Iyi okumalar yorum yapmayı unutmayın..Medyadaki şarkı çok hoş bakmayı unutmayın
Ve oldukça yorum yapın lütfen
15k olmuşuz 🥳
Fazla bekletmeden bölüme geçelim...
12bin beğeni yorumlar kapalı
Ashnjko: " İf you gonna love me. Baby love me all the way. You paint the rain, you paint the rain.."
Yorumlar kapalı
Jk' s pov:
Gökleri delicesine yırtarak boşalan yağmur, camlara sert bir şekilde vuruyor tüm kasvetli havasını hissetmemi sağlıyordu. Evde olan birkaç eksiği almak için dışarı çıkmış, kapalı olan havaya rağmen şemsiye almamıştım. Markete gelene kadar hafiften yağan yağmur uzun sarı saçlarımın kıvırvıklaşmasını sağlamış. Bu nedenle bir kez daha yağmurdan nefret etmemi sağlamıştı, hem kim severdi ki yağmuru? O tüm ıslaklık hissi, yapışkanlık soğuk, hüzün toprak kokusu benim tercihlerim arasında değildi.
İhtiyacım olan şeyleri aldıktan ve markette biraz oyalandıktan sonra dışarıya adımımı attığım vakit şaşırmıştım doğrusu, nasıl bu kadar hırçın yağabilirdi yağmur?
Yağmurun dinmesini beklerken Hoseok hyung ve Namjoon hyungla konuşmuş ardından ise Taehyung' un mesajlarına bakmıştım. Ve kısaca şimdi de Taehyung' un yanıma gelmesini bekliyordum, "Itiraz yok.." iki kelimesini sesli bir şekilde söylerken çoktan bozulmuş sinirimle gülüyordum delirdim iyice.
Ona uğradığımız ayrımcılıktan bahsettikten sonra bile bana 'itiraz yok' diyordu fikrimi sormayı geçin kabul dahi etmiyordu, geri kafalıydı biraz. Yine de işime gelmedi diyemezdim, bu yağmurda yürüyerek eve gitmek de istemezdim doğrusu. Kurdum Taehyung' un gelmesine sevinirken anlam veremiyordum, kurdumla anlaşamazdım o da geri kafalıydı...
Ben düşüncelere dalmış bir şekilde yeri döven yağmur damlalarını izlerken gölge düştü üzerime, gözlerimi yerden kaldırıp baktığım zaman ilk önce Taehyung' un gri hatlarını belli eden eşofmanını ve şekilli esmer tenine sahip olan üst vücudunu görmüştüm. Elindeki şemsiyesini üzerime tutmuş, geniş omuzlarının biraz ıslanmasını sağlıyordu.
"Buz gibi olmuşsundur sen şimdi hadi."
Derin sesi ile uyumlu olan konuşması tüm dikkatimi ona vermemi sağlamıştı, bakışlarımı zorlukla vücudundan ayırmış kafamı sallayarak onaylamıştım. Bir şey demeden ikimizide şemsiyenin altına almış kolunu omzuma atarak ve kolumu tutarak kendine yaklaştırmıştı. Hızlı adımlar ile hatta koşarak marketin çaprazında kalan eve doğru koşmuş kendimizi içeriye atmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ʙɪᴛᴄʜ † ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ
FanficJeon Jeongguk, üniversitenin en arsız omegalarından biriydi. Kendisine sulanan herkese orta parmağını gösterir," Ben çalışıyorum, sürtük. Sike ayıracak vaktim yok. İlgimi çekemeyeceğinden oldukça eminim..." Sözlerini itaf eder ve siyah postalları il...