Hava kararana kadar öyle durmuştuk.Onun omzunda yatarken sanki hayatımda hiç problem yokmuş gibiydi.(Rafenin omzunda yatiyosun bi zahmet olmasin amk.Neyse.)
Geç olmaya başlayınca Rafe sırtıma ceketini örttü ve "Kalkalım mı?"dedi.
"Olur."
Beraber yürüyerek arabaya bindik.
"John B'ye bırakır mısın?"
"Oraya gitmek istediğinden emin misin?"
"Evet.Onlara sinirliyim ama sizde kalırsam ortalık tekrar karışabilir"
"Tamam"dedi ve arabayı sürdü.
John B'nin evine geldiğimizde
"İyi geceler."Dedim.
"İyi geceler."
Yavaşça arabadan çıktım ve eve girdim.
JJ koltukta uyuyordu.Yavaşca odama girdim.
"Ash?"
"Ne var?"
"Konuşabilir miyiz?""Hayır JJ.Suan seninle konuşacak modda değilim,uykum var.İyi geceler."
"İyi geceler."
Yatağıma yattım.Her ne kadar ağlamak istemesemde günün karmaşası beni cok yormuştu ve gözyaşlarıma hâkim olamıyordum.Güçlü kız rolünü bir kenara bırakıp istemsizce ağlamaya başladım.
●●●
Sabah olduğunda,ağlamaktan kızarmış gözlerime vuran gün ışığıyla uyandım.
Yüzümü yıkadım ve salona geçtim.
Sarah John B JJ Kie ve Pope,herkes oradaydi.Sarah'a bakarak "Günaydın"dedim.Sarah neden sadece ona günaydın dediğimi biliyordu,o yüzden terslemedi.John B"Sana da günaydın Ash"
Duymamazliktan geldim.
"Suç bizimmiş gibi davranmayı kes Ash"
"Ahahah.Pardon?Dün gece JJ,Rafe ona hiç bir şey demediği halde sataşıyor ve kavga edip partinin içine ediyorlar,ben ve Sarah orda durdurmaya çalışıyoruz,sizden yardım istiyorum durdurmak için ve siz yüzsüzce kavgayı izleyip bir de üstüne"JJ yener diye düşünüyorum"diyorsunuz ve şimdi de suç sizde değil,tüm suç Rafe'de,dimi?!Aaa evet,çünkü o bir züppe ve bu yüzden tüm suç kesinlikle onda,unutmuşum."diyerek orta parmağımı gösterdim ve sinirle evden çıktım.
Sarah ve Kie arkamdan geldiler.
"Ash,gerçekten özür dilerim.Onların adına değil,kendi adıma özür dilerim.Haklısın tek suçlu Rafe değil ve o anda kavgayı durdurmak için yardım etmemiz gerekirdi ama o anda gerçekten düşünemedim."
"En azından özür diledin Kie.Abimler özür dileme zahmetinde bile bulunmayı geç hala tüm suçun Rafe'de olduğunu düşünüyorlar."
"Boşver onları Ash.Ve dün geceyi düşünerek kendini üzme."
Sarah ve Kie ile birbirimize sarıldık.Onlar gibi bir arkadaşım olduğu için kendimi çok şanslı hissettim.
"Kızlar ben eve geçiyorum."
"Tamamdır.Ben takılırım biraz Kiara ile.Eve geri gidesim yok."
Sarah eve geçti.Biz de sahile indik ve limonata alıp biraz yürüyüş yaptık.
"Bence Rafe senden hoşlanıyor."
Kiara aniden böyle bir şey söyleyince birden ağzımdaki limonatayi püskürttüm.Kiara gülerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐎𝐮𝐭𝐞𝐫 𝐁𝐚𝐧𝐤𝐬/𝐑𝐚𝐟𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐞𝐫𝐨𝐧♡︎
Fanfiction𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠...𝐷𝑢̈𝑛𝑦𝑎 𝑢̈𝑧𝑒𝑟𝑖𝑛𝑑𝑒𝑘𝑖 𝑐𝑒𝑛𝑛𝑒𝑡. ✵ 𝑂𝑢𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑎𝑛𝑘𝑠'𝑑𝑒 𝑘𝑙𝑎𝑠𝑖𝑘 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑧.𝐴𝑚𝑎 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛𝚤𝑛 𝑛𝑒 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑒𝑙𝑙𝑖 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑧. 𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑅𝑎𝑓𝑒 𝐶𝑎𝑚𝑒𝑟𝑜𝑛'𝑢𝑛...