Pribeh 2 gayeu

18 1 11
                                    

Rachna si sedla na zidli a otocila se smerem k oknu, aby mohl Rohan namalovat jeji ksicht ze strany. Rachna byla tak shy, ze skoro ani nedychala. Mozna to bylo tim, ze Poe je celkem atraktivni, ale ted na to nechtela myslet, jelikoz je na rande prece s Rohanem!! ,,No, to se mi teda povedlo" rekl pysne Rohan a ukazal Rachne nacrtek jejiho ksichtu. Rachna se jen usmala, aby se nahodou nepohla. Takhle v tichosti sedeli oba asi jeste 20 minut, Rohan asi nema rad rande, jako treba poute atd... ,,Rachno, znas nekoho lepsiho v kresleni jak me?" Tf, co to ma za otazky...?
Rohan pov
Ja vim, ze ten Poe urcite zna Rachnu, oba se urcite znaji a chce mi ji prebrat!! Ulicnik jeden, Rachnicu nedostane jen tak snadno. ,,Rachno, znas nekoho lepsiho v kresleni jak me?" Zeptal jsem se asi v tu nejdebilnejsi chvili. ,,Um..asi ne" rekla tise Rachna a trapne ticho pokracovalo dal. Nesmis je se nechat sblizit, to by pro me znamenalo velkou ztratu.... (Rohan yandere? 🙁)
Po dokresleni obrazu Rohan pysne ukazal Rachne, co stvoril, uklidil klub a vyprovodil Rachnu domu, jako spravny gentleman. Dneska toho sice moc nenamluvil, ale budte si jisti, dnesek si Rachna moc uzila.
Druhy den ve skole, jelikoz nemam napady
Na druhy den se Rachna sesla s Takarou a Klarkou u jejich domu, jenze Klarka s karem mela ten stejny den sraz se svym gangem, takze to bylo celkem dost trapne, jak pri Takaru tak pro Rachnu. ,,Ah, Rachno!!" Zavolala Takara povidajici si s tim jednim gayem. Rachna se rozbehla smerem k Takare, chvilku se na sebe s Kokonoiem divali a pak najednou rekla: ,,Stale si gay?" Bylo trapne ticho.. (Rachno, najdi si pomoc) ,,Haha, ani ve snu" zasmal se velmi atraktivne Kokonoi a zasmirkoval na Tatarku, ano, Takara ma vsechny hoes. (Hej smir se s tim, ok? 🙄) Takara ho vsak ignorovala a sla k velmi atraktivnimu druhemu gayeovi a zacala se s nim bavit. ,,Proc si vlastne myslis, ze jsem gay?" Zeptal se Kokot a koukl na Rachnu. ,Ma hezci linka jak ja, kurva..' pomyslela Rachna. ,,Protoze jsem te videla se libat s tam tim typkem" rekla Rachna a ukazala na blondaka povidajiciho si s Takarou. ,,Neukazuj na nej" okrikl Koko Rachnu. ,Wow, scaryy' rekla si v duchu Rachna. ,,Zkratka jsem te videla se libat s klukem, coz pro me nevypada uplne straight, ale neboj, ja te podporuji 🏳️‍🌈🌈" usmala se Rachna na Kokonoie, kterej byl mega nasranej (asi z vas udelam rivaly, takze gl) ,,DRZ HUBUH" vykrikl Kokonoi az se Takara a blondak otocili jejich smerem. ,,JA NEJSEM ZADNEJ FUCKING GAY A POKUD JO, DEN MI 100.000" vykrikl Koko na vydesenou Rachnu. ,,A kdyz ti budz rikat jen ,ga', snizis cenu o polovinu?" Ach jo, provokativni Rachna... Koko ted uz jen mlcel a koukla na Klarku, ktera bohuzel flirtovala s Dazaiem, takte nemela cas na nejaky gaye, co presvedcujou lidi, ze jsou straight (on je straight, ale chapes). ,,Rikal tady neco nekdo o gayich?" Zeptal se ten blondak a Koko se na nej bleskurychke koukl. ,,No... Vis ne Inupi, ani ne" on se snazi zamaskovat svou sexualitu pred svym kamaradem, jak smutne. ,,Hej, zmetci, cas jit do skoly" vykrikla Klarka, nasedla spolecne s Dazaiem na motorku a odjela smerem do skoly. ,Chodi teprve do prvaku a uz rika tretakum zemtku? Klarko, ty jednou dopadnes...' rekla v duchu Takara a nasedla za Inupim na motorku. ,,Hej, Koko, vezmi Rachnu, jasny?" Rekla Takara a Koko se jen smutne podival, jako by sel na popravu a podam Rachne helmu. ,,Cestu znas, ze Koko?" koko prikyvl a rozjel se.

Ve skole uz se schazeli spoustu lidi, Kokonoi zaparkoval nekam za skolu spolecne s Inupim motorku a utekl nekam do picic

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ve skole uz se schazeli spoustu lidi, Kokonoi zaparkoval nekam za skolu spolecne s Inupim motorku a utekl nekam do picic. ,,Hej, on je asi vadnej, Takaro" rekla Rachna. ,,Um ani ne, jen se ho ten gay dotkl, delal si testy na Kahoot! A vyslo mu 3x za sebou straight a za tim si stoji uz dlouho" rekl Inupi a Takara se jen zasmala. ,,Wow, ja nedelala jeste takovy divny testy" rekla Rachna a prezula si svoje boticky s kralickem na skolni papuce. (Hej ja uz to nedelam skoro vtipny, nevim :( Takara a Inupi zrejme meli skrinku nekde v pici, tak tam nechali Rachnu samotnou. Nastesti ji prisla spolecnost. ,,Hej nemyj se na mych nohou!!" Vykrikla Rachna a zvedla myvala ze zeme. ,,To je Karl!!" Obhajil se Poe a rychle pro nej behezl. ,,Oh, to jste vy, ja myslela, ze se nekdo na me chtel umyt" (hej ted se mi z toho chce hrozne curat) ,,H-hele mas zitra odpoledne cas, Rachno?" Zeptal se shy hlasem Poe a koukl na Rachnu. ,,Hmmm, mela bych mit, krouzek nam odpadl a velke pisemky zadne nemane, tajze jop, mam" Poe se usmal jak hentai typek co videl poprvy boobs a zacal rikat Rachne kdy a kde se sjedou a co budou delat. ,,Oh, tak to rovnou muzu privest Takaru, nebude to vadit, ze ne?"
,,Ne, nebude! Urcite ji prived!"
,,Dobre, privedu" Rachna hned napsaka Takare na telefon a zacala si znovu hladit myvala. Rachna a Poe sli solecne do tridy, zatimco si povidali o velmi zajimavych vecech, ze treba oba dva maji radi fidorky, nebo ze oba dva jsou mentalne nestabilni (ja se moc omlouvam) a taky ze by chteli usmazit Diovi rizky, protoze ta jeho thicc ass za to stoji. Jenze to jeste Rachna nevedela, ze ji nekdo stalkuje... Kdyz vesla do tridy, stalker zmizel a pak uz se kupodivu neukazal. ,,Kdyz o tom tak premyslim, proc s sebou nosis myvala, Poe?" Zeptala se Rachna Poeho. ,,No, vis, je to muj chabr a jinak jsem bez nej hrozne lonely" chudak Poe asi nema zadny kamarady... :(
Po skole se rozhodl Inupi pozvat Tajaru na obed na stechu (asi ji chce schodit 😍 pls, udelej to Inupi, ja cekam) Kokonoi rekl Klarce s Karem o cisilko Rachny, jelikoz je baka a chce je stalkovat.

Xxxxxx
Xxxxx: Hej more pojd za mnou na stechu pls cekam.                     13:17

Rachna
Rachna: Rohane, si to ty?       13:17

Xxxxxx
Xxxxx: Nejsem zadnej Rohan ci co, tady je Kokonoi, ten, kdo te dneska privezl do skoly.                        13:18

Rachna
Rachna: Oh ahaa, uz chapu, co potrebujes Kokote?                 13:18
*Kokonoii                                   13:18

Kokonoi
Kokonoi: Inupi chce asi zabit Takaru, pojd se se mnou divat pls.      13:18

Rachna
Rachna: Coze, proc by ji chtel zabit? Vzdyt vi, ze jeji segra je Klarka a ta mu nabombi i ve spanku, musime Inupiho zachranint!!                                13:19

Kokonoi
Kokonoi: Ehm.. ne, delam si prdel, proste s ni sel na obed a ja chci vedet, jak to dopadne, ty ne?             13:19

Rachna
Rachna: Hej, Takara ma celkem na vyber ngl, ja myslela, ze pritele ma no, tak nevim.                                  13:19

Kokonoi
Kokonoi: To ted neres, proste se sejdeme na strese ve 13:25 a pohni nebo reknu Klarce at ti nabombi
                                                       13:19

Rachna
Rachna: Ne, ze bych na to nebyla zvykla, ale uz bezim.              13:20

Rachna se tedy vydala na stechu skoly, kde mela mit sraz s Kokotem, nebyla moc nadsena ofc, jelikoz ji od zacatku nejak nesedl a navic, s Klarkou si zahravat nechces. (Proc delam ze sve mladsi segry gangstra...?)
Jakmike Rachna dobehka na strechu uz tam videla cekat Kokonoie. ,,Mas stesti" rekl potichu a sledoval Inupiho jak ji sushi. (Ted mam na to chut) ,,Ja si nemyslim, ze jsou na nejakym rande nebo tak, podle me jen kamaradsky obed" rekla Rachna. ,,Haha" zasmal se Koko ,,To si pis, ze neni, Inupi ma velkou oblibenost u dam vseho veku + Takara je jeho oblibena". Rekl hrde kokonoi a pokracoval dal ve sledovani. ,,Aaah, zarlim na Inupiho..."
,,Protoze neni teplej?"
....
....
,,JA NEJSEM TEPLEJ!!" zajricel Kokonoi pres celou strechu az se vsichni, co obedvali na strese zacali otacet na Rachnu a Kokonoie. ,,Vidis, ani ticho chvilku nevydrzis" rekla Rachna a pomalu se vydala zpatky ke dverim, Kokonoi hned utikal za ni, aby ho Inupi a Tatarka nevideli. ,,Kam jdes tak najednou?" Panikaril koko a hopsak kolem Rachny jak kralicek. ,,Najist, co jinyho?" Rachna sebehla dolu ke sve skrince kde mela jidlo a pak se vratila na 2. parto. ,,Pokud mi das jeden rizek, nereknu Takare, ze si je sleeovala." Zacal smlouvat. ,,BYL TO TVUJ NAPAD KOKOTE!" vykrikla Rachna a hodila mu rizek. ,,Dikyyy" podekoval Koko a konecne nechal Rachnu vydechnout, sedla si na lavicku na chodbe naproti sve tride. ,,Muzu si sednout k tobe?" Ozval se neznamy trochu sus hlas...





Hej, tak uz me z toho boli hlava, tohle mela byt mensi kapitolka, ve ktere jsem uvedla moje fav duo 🥺 Snad ti nevadi, ze te bude kokonoi nenavidet, jinak je celkem hodnej, ale chce penizky, aby mohl mit sugr baby. 🙄 Za chvilku tam bude i ten tvuj dilf 😎

 🙄 Za chvilku tam bude i ten tvuj dilf 😎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Malování láskyWhere stories live. Discover now