Ağlama seslerine gittikçe yaklaşıyordu.Dördüncü kata çıktı kendi dairelerinin önünde oturup ağlayan biri vardı.Yaklaştı, kim olduğunu anladı.
-Feyza ? Ne işin var burda ?
-Hani bırakmıycaktın lan ?!
Ağlayarak ve içini çekerek konuşuyodu.
-Bunun için mi buraya geldin gerizekalı?
-N'oldu verdiğin sözlere ?!Kullanıp gidicek miydin lan ?!
-Bak zaten...
Telefon çalıyordu:
-Efendim baba?
-Ben geç gelicem eve geç sen beni bekleme.
-Tamam baba.
Telefonu cebine koydu.Yüzünde o gülümseme belirdi.
-Bak sana her şeyi anlatıcam.İçeri geçelim.
-Hayır burada anlat.
-Komşuların bizi izlemesini istemeyiz değil mi?
-Ooooff peki.
İçeri geçtiler.Salonu işaret etti eliyle.Yanyana oturdular.
-Evet anlatmanı bekliyorum.
-Beni tanıyordun.Ve her ilişkinin biteceğinide biliyordun.Neden geldin bana.Sadece ben mi suçluyum?
-Hayır ben...
-Olacakları biliyordun.Şimdiyse suçu bana yüklüyorsun.
Kız başını eğdi.İki eliyle yüzünü kapatarak off çekti.Başını kaldırdı camdan vuran ışık gencin gözlerinin yeşil tonunu açıyordu.Bir ara göz göze geldiler.Kalp atışlarını duyabiliyorlardı.Ne olduğunu anlamadan sanki anlaşmış gibi başlarını ileri doğru getirdiler.O mükemmel dudaklar birbirine kavuşmuştu.Dilleri kusursuz dudaklarının üstünde adeta dans ediyordu.Elleri kusursuz vücutlarının her tarafını sarmıştı.Genç hızlı bir hareketle dudağını bırakıp boynuna geçti kızın.Elleriyle o muhteşem kalçalarını tüm gücüyle sıkıyordu.Hızlıca kızı kucağına alıp kendi alta geçti kızın üzerindeki bluzu çıkardı.Tek bir parmak hareketiyle sütyenini çıkardı.
-Hala mükemmelsin.
-Devam et !
Boynundan aşağı doğru diliyle yavaşca tüm mükemmelliği hissederek indi.Dili göğüslerinin tamamıyla uyumlu bir şekilde geziyordu.
-İstiyorum seni !
-Bende seni bebeğim.
-Gir artık lütfen!
Üzerindeki kızla öpüşürken taraftanda pantolonunu çıkarıyordu.Daha sonra kızın pantolonunu çıkardı.
-Hepsini içime istiyorum!
Dudakları ateşlerinden kavruluyorken bir an düşünmeden içine girdi.Ani bir kasıntıyla derin bir inilti geldi.Kızı altına alıp iyice bastırdı.İrkilerek hafifçe sıçradı kız.
-Daha hızlı, hepsini istiyorum!
Bir taraftan göğüs uçlarını ısırırken diğer taraftan gelgitleri hızlanıyordu.İniltiler küçük çığlık ve ahlamalara dönüşmüştü.İyice hızlanmışken kızın gözleri birden açıldı vücudu kasılmaya başladı.İçindeki sıcaklık sanki 100 derece birden artmıştı.Kaskatı kesildi.Bu sırada kasılmalar gencimizdede başladı.
Saniyeler sonra ikiside sanki tüm yüklerini atmışcasına rahattı.Nefes alış-verişleri birbirini tamamlıyordu.Yanyana uzandılar.
-Konuşmam nasıldı beğendin mi?
Dedi kıza gülümseyerek.
-Susmamanı istiyorum.
-Babam gelmeden kalksan mı?
-Yine kullanıldım sanırım.
-İkimizde mutluyuz demi?
-Evet...Evet hayatım.
-Hadi bebeğim kalkalım.
********************
Evde tek kalmıştı.Kolasını aldı sigarasını yaktı her zamanki gibi.Yatağına oturup duvara odaklandı.O sırada telefon çaldı.
-Alo
-Napıyon kanka?
-İyidir ya sen?
-Sigara kola klasik.
-Akşam Ürgüp'e gidiyoz gelicek misin?
-Araba var mı ?
-Yok uçarak
gidecez(!)
-Ha doluyuz yani?
-Tabiii.
-Tamam akşam alıcaz seni.
-Tamam ka...
O sırada kapı çalar telefomu kapatıp kapıya gider.
Kapıyı açar:
-Buyru...
Demeden suratına yediği yumrukla yere düşer...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahlaksız Adam
Teen FictionSadomazoşist, seksomanyak ve şizofren bir gencin bizimle paylaştıkları.Her gün biraz daha çekici bir hikaye.