1

2K 114 16
                                    


"Çok üzgünüm kanserin son evresine gelmişsiniz. Kalan zamanınızı iyi değerlendirin demekten başka yapacak bir şeyim yok."

Bir umutla konuştum.

" Doktor bey kemoterapi iyileştirmez mi beni? Ne gerekiyorsa yaparım. Yaşamak istiyorum."

Doktorun olumsuz yüz ifadesini görünce dünyam başıma yıkılmıştı.

" Malesef. Çok üzgünüm."

Testislerim kaşınıyor diye geldiğim doktordan testis kanseri olduğumu öğrenip geri dönüyordum.

Nefesim kesilir gibi oldu bir an. Ben daha çok gençtim. Nasıl olurda ölebilirdim ki? Aşık bile olmamıştım. Doyasıya gülmemiştim. Ölmeye hazır değildim ki ben.

Daha fazla burada kalmak istemediğim için elimdeki sonuçlarla doktordan çıktım.

Keşke hiç gelmeseydim buraya. Turp gibi girdiğim bu odadan yürüyen bir ölü olarak çıkıyordum şimdi.

Hiç gelmeseydim en azından son günlerimi bilinçsiz bir mutlulukla geçirirdim. Şimdi yaşayamayacağım yılların acısı çöreklenmişti sırtıma.

Ölüm korkusu sarmıştı dört bir yanımı.  Ne zaman aktığını anlayamadığım göz yaşlarımı sildim ellerimle.

Ağlama zamanı değil her günümü son günümmüş gibi yaşama zamanıydı şimdi.
....

Aynı günün gecesi

" Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz
Sen bile tutamazsın yıldızlar tutamaz
Bir uçurum gibiyim gözlerinde
Gözlerin beni tutamaaaaaazz."

Elimdeki şampanya şişesini kafama dikerken sallanıp duruyordum.

" Ahh ulan ahhh batsın bu dünya ."

Kendime bir güzellik yapıp ölüm haberimi kutluyordum bu gece.

Yanımdan geçen berduşun birine uzattım şampanyayı. Yalnız başına kutlama yapmak olmazdı.

" İçelim güzelleşelim abijimmmm."

Şişenin dibini görmüştüm sonunda. Tek hamleyle kayalıklara fırlatıp paramparça olmasını sağladım şişenin.

Bilincim gidip gidip geliyorken kendime bir taksi çevirip havaalanına sürmesini istedim.

Bugün kalan hayatımın ilk günü olacaktı.

...

Taksici küfe gibi olmuş beni havaalanına bırakırken bankadan çekip belime sardığım bir tomar parayı çıkarıp kendime Las Vegas için uçak bileti aldım.

Sonunda deli gibi istediğim ama bir türlü cesaret edemeyeceğim şeyi yapacaktım işte.

Vegas'ta evlenecektim.

Nasıl olsa vegasta olan vegasta kalır.

Kurgusunu belirlediğim bir hikaye devam eder miyim bilmiyorum ama dursun burada şimdilik.

MUTLU SON İSTEYEN? - GAY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin