Takara, Rachna, Chuuya, Rohan, Klarka a Dazai se teda odhodlali jit na tu party. Ani nevedeli komu parti (nebo ja nevim) proste tam sli. ,,Ou em dží" vykrikl Dazai, kdyz videl barely na zemi. ,,Zkusim se tam zabit, uzivejte" Dazai odbehl k barelum, ani jsme ho nestihli zastavit-nechteli. ,,Hodne stesti, zlato!" Poprala mu jako dobra pritelkyne Klarka a sla pro chlast. Zatimco Rohan a Rachna sli valit bomby na tanecni parket, jelikoz Rohan je velmi vyborny tanecnik, tak Takara a Chuuya byli uplne sami *ou nou* Nic nerikali, kdyz v tom napadlo Takaru se jit podivat na obcerstveni a vite koho tam videla? 😍 Ano, hadate spravne, videla tam Izanaka analaka a Majkiho :00 Hned se na ne zacala divat a sledovala jejich pohyby. Chuuya si toho hned vsiml a zacal byt džealous... (Chuuyo neboj se) ,,Tam jsou hezci kluci, pro kazdeho jeden Chuuyo!" Rekla takara a vydala se za nima. Nenapadne si zacala brat sneky v masle a Chuuya ji jen sledoval. Byl mega confused. ,Mysli si, ze su gay ci co?' udivil se Chuuya a urazil se. Odesel nekam dopryc, takze v tom nechak Takaru samotnou. Jenze co ma zapalovac bez svoji marihuany delat? Presne. Nic. Byl uplne jůzles bez Tatarky, tak se mu po chvilicce zacalo styskat. Vratil se na misto cinu, ale nikdo tam uz nebyl... ,,Do picic" zanadaval Chuuya a sel za davem. Na parketu uvidel Rohana a Rachnu drzici nejaky pohar a nad nimi napis ,Soutez o nejlepsi tanecni par' Rachna byla happy jak 2 grapy, protoze vyhrala se svym beloved Rohankem... Chuuya se citil sam... Chybela mu jeho marihuana a tak se ji rozhodl zavolat. Vytocil jeji cislo a cekal. Za par sekund se v telefonu ozvalo jen halo?
,,Takaro! Tady Chuuya, kam ses ztratila?!"
,,Eh, ja si nasla nove kamose tak tady varime maso ve stylu, chces za nama?"
,,Hele, ani ne, ja myslel, ze ja su tvuj chabr a ne nejaci random typecci"
,,Ale Chuuyo, oni maji dobry masicka jakoze"
,,Ok no, tak rekni, kde jste a ja-" v tom vytrhl Izanak analek Takare telefon z ruky a rekl: ,,To je ted moje bbg, rawr, daddy, grrrr" zavrcel Izanak jako dogisek a pak zamnoukal. Chuuya byl mega mad. Rouhodl se jit za Dazaiem se taky zkusit kysnout. ,,Yo" rekl Chuuya a sklonil se k Dazaiove barelu. ,,Zase se nedari?" Dazai jen smutne kyvnul hlavou a otocil se na Klarku hrajici Twister s nejakym borcem. ,,Taky me leavla Tatarka..." Rekk smutne Chuuya a koukl na svoje malinky boticky. ,,Vis ty co?" Rekl najednou Dazai. ,,Muzeme jim tady udelat estetik helouvin výstavu, bide to zabava, slibiju!!" Chuuuya prikyvl a zacal se Dazai vyptavat na podrobnosti. Dazai rekl, ze kdyz pujdou na stechu, vse se dozvi. Kdyz uz byli na strese, Chuuya se konecne zeptal: ,,Tak co teda?" Dazai nahodil creepy usmev a rekl: ,,Skocime ze strechy primo na ten strom! At maji i svetylka uz na Vanoce!!" Ukazal na nejaky random strom s obesenym sousedem. ,,Eheee, ok?" Oba si stoupli na hranu okapu, malem sleteli oba naraz, kdyz v tom prisli jejich zachranci 🥺. ,,DO A FLIP!!" zakricela Klarka a koukla na Chuuyu a Dazaie.D
