Iyi okumalar, yorum yapmayı unutmayın..Cinsel içerik**
Jeongguk' tan;
Acı
Kasıklarımda tarif edilemez bir acı.. Adeta tenim kavruluyor, içim kaşınıyor ve fremonlarım aşılmadık bir derecede etrafa yayılıyordu. Yaşlanmış gözlerimi kafamın altındaki yastığa sürtmüş çıplak bacaklarımı birbirine bastırmıştım.
"Siktiğimin kızgınlığı." dişlerimin arasından ağlamaklı bir tonda söylenmiş bacaklarımın arasına doğru akan kendi sıvım ile çığlık atacak dereceye gelmiştim. Bir türlü rahatlayamıyor, istediğim noktaya ulaşamıyordum. Sırt üstü dönerek zaten ıslanmış olan örtüye kalçalarımı sürtmüştüm. Üzerimdeki beyaz oversize tişört ile kasıklarımı örtmüş bakışlarımı gri tonlarına sahip odamda gezdirmiştim.
"Eğer hap alırsam iyi olmaz, hayır hayır." irademi güçlü tutmaya çalışıyor kendimi ikna etmeye zorluyordum alamazdım vücuduma ve kurduma böyle yüklenemezdim değil mi? Hem eğer çok zorlanırsam bir alfa ile ilişkiye girebilirdim, girebilirdim değil mi? Olmaz, olmaz, olmaz kendim halletmeliyim.
Derin nefesler alıp acılar içerisinde ayağa kalkmış, mutfağa ilerleyerek su ısıtıcısına suyu koymuştum. Karnımda ve kasıklarımda olan sancılar ile ayakta eğilmiş iki büklüm olmuş gözlerimden akan yaşlar zemine damlarken sakin kalmaya çalışmıştım. Ani gelen sancının geçmesini beklerken telefonuma gelen bildirim ile masanın üzerine duran telefona zorlukla ilerleyip yumuşak sandelyeye bedenimi atmıştım.
"Taehyung mu? O ne alaka.."
UnlikeTae:
Jeongguk?
Siz:
Evet?
UnlikeTae:
D blok daire 83 'te oturan omega sen misin?
Eğer öyle isen aşina olduğum kokun her yeri sarmış.
Siz:
Ne demek her yeri sarmış?
UnlikeTae:
Nefes alırken dahi senin kokunu soluyoruz demek
Siz:
Taehyung ne yapabilirim bilmiyorum
Kontrol edemiyorum
UnlikeTae:
Öncelikle sakin ol
Nasıl hissediyorsun şuan?
Siz:
Sıcak
Çok Sıcak hissediyorum Taehyung
Ve neden seninle konuşmaya devam ettiğimi bilmiyorum//
Kurdum seninle konuştuğumu anladığı zaman rahatladı biraz//
Olmuyor rahatlayamıyorum
UnlikeTae:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ʙɪᴛᴄʜ † ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionJeon Jeongguk, üniversitenin en arsız omegalarından biriydi. Kendisine sulanan herkese orta parmağını gösterir," Ben çalışıyorum, sürtük. Sike ayıracak vaktim yok. İlgimi çekemeyeceğinden oldukça eminim..." Sözlerini itaf eder ve siyah postalları il...