Rafe ile beraber o andan sonra neredeyse hiç konuşmadık.Sadece 1 saat kadar terasta oturduk ve ben onun kucağına yattım,o da ben yatarken benim saçımla oynuyordu.
"Üşüdüysen içeri geçebiliriz."
"Olur,geçelim."
Beraber aşağı Sarah'ın yanına indik.Sarah meraklı bir şekilde ikimize bakıyordu.Rahatsiz etmemek için yanımıza gelmemisti.
"Rafe...İyisin değil mi?"
"Evet.Cok iyiyim."
Sarah ayağa kalktı ve abisine sarıldı.İkisini ilk defa bu kadar sevgi dolu görüyordum.
"Lütfen bir daha o lanet şeylere elini sürme.Söz mü?"
"Söz veriyorum."
"Neyse ben ikinizi rahat bırakayım.Konusacak şeyleriniz vardır."Rafe bana imalı bir bakış atti ve göz kırptı.Seni öldüreceğim bakışı attım ve gülerek salondan ayrıldı.
"Oha.Ne oldu.Naptiniz.Hemen anlatıyorsun."
"Önemli bir şey değil ya.Konuştum sakinleştirdim falan."(aynen yedik bizde knk)
"Hadi ama Ash.Bir şeyler olmuş çok bariz.En yakın arkadaşınım,unuttun galiba."
"Pekâla.Bu saatten sonra geçireceğin kalp krizi vs benden sorumlu değildir."
"OFF.Tamam."
"Rafe ile öpüştük."
"NE NE NE NEEEE?!?!?"
"Evet,bildiğin."
"Oha bi saniye.Hassiktir.Simdi siz sevgilisiniz???"
"Bilmiyorum Sarah.Karmakarisik bir durum var ortada şuan."
"Ash nesi karmakarışık?Bildiğiniz sırılsıklam aşıksınız işte.Bekle,seni seviyorum dedi mi?"
"Evet dedi.Sonra da öptü zaten."
"Tamamdır bu iş.Resmi olarak Rafe Cameron'un ilk aşık olduğu ve seni seviyorum dediği kızsın.Bu olay bitmiştir."
"Nasil ya?Hiç mi aşık olmadı."
"Rafe pek öyle bir insan değildir.Duygularla bağlanmayı tercih etmez.Tek gecelik ilişkileri vardır.Eğer birine aşık olduysa ve ona seni seviyorum dediyse...gerçek anlamda aşık olmuştur."
Ne diyeceğimi bilemedim.Rafe Cameron bana aşık...Düşüncesi bile,kalbimde kelebek hissine sebep olmuştu.
"Peki sen ona aşık mısın?"
"Çok ani oldu.Yani,nasil aşık olduğumu anlarım ki?"
"Değişik kızsın Ash.Nasil diye bir şey yok.Sadece anlarsın işte.JJ yada Pope,senin en yakın arkadaşların.Fakat onların yanındayken ve Rafe ile beraberken gerçekten aynı mı hissediyorsun."
"Kesinlikle hayır.Rafe ile beraberken...Anlatamayacağım bir his oluyor."
"Tamam işte."
"Bir saniye,telefonum çalıyor."
"Efendim Kie.""Ne yapıyorsun Ash.Rafe iyi mi?"
"Evet iyi,sorun yok."
"Tamamdır.Sorun olmazsa yanınıza gelsem?"
"Tabiiki de gel.Bekliyoruz."
●●●
"Hoş geldin askim"
"Hoş buldumm"
"Anlat bakalım Ash.Ne yaptınız?"
"Şimdi şöyle ol-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐎𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐚𝐧𝐤𝐬/𝐑𝐚𝐟𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐞𝐫𝐨𝐧♡︎
Fanfic𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠...𝐷𝑢̈𝑛𝑦𝑎 𝑢̈𝑧𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑘𝑖 𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡. ✵ 𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠'𝑑𝑒 𝑘𝑙𝑎𝑠𝑖𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑧.𝐴𝑚𝑎 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑛𝑒 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑧. 𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑅𝑎𝑓𝑒 𝐶𝑎𝑚𝑒𝑟𝑜𝑛'𝑢𝑛...