Ruhlar Dünyası
Harry'nin bilinci bir kaç saniye sonra geri geldiğinde, ilk gördüğü şey beyaz bir ışık olmuştu. Sonrasında o beyaz ışık bir anda dağılmış, kendisini yerde otururken bulmuştu. Acaba Ruhlar Dünyası'na geçemedim mi diye düşünürken, Kuzey Kutbu'nun ruhani bölgesinde değil de, bambaşka bir yerde olduğunu fark etmişti. Etrafı büyük, uzun kahverengi ağaçlarla çevriliydi. Bataklık tarzı bir yerin tam ortasındaki yuvarlak ahşap zeminde durmuş, aynı Kuzey Kutbu'ndaki gibi bağdaş kurmuştu ve elleri de önünde birleşikti.
Hızla ayağa kalktı ve etrafına bakındı. Ruhlar Dünyası'nı saran sis yüzünden görüşü çok da net değildi. Ancak sonunda aradığını bulmuştu.
Bir ruh.
Hızla onun yanına gitti. Bu ruh bir maymuna benziyordu. Meditasyon yapan bir maymuna.
"Merhaba." dedi, Harry, gergin bir sesle. "Rahatsız ettiğim için üzgünüm. Ay ve Okyanus ruhlarını bulmam lazım."
Maymun ruh, gözlerini açmadan konuştu; "Git buradan." Ancak Harry kılını dahi kıpırdatmamıştı. Maymun ruh bunu fark etmiş olacak ki bir gözünü açıp Harry'ye baktı. "Hala buradasın."
"Evet!" dedi, Harry daha kararlı bir sesle. "Benim-"
Ancak maymun ruh tekrardan gözlerini kapatıp, "ommm" tarzı bir ses çıkardı. Sonra maymunun tam yanında mavi, küçük bir ışık süzmesi süzülmeye başladı. "Belki bu şey sana yardımcı olur. Yakala!"
Harry hemen mavi ışık süzmesinin peşinden gitti. Işık süzmesi hızlıydı ancak Harry bir kaç dakikanın ardından, bir ağacın dalının üstündeyken onu yakalamayı başardı.
O, ışık süzmesini yakaladığı an, ayaklarının altındaki ağaç dalı ortadan kayboluverdi. Harry de son hız yerde birikmiş suya düştü. Düşmenin etkisiyle ışık süzmesi, Harry'nin elinden kurtulmayı başarmış ve tekrardan hızla ilerlemeye başlamıştı. Harry de hızla ayağa kalkıp onun peşinden gitmeye hamle etti ama ayaklarının altındaki su bir anda dalgalanmaya başladı.
Dikkatle su yüzeyine bakarken, bir anda suyun yüzeyinde tanık bir sima belirdi.
Avatar Roku.
"Merhaba, Harry." dedi, Roku. "Seni tekrardan görmek çok güzel."
"Roku." dedi, Harry, sevinçle. Sonunda gerçekten yardım edebilecek birini bulmanın sevincini yaşıyordu. Ancak neşesi kısa sürdü. Aklına gelen şeyle yüzü ciddileşti. "Su kabilesi saldırı altında. Okyanus ve Ay ruhlarını bulmalıyım."
Avatar Roku'nun sudaki yansıması bir anda kayboldu. Harry onun önemli bir konuda ortadan kaybolmasından dolayı endişelense de, üç saniye sonra Roku'nun canlı bedeni önünde belirdi.
"Okyanus ve Ay eski ruhlardır." dedi, Roku. "Başlangıca yakın dönemde Ruhlar Dünyası'ndan fani dünyaya geçtiler. Hatırlayacak kadar yaşlı tanıdığım tek bir ruh var."
"Kim?" diye sordu, Harry.
"Ruhun adı, Koh." dedi, Avatar Roku. "Ama çok tehlikelidir. Ona "surat çalan" derler. Onunla konuşurken hiçbir his göstermeme konusunda çok dikkatlı olmalısın. En ufak bir ifadede suratını çalacaktır."
Harry yüzünü buruşturdu. Zaten başında yeteri kadar bela varken, Ay ve Okyanus Ruh'larını bulmak için böyle korkutucu bir ruhla mı konuşması gerekiyordu?
Her ne kadar istemese de, Avatar Roku'uya güvence vermek için kafasını salladı. "Peki onu nerede bulacağım?"
Avatar Roku eliyle mavi ışık süzmesini gösterdi. "Bu ışık sana yardımcı olacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Airbender | Drarry
Fanfiction"Başka bir zaman diliminde tanışmış olsaydık, "biz" olma şansımız olur muydu?" - *Avatar The Last Airbender çizgi dizisinin Drarry uyarlamasıdır.*