1

9.5K 280 84
                                    

Bilinmeyen Numara: Bir berber bir berbere demiş ki seni seviyorum, diğer berber de demiş ki ben de seni seviyorum. Sonra da bu berberler evlenip, bir berber dükkanı açmışlar.

Bilinmeyen Numara: Ben berber değilim ama çıkar bence bizden de böyle bir hikaye. Ne dersin?

Aşk Böceğim: ?

Bilinmeyen Numara: Çok hızlı gittim galiba.

Bilinmeyen Numara: Neyse.

Bilinmeyen Numara: Merhabalar efendim nasılsınız?

Bilinmeyen Numara: İyisinizdir inşallah.

Aşk Böceğim: Kimsin?

Bilinmeyen Numara: Sadece sizi seven bir yakışıklı.

Aşk Böceğim: Ne?

Bilinmeyen Numara: Dedim ya sizi seven bir yakışıklı diye. Yaşlandın mı bebeğim?

Aşk Böceğim: Bak.

Bilinmeyen Numara: Baktım aşkım.

Aşk Böceğim: Benim böyle saçma şeylerle işim yok.

Bilinmeyen Numara: Saçma değil ki seni sevdiğimi söylüyorum sadece.

Aşk Böceğim: Beni seven bir yakışıklı?

Bilinmeyen Numara: Off hem de ne yakışıklı...

Bilinmeyen Numara: Bir görsen saniyesinde bana aşıksın bak net diyorum.

Aşk Böceğim: Erkek misin? Hani yakışıklı falan?

Bilinmeyen Numara: Cinsiyetin ne önemi var bebeğim?

Aşk Böceğim: Ne demek ne önemi var?

Bilinmeyen Numara: Aşkın cinsiyetle ne alakası var diyorum balım.

Aşk Böceğim: Ben kadınlardan hoşlanıyorum. Size de saygım var ama benden uzak durun olur mu?

Aşk Böceğim: Hadi iyi günler.

Bilinmeyen Numara: Ama bebeğim ne kadını? (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Şaka mı bu? (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Yani cidden daha konuşmamız bile bitmeden mi engelledin? (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Ah benim haşin erkeğim. (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Yeni hat alıp oradan yazsam sapık gibi mi olur ki ya? (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Of bu kadar hızlı bitemez. Hem ne ara ağlamaya başladım ben? (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Kaçma! Yerinde dur gözyaşım. Biz neler atlattık! Bunu da atlatırız eminim. (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bilinmeyen Numara: Hay ben böyle işe sokim. (Bu kişiye mesaj göndermezsiniz)

Bebişler yıllar sonra yine ben sjfjskf.

Hepinize merhabalar tekrar tekrar. Şimdi burada uzun bir açıklama yapmayacağım ama yavaş yavaş dönmeye çalışıyorum ve bu kurgu da uzun süredir aklımdaydı, ben severek yazacağıma eminim, umarım siz de severek okursunuz.

Eğer buna benzer bir kurgu varsa mümkünse beni uyarın, uzun süredir buradan uzak kaldığım için özellikle yeni hikayeler hakkında pek bir fikrim yok ve bu problem çıksın istemiyorum açıkçası.

Neysem güya çok konuşmayacaktım jwdjwkd

Hepinizi seviyorum ve kocaman kocaman öpüp kaçıyorum bebişlerim.

BERBERİM / GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin