Bilinmeyen Numara: Günaydın aşkların en güzeli.
Bal Peteğim: Yine mi sen lan?
Bilinmeyen Numara: Ben kimim ki?
Bal Peteğim: Sapık erkek olan insan değil misin?
Sapık: Yuh ne sapığı wjdjwjdwk
Sapık: Sadece seni seven bir insanım ben bebeğim.
Sapık: Ama ama eğer rahatsız oluyorsan...
Sapık: Bir daha yazmam...
Sapık: Sonuçta sevdiğimin kalbini kırmak istemiyorum çünkü o benim çoğu şeyimden daha değerli... Eğer o üzülürse, kırılırsa ben de üzülür, ben de kırılırım... Canım sevdiğim sen iyi ol yeter ki... Nasıl istersen ben hemen giderim...
Sapık: Kalbini kırdığım ve sapık olduğum için özür dilerim.
Sapık: Bir daha üzmem sadece seni sevdiğimi bil yeter olur mu?
Bal Peteğim: Dalga geçiyor bir de pezevenk.
Sapık: Ne dalgası balım. Ben sevdiğimle dalga geçmem asla.
Sapık: Tamam belki birazcık geçerim|
Bal Peteğim: Ulan bir sus!
Bal Peteğim: Hala yazıyor görünüyor be!
Bal Peteğim: Bu ne ya bıcır bıcır!?
Sapık: Bıcır bıcır mı sjxjwjdwk
Sapık: Allah'ım seni yesem keşke.
Bal Peteğim: He bıcır bıcır.
Bal Peteğim: Ulan koca adamım ben ne yemesi? Ne diyorsun ya?
Bal Peteğim: Benim yeğen böyle aynı senin gibi, tek fark o dört yaşında sen koca adamsın.
Bal Peteğim: Yani öylesindir herhalde.
Sapık: 24 yaşındayım bebeğim senden iki yaş küçük yani.
Bal Peteğim: Neyse ne!
Bal Peteğim: Bir sus da motorun soğusun. Yemin ediyorum iki dakikada boğuldum.
Sapık: O zaman ben sana daha fazla rahatsızlık vermeden gideyim.
Bal Peteğim: Yürü git! O kadar işin içinde bir de koca herifle mi uğraşacağız lan! Yazma bir daha da!
Sapık: Peki o zaman. Sen öyle diyorsan.
Bal Peteğim: Bak hala yazıyor manyak mıdır nedir ya! (Görüldü)
Bal Peteğim: Yok ol! (Görüldü)
Okuduğum mesajlarla birlikte elimi gözüme atarak sertçe ovduktan sonra telefonumu kenara bırakmış ve yorganı burnuma kadar çekmiştim.
Ardından burnum aka aka sağıma dönmüş ve bacaklarımı ellerimle destekleyerek yukarı kaldırıp, dizlerimin altından geçirerek sarılmıştım kendime. Bu şekilde cenin pozisyonunu alırken, kocaman bedenimin sevdiğimin dediği gibi küçücük çocuğa benzediğini düşünmeden edememiştim. Zaten ne zaman sevdiğimle konuşsam böyle çocuk gibi davranmaya başlıyordum ya.
Kendimi sıkıca sararken ne kadar büyük bir hata yaptığımı düşündüm tekrar. Hatanın dibini sıyırmış, üstüne bir de salak gibi ilk engellediğinde akıllanmayarak, yeni hat alıp tekrar yazmıştım yüzsüz yüzsüz. Ama başta mutlu mutlu konuşuyorduk bir anda neden yükselmişti anlamamıştım.
Ah keşke kendi kendimi eşek sudan gelinceye kadar dövebilseydim!
Hissedemediğim bacaklarımı ovalayıp akan gözyaşlarıma birkaç tanesini daha ekleyerek gözlerimi kapattım.
Galiba bu duruma alışabilirdim. Sonuçta yıllardır onsuz yaşıyordum, hayatımın geri kalanında da aynı şekilde devam edebilirdim.
Değil mi?
Ay çiçekler ben yazmayı unutmuşum ya bu yüzden sizden özür diliyorum, biraz alışana kadar bu kötü yazımımla idare edin olur mu? Paslanmışım resmen :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERBERİM / GAY
Romanceİki erkeğin aşkını içerir. *Muhtemel ihtimalle şiddet, cinsellik, argo ve küfür bulunur. 30.06.2022