26| Yağmurdan sonra kokan toprak gibi

3.8K 316 74
                                    


Bir önceki bölümü okumayı unutmayın ciddi bir düşüş var okunmada.

Bu arada Jk Hoseok' a baştaki bölümlerde hyung diyor fakat mantıklı düşününce jeon 3 yıl dondurmus ve son senesinde Hoseok ise 4. Yılda yani 22, ufak bir değişiklik oldu.

Bu bölümden itibaren hyung demeyecek diğer bölümlerde ise değiştirmeye üşendim doğrusu, anlayış gösterirsiniz belki bir ara düzeltirim. (Düzeltince o paragraftaki yorumlar gidiyor)

Çokça yorum yaparsınız diğer bölüm daha hızlı gelir....

Iyi okumalar..

|Taehyung- Jeongguk|

Taehyung:

Hazır mısın?

Ne zaman çıkacaksınız

Siz:

Yüzümdeki morlukları kapatıyorum 

Yarım saate çıkarız

Taehyung:

Yüzumdeki morlukları kapatıyorum
öpeyim her yerini illa gidip döveyim mi çocuğu?

Tamam bekliyoruz biz

Siz:!!

Öpeyim her yerini illa gidip döveyim mi çocuğu?
öp ama dövme uğraşma değmez 

Haberleşiriz.

Görüldü

Çevrimdışı x2

Siz:

Çıkıyoruz şimdi

Görüldü

Jk's pov;

Taehyung' a mesaj attıktan sonra telefonu arka cebime yerleştirmiş, Namjoon hyungun arabasına doğru adımlamıştım. Ön koltuğun kapısını açarak oturmuş ardından kemerimi takmıştım. Hoseok ardımdan bağırmış öne oturmadığı için mızmızlanmaya başlamıştı. Anlamıyordum şu ön koltuk sevdalılarını ne vardı yani önde ya da arkada oturursan.

"Sus, ben büyüğüm senden."

Fakat inat etmiştim işte öne oturmak için mızmızlanması önemli değildi. Oflaya oflaya arkaya geçtikten sonra enseme bir tane vurmuştu. Gözlerimi kısarak bakışlarımı yüzünde gezdirmiş ardından Namjoon hyungun direksiyonun basına geçmesi ile tekrardan telefon ile ilgilenmeye başlamıştım.

Ne yapıyoruz diye merak ediyorsanız, Taehyung ve kuzenleri ile ortak bir buluşma için bara gidiyorduk. Hoseok neden bar diye sorsada bu fikri ortaya atan bendim. Geçen olan bar olayından sonra düzgün bir şekilde içmek istiyordum. Bunu da tüm arkadaşlarımı toplayıp ve Taehyung' u da dahil ederek ortak bir buluşma yapmıştım. Bir tek Hoseok diğerleri ile tanışmıyordu, Taehyung ile kolumu kırdığım vakit tanışmıştı.

ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ʙɪᴛᴄʜ † ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin