3

1.1K 107 5
                                    

Tüm gece sevişmiştik, sevişme esnasında Semih'in gözleri bir şahin gibi parlıyordu. Bilinci yerine gelmeye başlamıştı ama durmak yerine dahada vahşileşti. Gözleri bir an beni korkutur gibi olsada sakinleştim.

Her şey hayallerimden bile güzeldi.

...

Duyduğum seslerle gözlerimi araladığımda önce nerede olduğumu anlayamamıştım. Sonra yavaş yavaş dolmaya başlamıştı gecenin anıları zihnime.

" Bak Müge böyle iş olmaz. Yıllarımı verdim ben o şirkete, dönemem ben artık."

" Tamam dün sert çıkıştım ... tamam Müge.. tamam lan kapat telefonu. Ben patronlarında seni de.."

Gerisini dinlemedim. Belli ki adamı sinirlenmişlerdi.

Yerimde gerilip doğruldum.

" Günaydın."

" Günaydın."

Ters bir tepki vermediğine göre dün olanları hatırlıyordu. Bu iyiye işaretti.

" Evlendiğimizi hatırlıyor musun?"

" Hatırlıyorum."

Çok güzel. Bu ayıkken de tek kelimenin adamıymış. Hiç bir şey değişmemişti anlaşılan.

Beyaz gömleği üstünde düğmeleri açık bir şekilde dururken, kol düğmelerini ilikleyip saatini taktı.

" Şimdi ne olacak?"

" Ne gibi?"

" Evliyiz ya biz ne olacak şimdi?"

" Tiyatro gibi bir şeydi. Herkes yoluna."

Tek kelimelik huyunu şimdiden özlemiştim. Bende biliyordum bir gerçekliği olmadığını ama hoşuma gitmişti işte.

" İşinden mi ayrıldın."

" Atıldım."

" Türkiyeye mi döneceksin bugün?"

" Evet."

" Tamam işte beraber dönelim."

Suratını bana çevirdi. Gerçekten tahammülsüz bir adamdı.

" Hayır."

" Yani beni kullandın. Sen bir insanı yarı yolda bırakacak bir adam mısın?"

Gözlerinden ateş çıkacakmış gibi oldu ama pantolonunuda giyinip kemerini bağladı.

" Başıma bela mısın sen?"

"Gelebilir miyim yani?"

Bir an yüz ifadesi bulanır gibi oldu ama sonra korkutucu şekilde gülümsedi.

" Gel, gel, babama seni gelini diye tanıştırdığımda ki yüz ifadesini merak ediyorum."

O kötü kötü sırıtırken bende otuz iki diş sırıtıyordum.

" Yalnız damat daha doğru sanki."

" Olur olur, o da olur."

Yeni hedefimi bulmuştum, öldüğümde mutlu bir adam bırakacaktım ardımda.

Dıdı dı dı dı nıhı gerçekten iğrenç bir hayat.

MUTLU SON İSTEYEN? - GAY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin