8

665 70 5
                                    

Saatlerce yüzük bakmıştık, bir kere bile ağzını açıp bir şey demeden ellerini cebine koyup peşimden gelmişti. Aslında girdiğimiz ilk yerdeki iki sade alyansı beğenmiştim ama onunla daha fazla vakit gecirip sabrını sınamak icin girmedik kuyumcu bırakmamıştım.

Ayaklarım su toplamıştı yürümekten ama Semih'in gıkı çıkmamıştı. En sonunda ilk girdiğimiz kuyumcudaki yüzükleri alıp eve girmiştik.

Onu saatlerce boşu boşuna gezdiren ben olduğum için sesimi çıkaramıyordum. Ama yüzükler içimi sıcacık etmişti.

"Yüzüğümü takar mısın?"

Kutuyu açıp ikimizinde yüzüklerini taktıktan sonra banyoya gitti. Bende kendimi koltuğa atıp çoraplarımı çıkarmıştım çabucak.

" Testislerim kaşınıyor, ayaklarım sızım sızım sızlıyor. Kendi kendimi öldüreceğim bu gidişle."

Yakın zamanda tekrar doktora gitmem gerekecekti.

Kapının ağzında dikilen Semih'i görünce toparlanmaya çalıştım.

" İyi misin?"

" İyiyim, sen nasılsın? Epey yürüdük bugün, yorduysam kusura bakma."

Canım ayaklarım biraz dayanın banyo yaptıracağım size.

" Alışkınım ben."

Umursamaz bir bakış atıp tekrar içeri girdiğinde peşinden gitmek istedim. Benim gözümün önünde değilken ne yapacağı belli olmuyordu.

" Semih, yanıma gelir misin? Yüzüğüne bakacağım."

Kemikli eline yüzük çok yakışmıştı.
Ses vermeyince kafamı cevirip bir kez daha bağırdım.

"Semih?"

İtiraf etmem gerekirse adını çok seviyordum.

Elinde bir leğen suyla içeriye gelip leğeni önüme bıraktı.

" Ayaklarını sok, tüm gün mızıldanmanı dinledim."

"Ama hiç söylenmedim ki?"

" Düşüncelerin rahatsız etti."

"Peki."

Gözlerimi kırpıştırarak ona bakarken kendini tekli koltuğa atıp gözlerini yumdu.

"Sevişeyim mi banyo yaptıktan sonra."

Her zaman olduğu gibi teklifi ben sunmuştum. Kendiliğinden hiç bir şey yapmıyordu, yeltenmiyordu bile. Kendine zarar vermek dışında tabi.

" Olur."

Tepkisizliği canımı yakıyordu. Canının yanmasını o dile getirmesede hissediyordum. Semih'in dediği gibi sesini duyurmasada  düşünceleri rahatsız ediyordu.

İçindeki acıyı kendime alıp toprağa gömmeyi çok isterdim. İşte tek istediğim buydu. Geride yaşanacak bir hayat bırakmak.

MUTLU SON İSTEYEN? - GAY-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin