10

2.9K 245 21
                                    

Sapığım: Bebeğim ne yaptın? Uğradın mı arkadaşına?

Bal Peteğim: Of uğrayamadım ya, dün işe gitmediğim için bugün acayip bir yoğunluk vardı. Daha yeni kapattım dükkanı, eve dönüyorum şimdi.

Sapığım: Dikkatli ol aşkım, gecenin bir yarısı aman ha, mahalle tanıdık falan ama ne olur ne olmaz.

Bal Peteğim: Problem olmaz merak etme.

Bal Peteğim: O kadar yorgunum ki, eve gittiğim an kapının önüne yığılıp uyuyabilirim.

Sapığım: Daha neler bir tanecik sevgilim, güzel bir duş al, kendine gel sonra da yatağına yatar mis gibi uyursun.

Sapığım: Ha ama keşke yanımda olsaydın.

Sapığım: Senin için gelene kadar yemek hazırlardım, sonra sen duş alırken ben yatağını açardım, yatağa girer birlikte sarılıp uyurduk...

Sapığım: Ah bebeğim yine ve yine hayallere dalıp kendimi kaybettim.

Sapığım: Seni çok sevdiğimi hiç söylemiş miydim?

Bal Peteğim: Günde iki kere falan söylüyorsun, sayende bir özgüven geldi.

Bal Peteğim: Ben de kendimi seviyorum artık sjfksf

Sapığım: Senin gülüşünü yerim ama benden önce kendini sevmiyor muydun?

Bal Peteğim: Pek aram yoktu diyelim.

Sapığım: Benim gözümden kendini dinlemek ister misin?

Bal Peteğim: Nasıl yani?

Sapığım: Seni nasıl tanıdığımı, nelerine aşık olduğumu anlatmak istiyorum sana ama çok da abartmayacağım çünkü başlayınca duramıyorum pek.

Bal Peteğim: Olur evet, ama biraz utandım.

Sapığım: Aman aman tam yemelik olmuş bu adam ya.

Bal Peteğim: Cıvıma.

Sapığım: Pardon.

Sapığım: Neyse işte, seni ilk gördüğüm zamandan başlayacağım.

Sapığım: Mahalleye ilk taşındığımız zamandı. Böyle evi yerleştirdik biraz gezelim dışarda dedik.

Sapığım: Öylesine orada burada dolaşırken, kedilere süt veren birini gördüm. Böyle ama nasıl bir şefkatle bakıyordu gözleri anlatamam sana.

Sapığım: Gören kendisi doğurdu sanacak öyle güzel bakıyor, ilgileniyor sjfjsf.

Bal Peteğim: Deli çocuk sjfskf.

Sapığım: İlk gördüm zaten benim içim kıpır kıpır oldu, sonra bir bakmışım kendimi orada buluyorum hep.

Sapığım: O esmer yakışıklısını izlemeden duramaz olmuşum.

Sapığım: Her sabah dükkanı açmadan önce uzun uzun sigara içişini izliyorum, gelen müşteriler ile nazikçe konuşmasını, yakın arkadaşları ile şakalaşmasını, kedileri beslemesini, kısacası her şeyi ayrı güzel geliyor ve ben durmadan onu izliyorum.

Sapığım: Neden kendisini sevmiyor bilmiyorum ama ben onu çok seviyorum o yüzden kendisine dikkat etse iyi olur.

Bal Peteğim: Duygulandım lan yapma.

Sapığım: Oy benim bebişim ağlar mıymış?

Sapığım: Ben onu yerim yer.

Bal Peteğim: Hiç kaçırma tamam mı fırsatı, hemen vur yüzüme yüzüme. Açıyorum sana içimi senin yaptığına bak.

Sapığım: Ama ben dalga geçmiyordum ki...

Sapığım: Sadece seni sevdiğim için bazen şımarık bir insan oluyorum.

Bal Peteğim: Tamam tamam bir şey demedim.

Bal Peteğim: Benim de hoşuma gitmiyor değil|

Bal Peteğim: Ne hale getirdin beni çocuk|

Bal Peteğim: Bu arada ben eve geldim.

Bal Peteğim: Bir şeyler atıştırıp, banyoya girdikten sonra yatacağım, haberin olsun.

Sapığım: Tamam bebeğim, dikkat et kendine, banyoda falan bayılıp kalma.

Sapığım: Sonra da mışıl mışıl uyu, yarın zaten tatil değil mi?

Bal Peteğim: Evet evet, ben sana yazarım olur mu?

Bal Peteğim: Cidden çok yorgunum.

Bal Peteğim: Ve kopamıyorum senden|

Sapığım: Peki balım.

Sapığım: İyi geceler tatlı rüyalar, öpüyorum bal yanaklarından 🤍🤍🤍🤍

Bal Peteğim: İyi geceler.

BERBERİM / GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin