Outer Banks...Dünya üzerindeki cennet.
Cennet olduğunu söyleyebilirim,çünkü gerçekten burası insana huzur veren bir yer,bunu kimse inkar edemez.Buraya taşındığımdan beri hayatımın en güzel yazlarını geçiriyorum desem abartmış olmam aslında.Buradaki tek hoşuma gitmeyen şeyin fakirler ve züppeler diye ayrılan kesimlerin olması.Hala böyle bir kıyaslama içinde olduklarına inanamıyorum...21.
yüzyıldayız..Saçmalık.
.
.
.
.
Sabah mükemmel bir baş ağrısıyla uyandım.Yataktan hızlıca kalkmak gibi bir hata yapıp baş dönmesiyle doğrudan yatağa geri uzandım.Ve saatin öğlen 12'ye geldiğini farkedince bizimkileri uyandırmaya gittim.Herkes uyku sersemiydi ve yataktan çıkacak halleri yoktu.Pope hariç.Her zamanki gibi alışıldık bir şekilde en erken kalkıp milleti uyandırmaya çalışıyordu.Ama nafile.Kiara ve Sarah benden hemen sonra uyandılar.
Esneyerek"Günaydın kızlar.Günaydın Pope"dedim.
Onlar da günaydın dediler ve "günaydın" merasimi bittikten sonra JJ ve abimi(John B)uyandırdık.Hiç kolay olmadı.
.
.
.
Kahvaltı ettikten sonra tekneyi hazırlayıp klasik tekne turumuza çıktık.Göle doğru açıldık."Pope dün gece sadece sen sarhoş olmadın sanırım"
"Sabah sizi başka kim uyandıracaktı acaba?"JJ sırıtarak"Teşekkürler babacığım."
Pope hariç herkes gülüyordu.Her ne kadar Pope ile bazen dalga geçsek de o gercekten bu zamana kadar sahip olduğumuz en sadık ve iyi dostlardandır.JJ biraları çıkararak herkese dağıttı
"Ash,sen almıyor musun?"
"Hayır sağol JJ.Başım felaket ağrıyor.İçmesem daha iyi."
"Pekala sen bilirsin"John B endişeli bir şekilde"Ash eğer kendini iyi hissetmiyorsan hastaneye gidebiliriz."
"Hayır,hayır sorun yok ben iyiyim.Dün birayı fazla kaçırdım sanırım.Geçer birazdan."
"Tamamdır öyleyse."
.
.
.
Karşıdan bir tekne bizim tarafa doğru yaklaşıyordu.Biraz daha yaklaştıklarında Rafe ve Topper olduğunu farkettim.Rafe ve Topperi ben ve Sarah hariç diğer kişiler pek hoşlanmazlardı."Züppe"oldukları için.John B ve Sarah yaklaşık 8 aydır çıkıyorlar,Rafe ve Sarah kardeş oldukları için abim Rafe ile sırf Sarah için pek hoşlanmasa da ara sıra konuşurlar.Fakat JJ,Pope ve Kie...Bir türlü ikisine ısınamadılar."Fakirler ile Züppeler beraber olamaz"kuralı.
Rafe bana doğru gülümseyerek"Günaydin güzellik."
"Günaydın Rafe"Ben Rafe ile konuşurken diğerleri somurtarak başka yerlere bakıyordu.
Rafe umursamayarak"Sarah,2 gündür Ashlerde kalıyorsun.Babam artık seni eve çağırıyor.Bugün eve gelmelisin."
Sarah hemen somurtarak"Ashle beraber kalmak istiyorum belki?!"Rafe alaycı bir şekilde"Ve tek bahanen Ash mi?"
Tek bahanesinin ben olmadığını Sarah da dahil herkes biliyordu.Tabiiki de John B ile kalmak istiyordu.
Kimse bozuntuya vermedi ve Sarah rolünü bozmayarak emin bir şekilde"Evet"dedi.
Rafe"Pekala o zaman.Bu güzelliği de alıp bu gece eve gel.Madem Ash ile kalmak istiyorsun.Sana engel olan yok prenses."
Sarah ne diyeceğini bilemeyerek bana baktı.Benden onay bekliyormuş gibi bakıyordu ve ne diyeceğimi bilemedim.
"Bana farketmez.Nasıl istersen Sarah."
Kimi kandırıyordum acaba.Karnımda kelebekler uçuşuyordu ve heyecanımı belli etmeyerek Rafe'in gitmesini bekledim.Rafelerin evinde kalmak neden bu kadar heyecan vericiydi bilmiyorum ama...Bu gece kesinlikle eğlenceli olacaktı.
Tabiiki John B büyüyü bozana kadar...
"Kesinlikle olmaz.Aklından bile geçirme Ash."
Kie,JJ ve Pope hemen John B'yi savunarak oraya gitmemem için sebepler saymaya başladılar."Orası züppelerin evi!"
