SUÇLU KİM¿?PART 1
İşlenen korkunç bir cinayeti kimin işlediğini bulmak için görevlendirilen bir dedektifsiniz...
~GAZETE HABERİ~
________________________________________________________
|16 YAŞINDAKİ GENÇ SOKAK ARASINDA ÖLÜ |
|BULUNDU... |
|İstanbulun Kadıköy semtinde ailesi ile beraber ya- |
|şayan 16 yaşındaki Gökhan Arslan okulunun yakı- |
|nındaki ara sokaklardan birinde ölü bulundu.Gelen|
|ihbar üzerine polisler olay yerine gitti.Arslan'ı adli |
|tıpa gönderen polis şu an otopsi yapılmasını bekli- |
|yor otopsi sonucunda vakanın cinayet mi yoksa in- |
|tihar mı olduğunun anlaşılacağı umuluyor.Acı ha- |
|beri alan gencin ailesi ise çocuklarının asla intihar |
|etmeyeceğini söylüyor. |
| |
| |
| |
| |
| |
|_______________________________________________________■08.05.2021
■Gökhan Arslan
■Otopsi raporu özet"Maktülün kollarında ve boynunda tırnak izleri mevcut. Kafatasındaki yaralar ve ezilmeler maktüle sert bir alet ile vurulduğu yönünde.Bu yaralar bilinç kapanmasına yol açarken asıl ölüme yol açan şeyin maktülün karaciğerine denk gelen 2 bıçak darbesi olduğu görülmekte.Maktülün midesinde insanın bilincini kaybetmesine yol açan bir sıvı olduğu fark edildi bu sıvının maktülün daha hızlı bilinç kaybı yaşamasında etkin bir rol oynadığı görülmekte.Aynı zamanda mevzu bahis sıvının zaman içinde kişinin zehirlenerek hayatını kaybetmesine yol açabileceği edilen bilgiler arasında.Sonuç olarak Gökhan Arslan'ın bir cinayete kurban gittiği kuvvetle muhtemel.
İlk şüpheli maktülün son görüştüğü kişi olan yakın arkadaşı
●Mehmet Aksoy
●Maktülün son görüştüğü kişi ve yakın arkadaşıSORULDU:Gökhan Arslanı nereden tanıyorsunuz?
CEVAP:Gökhanla küçüklükten beri yakın arkadaşız ailelerimiz de birbirlerini severler.
SORULDU:Gökhan'ın o sokakda ne işi olduğunu biliyor musunuz?
CEVAP:Otobüsle eve gider gelirdi orası da durağa giden kestirme yoldu.Arada oradan giderdi.
SORULDU:Gökhan'ı en son siz görmüşsünüz garip bir şey fark etmiş miydiniz?
CEVAP:Sevgilisi Selin ile kavga etmişti sebebini bilmiyorum.Bana da soğuk davranıyordu nedenini sorduğumda tam bir cevap vermedi.
SORULDU:Siz Selin ile yakın mıydınız?
Şüphelinin bu noktada gözlerini kaçırdığı ve bacağını sallamaya başladığı not edildi.
CEVAP:Tabi yani sonuçta çoğu zaman üçümüz beraberdik. Yakın arkadaştık onunla da olduğu kadar.
SORULDU:Sizce bu bir intihar mı?Yoksa cinayet mi?
CEVAP:Bence intihar psikolojisi bozuktu son zamanlarda ne yaptığını bilmiyordu.Selin ile de ayrılınca daha da bozulmuştu zaten kim neden öldürmek istesin ki onu.
Vediğiniz bilgiler için teşekkürler.Lütfen dava kapanana kadar şehir dışına çıkmayın.
PART İKİ YARIN GELECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalciler
Randomİşte benim,garip,eğlenceli,bazen komik,bazen de şizofrenik olan hayal dünyam.Hepiniz davetlisiniz. Eğlence kitabıdır sonra normal kitap sanıp hayal kırıklığına uğramayınız Kapak tasarımı @bendegidebilirdim