vlastne neznam ani jeho jmeno..' pomyslela si Klarka a otocila se na kluka, ktery tentokrat drzel nejakou masinku, co si koupil na nadrazi. ,,Hele!!" Vykrikl a ukazal na tabulku, kde se objevilo cislo vlaku. Klarka popadla typka za ruku a bezela smerem k nastupistim. ,,1...2...3! TADY!" vykrikla a vybehla po schodech nahoru. ,,Jsme tu tak akorat! Uz vidim ten vlak!" Rekla hrde Klarka a usmala se, cela udychana se podivala na Kluka, ketry si schovaval veci do batohu. ,,Dekuju moc" podekoval a usmal se na Klarlu az zacala blushingovat. ,,Jen kdyby si chtela, jmenuju se Ranpo aaa tady mas moje cislo, kdybych zase nevedel kam na vlak haha" pousmal se kluk. A podal Klarce papirek, kde mel jmeno a jeho telefonni cislo. ,,Ja jsem Klarka a ty vlaky by si mohl zvladat sam, ne? Ses uz nekde v druhaku nebo tak tusim."
,,Jo, to jsem ale nikdo me to nikdy nenaucil, tak jsem se bal jit sam, jeste jednou diky." Venoval vdecny usmev Klarec a potrasl si s ni rukou. Vlak mezitim zastavil u nastupiste a Ranpo nastoupil do vlaku. ,,Zatim! Uvidime se po vikendu!" Zamaval a sedl si na sve misto. Klarka take zamavala a strcila si papirek od Ranpa fo kapsy. Ranpo maval dokud na Klarku prestal videt. ,,Uff.." oddechla si Klarka a sebehla schody dolu, mela byt spravne na hodine, ale kvuli Ranpovi ji nestihla. Vetsinou nedela dobre skutky Ranpo, tak si toho vaz





PROMIIN ZE TAM BYLA JEN KLARKA, DAZAI A RANPO ALE JA NEMELA MOC NAPADU. Kazdopadne si s dalsi kapitolou dam vice zalezet a nejaky rozsitim vztah Dazaie a Klarky, aby ho nemela jen na Robuxy no 😒 Ranpo s Klarkou nebude chodit ani tak, jen takovy kamosici, yk. Uzivej Rachno kapitolu. 😈

Malování láskyWhere stories live. Discover now