bölüm şarkısı: i can't handle change by roar.
“Biliyorum senin hatan olmadığını, ama yine de titriyor bütün bedenim.”
[29.08.2021]
Uyuyakaldı Jimin. Her ne kadar uyumaktan korkar haline gelse de, bedeni beynine itaat edemeyecek kadar yorulmuştu. Yine başladı kâbusları, ve yine başladı acı dolu anları.
“Kurtarabileceğini biliyorum, neden denemiyorsun? Bencilsin Jimin, çok bencilsin! Kurtar beni, şeytanın gözyaşlarından. Kurtar beni, meleklerin gazabından. Kurtar beni, tanrının azabından. Kurtar beni, kurtar beni, kurtar beni!”
Genç adam zihnine dolan sesler yüzünden aşırı zorlanıyordu. Gözyaşları birer birer gözlerinden intihar ederken, bilinçsiz bir şekilde çıkan hıçkırıklar varlığını belli ediyordu. Hıçkıra hıçkıra ağladı. Konuşamadı, açamadı ağzını. Bulamadı kelimelerini, bulamadı ki konuşsun...
Sonra o belirdi önünde, meleklerin bile görünüşünü kıskandığı Jungkook. Baktı biraz, boştu bakışları. Hissizdi. Oturdu Jimin'in yanına, baktı güzel yüzüne. İçi ısındı. Bir insana böyle duygular hissetmeyeli ne kadar olmuştu hatırlayamadı bile.
Kaldırdı elini, yavaştı hareketleri. Alnına yapışan saçlarını çekti genç adamın. Sabırlıca bekledi sakinleşmesini.
Gözlerini açtı Jimin. Gördü karşısında aklını meşgul eden adamı. “Sen...” dedi ama devamını getiremedi. Bu da bir rüya mıydı yoksa? Yanında oturan adam eğildi hafifçe, gülümsedi sonra. “O ben değilim... Hepsi şeytanın bir oyunu, ben o değilim.”
Jimin kulağına fısıldanan sözler ile irkildi. Bu da ne demek oluyordu? “Konuş benimle Jimin, korkma benden. Yemin ederim sana zarar vermeyeceğim. Ben sadece kurtarılmayı bekleyen masum bir kulum. Ve sen, gökyüzü tarafından seçilen benim kurtarıcımsın. İnanırsan başaracaksın, ve o zaman. Sana söz veriyorum, o zaman çok mutlu olacağız, birlikte...”
Yavaşça doğruldu genç adam, bu kadar fazla şeyi kaldıramıyordu. Ne kalbi, ne beyni ne de bedeni. Bu kadar güçlü değildi ki o. Konuşmadan etrafa baktı, nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Önüne döndü sonra, merhametle ona bakan adam, kaybolmuştu şimdi ortadan.
Korka korka çevirdi gözlerini saate, 03:33.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
03:33 ¦ jikook
Fanficterler içinde kalmıştı jimin. kalbi göğüs kafesini kırmak istercesine atarken uyandı sonra. ve saate baktı yine, 03:33. kısa hikaye, angst - 2021