19:21
Chodziłyśmy z dziewczynami po mieście gadając o różnych rzeczach.
Ja: Ej dziewczyny dawno nie robiłyśmy nocowanki - popatrzyłam na nie i wszystkie zaczęłyśmy się głupio śmiać.
L: Weźmiemy Baekhyuna ale raczej nie dzisiaj może jutro ?
ja: dobra to jutro uuu może u mnie ? Yoongi będzie zajęty resztą zespołu odkąd się do nas wprowadzili śmieją się tańcują śpiewają a więc nie będą się nami interesować - wtedy poparzyły się na mnie.
Js: Wprowadzili się do was ? Kurde słabo tyle facetów w domu i tylko jedna dziewczyna ale dobra to jutro oo może 18 ? - kiwnęłam głową na tak pożegnałyśmy się i poszłyśmy dalej z Jennie.
J: Matko rodzice pewnie znów się kłócą dzisiaj piątek a oni ani jednego dnia nie mogą być cicho - rodzice Jennie często się kłócili, często się nie zgadzali.
Ja: To może zostaniesz u mnie ? Dam ci swoje ciuchy będziemy spać u mnie w pokoju akurat jutro mamy nocowanke z dziewczynami to wszystko przygotujemy - dziewczyna prawie się rozpłakała przytuliła mnie i akurat byłyśmy już przed moim domem.Weszłyśmy do domu ściągnęłyśmy buty i poszłyśmy do mnie do pokoju siadłam przy biurku a dziewczyna na moim łóżku.
J: Mam dosyć moich rodziców ciągle się kłócą - widziałam jak małe łezki spływają po jej policzkach podeszłam do niej i siadłam obok niej przytulając ją do siebie.
Ja: Słuchaj słońce jak chcesz możesz zostać u mnie tak długo jak tylko chcesz i naprawdę nie będziesz przeszkadzać - złapałam ją za dłoń uśmiechając się do niej- dobra ja idę się umyć - wzięłam piżamę i poszłam do łazienki.
Gdy się umyłam wróciłam do pokoju.J: Czemu nie mówiłaś że tu są tacy przystojniacy ? - zaśmiałam się i wskoczyłam na łóżko.
Ja: trzymaj się swojego kelnera, A ! właśnie masz jego numer ? Pisz do niego - zaczęłam klepać ją po ramieniu ona wyciągnęła telefon i weszła w czat pisząc do niego - to ja pójdę do kuchni po przekąski na dzisiejszy wieczór pełen wrażeń - zaśmiałam i zeszłam z łóżka, schodziłam po schodach kierując się w stronę kuchni gdzie był Menel spod baru szybkiej obsługi i pan Sos zignorowałam ich i ukucnęłam przed szafką wyciągnęłam z niej przekąski i położyłam na blacie otworzyłam górną szafkę i próbowałam dosięgnąć chipsy jednak byłam zbyt niska, zdenerwowałam się i ją zamknęłam wzięłam rzeczy z blatu i poszłam do pokoju, weszłam do niego i położyłam wszystkie rzeczy na łóżku obok Jennie, po czym podeszłam do komody, wzięłam pilota od telewizora po czym walnęłam się na łóżko.
Ja:I jak tam z tym kelnerem ? - wyrwałam jej telefon z ręki i zaczęłam czytać konwersacje z kelnerem.
J: dobra dawaj tego pilota i włączamy film jakiś bo nudno jak w dupie - włączyła Netflix'a i zaczęła wybierać jakiś film gdy nagle ktoś zapukał do pokoju.
Ja: Wchodzić ! - do pokoju wszedł Jungkook trzymając ręce za plecami podszedł do łóżka patrząc na mnie.
Jk: Nie mogłaś wcześniej dosięgnąć tej paczki a więc proszę - Zza pleców wyciągnął paczkę i wystawił ją w moją stronę wzięłam ją i się uśmiechnęłam.
Ja: Dziękuje ci - wzięłam paczkę i popatrzyłam w jego oczy, zauważyłam ze na włosach ma jakiegoś paprocha - poczekaj chwile - zeszłam z łóżka i do niego podeszłam podniosłam rękę po czym otrzepałam jego włosy z paprocha, uśmiechnęłam się po raz kolejny i wróciłam na łóżko a chłopak opuścił pomieszczenie zamykając za sobą drzwi.
J: O kurwa dziewczyno ty widziałaś jak on na ciebie patrzy ? A tak w ogóle jaki on jest przystojny - walnęła mnie w ramie i włączyła film otworzyłyśmy przekąski i tak zaczął się masz wieczór pełen wrażeń.02:10
Ja i Jennie oglądałyśmy już chyba trzeci film, usłyszałam z pokoju obok jakąś kłótnie.
Ja: Ej Jennie ja zaraz wrócę - zeszłam z łóżka i wyszłam z pokoju kierując się do pomieszczenia w którym były krzyki, weszłam do niego na środku pokoju stał Tae a obok niego Jungkook wyglądali na zezłoszczonych.
Ja: Jest druga w nocy moglibyście choć na milisekundę zamknąć mordy ? Zachowujecie się jakbyście byli u siebie mimo że tak nie jest a teraz do swoich pokoi bo zaraz stracę cierpliwość i któremuś krzywdę zrobię - wyszłam z pokoju wracając do swojego weszłam i zamknęłam drzwi Jennie spała wzięłam wszystkie rzeczy z łóżka i się na nim położyłam ustawiłam budzik i zasnęłam.
CZYTASZ
•Young sister•
RandomMin Yoona to młodsza siostra sławnego rapera Min Yoongi który jest członkiem bardzo popularnego zespołu BTS. Oboje z rodzeństwa mają publicznie oschły charakter jednak tak naprawdę jest to bardzo kochające się rodzeństwo, mają tylko siebie ponieważ...