"Sadece seni kullanıyorlar!"
"Onlara gerçekten yüz vericek misin?!"Gerçekten bu züppe olaylarından bıkmıştım ve dayanamayarak sinirli bir şekilde
"Arkadaşlar..Yeter!Gerçekten yeter artık.Sizin bu züppe nefretinizden bıktım.Sürekli kiminle konuşup konuşmayacağıma karışmanızdan ve her "Züppe"aynıymış gibi davranmanızdan bıktım.Sorununuz Rafe ile,biliyorum ama o sandığınız gibi biri değil."
Herkes bir anda susup ne cevap vereceklerini düşünürken Sarah fırsat vermeden,John B'ye bakarak ekledi
"Hadi ama John B,sadece benimle birlikte bir gece kalıcak.Bu kadar büyütmenize gerçekten gerek yok.Orası sadece züppelerin değil,benim de evim ve hakaret ettiğiniz kişilerin ailem olduğunu hatırlatırım"
Sarah ile "yürü be kızım!" dercesine bakıştık ve abimin onay vermesini bekledik.Pek bir seçeneği kalmamıştı zaten,ya kabul edecekti ya da ben ve Sarah'ın günler sürecek triplerine katlanacaktı.
"Peki,bu seferlik üstelemiyorum.Sadece 1 gece."
Sarah ile gururlu bir şekilde birbirimize zafer bakışı yaptık ve JohnB'ye sarıldık.Sarah'a minik bir öpücük verdi ve yol boyunca herkes sohbet ederken benim aklımda tek bir şey vardı...
Rafelerin evinde bir gece geçirmek.Ailesi benden "fakir" kısımdan olduğum halde eskisi kadar nefret etmiyorlardı.Hatta sevmeye bile başlamış olabilirlerdi.Büyük ihtimalle Sarah ve özellikle Rafe bana çok değer verdiği için beni sevmeye başlamışlardı.
.
Her ne kadar Sarah ile vakit geçirmeye çok alışsam da,Rafe'in olduğu bir yerde bir gece geçirme fikri...Beni gereksizce heyecanlandırıyordu...
✵
✵
✵
✵
✵
✵
✵
✵
𝙎𝙚𝙡𝙖𝙢𝙡𝙖𝙧𝙧𝙧.𝙞𝙡𝙠 𝙗𝙤𝙡𝙪̈𝙢𝙪̈ 𝙗𝙞𝙩𝙞𝙧𝙙𝙞𝙢.𝘽𝙞𝙡𝙚𝙧𝙚𝙠 𝙘̧𝙤𝙠 𝙪𝙯𝙪𝙣 𝙩𝙪𝙩𝙢𝙖𝙙𝜾𝙢 𝙚𝙜̆𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙞𝙧𝙨𝙚𝙣𝙞𝙯 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙖𝙝𝙖𝙠𝙞 𝙗𝙤̈𝙡𝙪̈𝙢𝙪̈ 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙪𝙯𝙪𝙢 𝙩𝙪𝙩𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙘̧𝙖𝙡𝜾𝙨̧𝙖𝙘𝙖𝙜̆𝜾𝙢.𝙞𝙡𝙠 𝙝𝙞𝙠𝙖𝙮𝙚𝙢𝙙𝙞 𝙗𝙪 𝙮𝙪𝙯𝙙𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙩𝙖𝙡𝙖𝙧𝜾𝙢 𝙫𝙖𝙧𝙨𝙖 𝙠𝙪𝙨𝙪𝙧𝙖 𝙗𝙖𝙠𝙢𝙖𝙮𝜾𝙣.𝙁𝙞𝙠𝙞𝙧𝙡𝙚𝙧𝙞𝙣𝙞𝙯𝙞 𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢𝙡𝙖𝙧𝙙𝙖 𝙗𝙚𝙡𝙞𝙧𝙩𝙞𝙧𝙨𝙧𝙣𝙞𝙯 𝙘𝙤𝙤𝙤𝙠 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪 𝙤𝙡𝙪𝙧𝙪𝙢.𝙐𝙢𝙖𝙧𝜾𝙢 𝙗𝙚𝙜̆𝙚𝙣𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙣𝙞𝙯𝙙𝙞𝙧💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐎𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐚𝐧𝐤𝐬/𝐑𝐚𝐟𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐞𝐫𝐨𝐧♡︎
Fanfiction𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠...𝐷𝑢̈𝑛𝑦𝑎 𝑢̈𝑧𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑘𝑖 𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡. ✵ 𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠'𝑑𝑒 𝑘𝑙𝑎𝑠𝑖𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑧.𝐴𝑚𝑎 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑛𝑒 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑧. 𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑅𝑎𝑓𝑒 𝐶𝑎𝑚𝑒𝑟𝑜𝑛'𝑢𝑛...