Kimsenin hasta olmayı sevmediği bir sır değildi, kim isterdi ki?
Bazı insanlar en ufak bir burnunu çekmeden yaşlanırken, diğerleri tam bir soğuk algınlığına sahip tam bir kamyon çarpabilir.
Ne yazık ki, bir kamyoncu tarafından vurulanlardan biriydin.
En az iki farklı soğuk algınlığına yakalanmadan kışı atlatabilmeniz çok ender bir durumdu ve sadece bir kez üşütmüş olsanız bile, bir soğuk algınlığı haftalarca ortalıkta kalır ve onu sallayamazsınız.
İkinizin neredeyse üç yıldır çıktığı gerçeği göz önüne alındığında, Peter farklı soğuk algınlığınızın çoğunda sizinle birlikteydi.
Neyse ki onun için nadiren hastalandı, bu yüzden hastalıklarının çoğunda sizinle birlikte oturabilir ve hatta etkilenebilir.Peter ve May ile birlikte yaşadığınız için, hasta olduğunuzda sizden uzaklaşmaları zor olduğu için, hasta olduğunuzda esasen Peter'a sarılma alışkanlığınız vardı, zaten nispeten yapışkandınız ama bu sadece hasta olduğunuzda yoğunlaşıyordu.
Peter'la Avengers'a gitmeyi kabul etmiştin.
Hafta sonu için hazır ama Peter Steve'le antrenmandan döndüğünde, seni kanepede bir battaniyenin altına kıvrılmış derin uykuda buldu.
Gündüzleri genellikle kestirmezdin, bu yüzden Peter bunun tek bir anlama geldiğini biliyordu -hastalanıyordun.
Ancak genellikle ne zaman hasta olduğunuzu anlayabileceğiniz gibi kafası biraz karışıktı ama bu sefer hiçbir şeyden bahsetmediniz ve o sizi terk ettiğinde kanepeye kıvrılmış olduğunuz gerçeğine dayanarak neredeyse dört saattir uyuyordunuz. .
Yanınıza geldi ve sizi uyandırmamak için olabildiğince nazikçe kaldırmaya çalıştı, sonra sizi ikinizin paylaştığınız odaya götürdü ve yatağa yatırdı.Hâlâ uyuduğunuzdan emin olduktan sonra mutfağa gitti ve F.R.I.D.A.Y'e seslendi "Evet Bay Parker?" diye seslendi. FR.I.D.A.Y onun çağrısı üzerine sorguladı.
Peter içini çekti. "Y/N hasta, sadece soğuk algınlığı olup olmadığını anlamak için ona ne olduğunu söyleyebilir misin?"
FR.I.D.AY'in tüm vücut taramalarını yapabileceğini biliyordu, bu yüzden ona sormanın en iyisi olduğunu düşündü. "Bay Parker, Bayan Y/L/N hamile gibi görünüyor - gidip onunla konuşmanızı ve sonra onu Bay Banner'a götürmenizi tavsiye ederim."
Peter'ın şok olduğunu söylemek yetersiz kalıyordu, ne yapacağı konusunda kesinlikle hiçbir fikri yoktu.
Doğruca odana koştu ve seni yatakta göremeyince panikledi ama sonra banyodan öğürme sesini duydu.
"Ah bebeğim," diye mırıldandı banyoya giderken.
Kapıyı ittiğinde tuvalete eğildiğini gördü.
"Bebek?" diye sordu, senin yanına çömelerek.Yüzünü ona doğru çevirdin. Tekrar kusmaya başlamadan hemen önce ona "Kendimi iyi hissetmiyorum Pete," dedin.
İçini çekti, sırtınızı nazikçe küçük daireler çizerek ovuşturdu. "Sanırım senin sorunun ne biliyorum bebeğim.
F.R.I.D.A.Y'a sordum"
Ona baktığında, yüzündeki şaşkınlığı gördü.
"FR.I.D.A.Y bana hamile olduğunu söyledi," dedi içinden çıldırsa da elinden geldiğince sakin bir şekilde. "Ne?!" şokta sorguladın. "Aman Tanrım,
Pete, daha yeni 18 yaşına girdin! Ne yapalım? İnsanlar ne düşünecek?"
Ne kadar paniklediğini anladığında. seni kucağına almak için uzandı. "Geçecek bebeğim, insanlar bunu bizden çok daha genç yaptı"
İç geçirdin, kollarını sırtına dolarken kafanı göğsüne gömdün. "Pete ne yapacağız?"Ellerinin umutsuzca gömleğine yapıştığını hissetti. "Bu bizim çözmemiz için bebeğim ve sana söz veriyorum ne karar verirsen onu destekleyeceğim" "Bilemiyorum Peter."
Sesinin tonundan ağlamak istediğini anlayabilirdi ama bunun olmasına izin vermeyecekti. "Hadi bebeğim, bunu yapmak istiyorsak yapabiliriz" diye seni rahatlatmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı. "Ve eğer yaparsak, bebeğimiz oradaki en büyük teyzelere ve amcalara sahip olacak - ben bir yenilmezim biliyorsun"
Sözleri seni güldürdü ve bunun için çok minnettardı - her şey senin ağlamandan daha iyiydi. "Nasıl sevimli çocuklar yapacağımızı hep konuşurduk" diye hatırlattı, ona baktığında nazikçe. "Başlamakta utanılacak bir şey yok"
Yicem bu çocuğu. Çok tatlı🥺<BONUS>
Bu kalbi size armağan ediyorum.