12| Rock' n roll!

9.5K 798 269
                                    

Iyi okumalar, yorum yapmayı unutmayın..

Jk' s pov:

よ! じゃぁ 行こうぞ! ジャンケンポン!

- yo! gidelim o zaman! rock'n'roll!


Belime geçirdiğim korsenin iplerini sıkılaştırmış düzelttikten sonra aynadaki görüntüsüne bakmıştım. Yatağımın üzerinde duran telefonumdan çıkan ritimli müziğe uygun kafamı sallayarak küpelerimi takmış ıslıkla beraberde eşlik etmiştim. Uzun sarı tutamlarıma şekil verirken ise yaklaşık birkaç saat sonra gerçekleşecek yemeği düşünüyordum. Üstelik üzerimde garip bir hava vardı, ne heyacanlı ne de çok sakin hissediyordum sanırım biraz stresliydim. Hatta öyle stresliydim ki midem bulanmak üzereydi, derin bir nefes çekerek kendime gelmeye çalışmış gözlerimi tamamlanmış üzerimde gezdirmiştim.

Beyaz üzerinde yazı yazan tişörtüm, dar deri pantolonum aynı şekilde korsem ve kemerime takılmış olan aksesuar. Sarı saçlarım ve gözlerimdeki hafif makyaj küpelerim ile tamamlanıyordu her şey. Taehyung yaklaşık bir buçuk saat önce hazır olmam gereken saati ve konumumu istemişti. İstetediklerini attıktan sonra ise kısa bir duşa girmiş ve hazırlanmaya başlamıştım. Playistten şarkılar su gibi akarken telefonu elime almış salona geçerek beklemeye başlamıştım. Havaların serinlemeye başladığı için üzerimdekilere uygun gömlek almış son kez saate bakarken kapıya çıkmıştım. Çıktığımın yaklaşık iki dakika sonrasında siyah üstü açık arabası ile hızlı bir şekilde önümde duran Taehyung duraksamamı sağlamış bakışlarımı dikkatli bir şekilde üzerinde gezdirmiştim.

Yırtıkları olan kot bir pantolon üzerine beyaz boynu detaylı bir üst ve üzerine de siyah deri ceketini geçirmişti, siyah uzun saçlarını geriye yatırmış ve dikkat çekici yüzünü daha da ortaya çıkarmıştı. Baş selamı vererek arabaya binmemi işaret etmişti. "Çok güzel olmuşsun Jeon," bakışlarını kaslı baldırlarımı saran deri parçasında gezdirmiş "her zaman ki gibi." diye eklemişti. Hafifçe gülümseyerek gözlerine bakmış iltifatı için teşekkür etmiştim. Taehyung ile belkide ilk güzel geçen konuşmalarımızdan biriydi, daha sonrasında ise benim sessiz kaldığım Taehyung' un ise her türlü konudan muhabbet açmaya çalışması ile geçmişti. Düşünüyordum belkide eve geri dönmeliydim hem neden bir alfaya güvenmiştim ki? Ya özüründe gerçekten samimi değilse ya sadece benimle yatmak için böyle davranıyorsa? Ya ders çıkışımda benimle beraber yürümesi, yanında kurdumun sürekli huzurlu olması, geceleri onu düşünmem ve kızgınlıkta onu hayal ederek boşalmam ve bunu sadece bir kere yapmamam neleri işaret ediyordu? ondan etkilendiğim doğruydu fakat Hoseok Hyungun dediği gibi ya ondan hoşlanıyorsam? Daldığım düşüncelerden ayrılmamı sağlayan şey omzumu hafifçe dürten Taehyung olmuştu.

"İyi misin? seslendim duymadın." kemerini çözmüş tüm vücudunu bana çevirmişti. "Hayır iyiyim bir sorun yok dalmışım öylece." Kaşlarını çatarak yüzümü incelemiş "Dediğin gibi olsun." dedikten sonra arabadan inerek hızlı adımlarla centilmen bir şekilde kapımı açmıştı. Teşekkür etmiş ağır adımlar ile yanında yürümeye başlamıştım aynı zamanda geldiğimiz mekanın dış aydınlatmasını inceliyor gözlerimi yanımdaki beden ve efrafta gezidiriyordum. İçeri girdiğimiz zaman terasta bir masaya oturmuş ikimizde içeceğimiz şeyleri şipariş etmiştik. Ellerimi masanın üzerinde birleştirmiş siyah saçları ile dikkatleri üzerine çeken bedene odaklanmıştım.

"Jeon?"

Gözlerimi kısmış dilimle dudaklarımı ıslatarak "Benimle oynamıyorsun değil mi Kim?" ilk önce kaşlarını çatmış ve dediklerimi idrak etmeye çalışmıştı ardından yüzünde alaycı bir gülüş oluşmuştu, "Seninle nasıl oynayabilirim ki Jeon?" o da ellerini masaya koymuş üst bedenini masanın üzerinden yakınıma yaklaşmıştırdı "Oynamam için oldukça dişlisin, bir yarışa girsek kazananın en başından sen olacağı belli Jeongguk." Gülümsemiş bi elini elimin üzerine koyarak sıcak avucunu soğuk tenimde hissetmemi sağlamıştı. "Ben sana çoktan yenildim Jeon senden etki-" masaya gelen garson boğazını temizleyerek masanın üzerine eğilmiş bedenlerimizin geri çekilmesini sağlamıştı "Siparişiniz efendim." Taehyung sert bakışlarını garsona gönderirken garson çekingen bir biçimde bakışlarını bana çevirmiş ve özür diyerek yanımızdan ayrılmıştı. Gülmemek için birbirine bastırdığım dudaklarımı ayırmış ve sipariş ettiğim coolinedan büyük bir yudum almıştım. Taehyung da kafasını iki yana sallayarak sinir bozucu bir gülüş atmıştı.

ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ʙɪᴛᴄʜ † ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin