HİKAYEDE Kİ ANLAŞMAZLIKLAR YÜZÜNEN ARTIK KİŞİLERE HAYALİ İSİMLER VERİLECEKTİR.
Bu okula yeni gelen kızdı.Yeni taşındıkları için evi bulmakta zorlanmıştı.İlk şoku üzerinden atan genç elini kıza uzatarak onu ayağa kaldırdı.
-Nasılsın bir şeyin var mı?
-Yo , yok i-iyiyim ben.
-İyi değilsin evin nerede ben bırakayım seni?
-Yo , ben gidebilirim.
-Hadi ama , yardım etmeye çalışıyorum.
Kız bir kaç saniye gencin gözlerine baktı.Daha sonra gülümseyerek bu fikri onayladı. Yolda giderken kız:
-Okulda olanlar için özür dilerim, ilk gün stresi bilirsin.
-Bir daha olmazsa sıkıntı yok.
Kız verilen bu sert cevaba içerlenmişti ama gencin yüzünde hala gülümseme vardı.Önlerinden bi araba hızla geçti :
-Burası bağcılar , Welcome to cehennem , ra ta ta ta ta affetmem!
İkiside birden kahkaha atmaya başladılar.Binanın önüne gelmişlerdi.Kız:
-Her şey için çok teşekkür ederim.Minnettarım.
Genç kızın ellerini sıkıca kavramıştı.Gözlerini gözlerinden ayırmıyordu.
-Rica ederim.Daha sonra görüşürüz.
Dedi ve ellerini bıraktı kız da gözlerini düşürüp binadan girmişti.Kızın girdiğini gören geçte eve yönelip :
-Ne kadar basit insanlar amına koyum iki tane laf ediyon inanıyolar.Ben evden niye çıktım ya sikecem beynim amcık hoşafına döndü.
Yürürken telefonu çaldı açtı:
-Efendim ?
-Napıyorsun ?
-Neden hala arıyorsun ? Canımı acıttığın yetmedi mi ? Senin acını başka insanlardan çıkarmam hoşuna mı gidiyor ?
-Sadece nasıl olduğunu merak ettim.
-Hayatımı tekrar boka döndürmek için mi merak ettin ?
-Yapma böyle.
-Görüşürüz.
Telefonu yüzüne kapattı.
-Şerefsiz.
Morali çok bozulmuştu.
Arayan polis evin önüne geldiğinde orda olan Burcuydu.
Eve geçti.Annesi:
-Neyin var oğlum?
-Bir şey yok annem yorgunum biraz dinlenicem.
Odasına geçip kapıyı kilitledi sigarayı yaktı.Gözleri duvara kitlenmişti.Belli ki yaşadıklarını düşünüyordu.O'nu O'ndan sonra değişmesini.Ama bu duygusallığı bikaç dakika sürmüştü.Yatağın altındaki birasından bir tane açıp yudumlamaya başladı kulaklığını takmıştı.Sigarasını bitirdiğinde boş bira şişeleri dörde yükselmişti.Başı dönüyordu.Ayağa kalktı kapısını yavaşca açtı.Evdekiler uyumuştu vestiyerin kapağını yavaşca açıp babasının cebinden arabanın anahtarını aldı.Çok yavaş bi şekilde kapıyı açıp dışarı çıktı.Aşağı indi telefonundan bir numara çevirdi.
-Alo.
-Canım dışarı çıksana.
-Bu saatte mi? Hem daha bir saat önce beraberdik.
-Dolaşalım biraz hadi.
-Denerim.Arıycam seni.
-Tamam.
Aşağı indi arabayı arıyordu elindeki birayıda bitirip arabaya doğru yürüdü.Bindi çalıştırıp uzaklaşmaya başladı.Tekelin önümde durdu.İçeri girip bir tane 70'lik alıp çıktı.Telefonu çalıyordu.
-Çıktın mı ?
-Binanın önündeyim canım.
-Geliyorum.
Hızlı bir şekilde arabaya yürüdü.Sendeliyordu.Arabada don ses müzik açıktı kafasını sağa sola sallayarak sürüyordu arabayı.Binanın önüne gelip durdu kornaya bastı.Koşar adımlarla geldi kız, ön koltuğa oturdu.
-Merhaba.
Dedi gülerek.
-Hoşgeldin bitanem.
-Bitanem ?
-Demeyim mi?
-De de hızlı oldu sanki biraz.
-Daha bu yavaş halimiz.
Yüzünde o gülümseme vardı.
-Ya sarhoşsun sen arabayı bırakalım.
-Kasma, hallederim.
-Nereye gidiyoruz ?
-Tepeye ya.
-Orası neresi?
-Gidince görürsün , manzarası çok güzel.
Sokak lambalarının olmadığı yerlere gelmişlerdi ilerlemekte zorlanıyordu.El frenini kaldırdı.
-Gel hadi.
Dedi gülerek.Aşağı indiler kızın elinden tutup uçurumun köşesine kadar götürdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ahlaksız Adam
Teen FictionSadomazoşist, seksomanyak ve şizofren bir gencin bizimle paylaştıkları.Her gün biraz daha çekici bir hikaye.