azau najednou zacal brecet a koukl se s uslzenyma ocima na Klraku.. ,,Klarko...*sniff*tohle jsem si o tobe nemyslel...." Utrel si nos do rukavu a usmal se jak nejlepe mohl. ,,Si ta nejvic supportive pritelkyne, co muzu mit, takze diky.." Dazai si lehn na stechu a chytl jakysi breakdown. ,,WAAAA ASI UMRI NA ZIMUUU" ,,Drz picu" rekk Chuuya a podival se dolu na grilovany maso. ,,Takze tohle je ono? Tohle je maso, se kterym me podvadis??" Koukl na Tatarku, ktera jen nehybne divala do zeme plna viny. ,,N-ne-" Chuuya uz nechtel slyset ani slovo, skocil du za Takarou a dopadk i primo do naruce. ,,Ses tezkej..." Rekla Takara a hodila ho na zem. ,,Jau" Chuuya si oprasil svuj bily zapalovac kostym. ,,LIDIIII" ozvalo se za zady. Byla to bezici Rachna s Rohanem a drzeli asi 5 poharu v ruce. ,,My to vyhrali vsechno!!" Rekla nadsene Rachna a ukazala jejich pohary. ,,Wow, stejne te nemam rada" rekla Klarka a kopla ji do bricha. ,,KLARO!" zakricel protektivne Rohan a zacal davat Rachne umele dychani. Klarka s Karem se jen smala a cekala, az Dazau skoci. ,,DAZAII!!" Zakricela. ,,Pokud skocis, tak pujdeme koupit nove noze!" v tu chvili Dazai uz stal po boku Klarky a chytl ji za ruku. ,,Tak jdeme?" Zeptal se a Klarka jen prykyvla. ,,Neprijd domu moc pozde, Klary!" Zavolala Takara bojici se o svou malou segru. ,,Drz picu kundo jedna" achjo... Klarko...! ,,Ty deti tak rostou, vid Rachno?" Rachna uz byla uplne alright 🙄 ,,No uplne ji miluju..m" Rachna sebrala vsechny pohary ze zeme a koukla na Takaru a na Chuuyu jakoze ,co bude dal?' ,,Asi pojedu domu, zitra mam mit referat o globalnim oteplovani" rekla Takara a vsichni prikyvli. ,,Chuuya ridi, je tady z nas nejmene na sracku" rekl Rohan a sedl si s Rachnou do zadnich sedadel. Chuuya jen otravene odfrkl a nasedl na misto ridice a vedle nej Takara. ,,Nebylo to zase tak zle, ne?" Vyskousel sis ,jaky je to byt Dazai asi na 2 minuty..." Zasmala se Rachna spolecne s Rohanem. ,,DRZTE HUBY JA MEL DEPKY" vykrikl Chuuya a malem naboural nejaky maly deti.
Asi po 7 minutach dropnul Rohana a Rachnu domu. Podekovali mu za dovoz a poprali hezkou dalsi sebevrazdu, coz Chuuyu zrejme nastvalo. Potom dropnul domu Takaru, ale doprovodil ji jako gentleman az ke dverim. ,,Diky za dnesek" podekovala Takous bakous a usmala se na nej. Chuuya ji malej usmev oplatil. Chvilku se na sebe bezeslovne divali a nic nerikali. ,,Vis, moc ti to jako marihuana slusi..." Zaflirtoval Chuuya. Takara se zablushovala a rekla: ,,Tobe jako zapalovaci tez..." Takara si v tuhle chvili ani nemusela stoupnout na spicky, aby sala malej kiss na tvaricku Chuuyy jako dikec ze si byl dneska muj zapalovac. Chuuya pak v tichosti odesel, zamaval Takare a odejl. ,,No do picic..."
•
•
•
•
•
Omg, konecne dopsane. Sorrac, ze to tady neni ted moc o Rachne a Rohankovi, ale ja mela napad na tohle... 🙄🥺 Priste bude neco urco spicy 😒 to se pripravte!!
YOU ARE READING
Malování lásky
RomanceRachna je mlada velmi atraktivni holka na stredni skole. (Wow, to pisu jak svou slohovku pomalu sorry) Spolecne s jeji kamaradkou Takarou se stanou nejvic bad bitches na skole a zacnou po nich letet kluci, jako treba Rohan a Poe, takovy dva emousi +...