7

529 25 60
                                    

John olanları gördükten sonra beni kolumdan tutup arabaya bindirmişti.Kavga çıkmasın diye Rafe ile muhattap olmamıştı.Rafe kavga edeceğimizi biliyordu fakat elinden bir şey gelmezdi.

Eve geldik ve herkes oradaydı.Bir koltuğa oturdum.Herkes bana bakıyordu.Sanki beni sorguya çekmiş gibiydiler.

"Evet açıklamanı bekliyoruz Ash?!"

"Ne gördüysen o.Açıklanacak bir şey yok."

"Sabrımı sınıyorsun herhalde.Rafe Cameron ile seni öpüşürken görüyorum ve açıklanacak bir şey yok diyorsun?Açıkla Ash!"

"Rafe ile öpüşüyordum evet.Bir süredir ilişkimiz var gibi bir şey.Size söylemedim çünkü böyle agresif bir tepki vereceğinizi biliyordum!"

JJ araya girdi.

"Ne yapacaktık başka?Bekarlığa veda partisi mi?"

John sakin kalmaya çalışıyordu.

"Kim biliyordu bunu."

Sarah ve Kie birbirlerine sıçtık bakışı attılar.Fakat sessiz kaldılar.

John B hemen şüpheli bir şekilde ikisine baktı.

"Biliyordunuz dimi?"

Sarah hemen konuştu.

"Söyleseydik boş boşuna olay çıkaracaktınız.Ne yani en yakın arkadaşımızın sırrını koşup size mi yetiştirseydik?"

Abimin kafası karışık duruyordu.

"Şimdi siz?Sevgili mi oldunuz?Ne zamandan beri var bu?Sadece seks mi yapıyorsunuz yoksa aşık mısınız?

"Sakin ol abi.Hepsini açıklayacağım."

Herkes meraklı bir şekilde bana bakıyordu.

"Rafe ile...Aramızda her zaman garip bir ilişki vardı.Bana her zaman kimseye olmadığı kadar nazik davranıyordu.Ve bazen beni sevdiğini belli ediyordu ama ben bunu görüyordum,ya da görmek istemiyordum.Daha sonra bir kaç olay oldu ve Rafe bana beni sevdiğini söyledi.

JJ laf arasına girdi.

"Rafe Cameron "Seni seviyorum dedi."okey.

"Bende şok olmuştum."

"Sonra beni öptü."

Pope ağzındaki suyu püskürttü.

"Öhm.Pardon,devam et."

Güldüm ve devam ettim.

"Ve işte ne bileyim o an onu öpmek istedim ve bende onu geri öptüm falan filan sonra gelişti bir şeyler oldu.Ve inanın bana Rafe sandığımızdan baya romantik çıktı."

"Onu anladık zaten."

"Şimdi Rafe sana aşık mı?"

"Evet basbayağı."

"Peki sen?"

Duraksadım.Ve Rafe ile beraber nasıl mutlu,eğlence dolu ve huzurlu olduğumu hissettim.Güldüm ve emin bir şekilde "Evet." dedim.

"Biliyorduk zaten."

"O kadar belli miydi ya?"

Herkes evet der şekilde bana baktı.

"Pekala.Kavga ederiz sanmıştım.Hatta kavga ederken hangi şeyleri söyleyeceğimi falan da hazırlamıştım ama neyse,böylesi daha güzel."

Fakat JJ yine de pek mutlu görünmüyordu.

"O yine de bir züppe farkındasın değil mi?"

"Sarah da bir züppe JJ.Ve bir züppenin aslında gözüktüğü gibi olamayabileceğini Sarah kanıtladı.Rafe de bir şansı hak ediyor bence."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐓𝐡𝐞 𝐎𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐚𝐧𝐤𝐬/𝐑𝐚𝐟𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐞𝐫𝐨𝐧♡︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin