"Damon, dur! Onu geri ver!" Diye bağırdın ve oturma odasının etrafında koştun. Damon'ın elinde kitabın vardı, vampir hızını kullanarak evin içinde koşturuyordu. "Daha iyi bir kardeş olduğumu kabul edene kadar olmaz!" Diye bağırdı.
Kıkırdadın ve koşmayı bıraktın. Stefan'a baktın. Televizyon izliyordu, her şeyi tamamen görmezden geliyordu. "Asla" gülümsedin. Damon iç geçirdi ve gözlerini devirdi. Kitabı bırakmaya gitti ama sen hemen fikrini değiştirdin. "İyi! Sen Damon Salvatore, daha iyi kardeşsin. Stefan berbat!"
Damon yakınlaştırdı ve kitabı yakaladı. "Kulaklarıma müzik gibi geliyor." diye gülümsedi.
Şakacı bir şekilde dil çıkardın ve okumaya devam etmek için Stefan'ın yanına oturdun. "Ben daha iyi kardeşim, değil mi?" diye fısıldadı Stefan.
Gülümsedi ve başını salladı. İkiniz el sıkıştınız ve o kolunu size doladı.
(Ay çok tatlı laan)Neredeyse üç yıldır Salvatore'larla yaşıyordun. Klaus Mikaelson tarafından neredeyse öldürülüyordun ve seni kurtardılar.
Şimdi, aileye Y/N Salvatore olarak evlat edinildin.Anne baban siz küçükken ölmüştü. Bir süre teyzenle yaşadın ama o beş yıl önce öldü ve seni yapayalnız bıraktı. Damon seni kanıyla iyileştirene kadar vampirler hakkında hiçbir şey bilmiyordun. O zamandan beri, Stefan ve Damon'ın küçük kız kardeşi olarak biliniyorsun.
Kitabını okurken kapı çaldı. Stefan açmak için kalktı ve sen okumaya devam ettin. Kapı açılırken bir ses duydun. Yeni bir sesti. Kafanı çevirdin ve kapıda çekici bir adam gördün. O ve Stefan tartışıyorlardı. Oturup yabancıya baktın.
Arkaya taranmış kahverengi saçları ve koyu mavi gözleri vardı. Yüzündeki gülümseme mükemmel beyaz dişlerini gösteriyordu. Bakmadan edemedin.
O çok tatlıydı. Bir anda gözleri sana kaydı. Gözlerin büyüdü ve arkanı döndün.
Yabancı, "Kim o? Onu daha önce hiç görmedim" derken yakalanmışken kanepeye çöktün. Sana yaklaştığını duydun"Geri çekil. O yasak," dedi Damon. Koruyucu bir şekilde senin üzerinde durdu. "Rahatla. Ona zarar vermeyeceğim. Ben değiştim.
Bunu Luke yaptı, hatırladın mı?" dedi yabancı. "Geri çekil dedim," diye hırladı Damon.
Yabancıyla tanışmak için gergin bir şekilde kafanı çevirdin. Mavi gözleri sana yoğun bir şekilde baktı.
"Güzelsin," gülümsedi. Gülümsedin. "T-teşekkür ederim" "Kapat çeneni Kai," dedi Damon.Gözlerin büyüdü. Bu Kai miydi?korkulan
Ailesinin çoğunu öldüren ve ikiz kardeşini öldürmeyi planlayan Kai Parker? Bonnie ve Damon'ın söylediğini duyduğunuz tanıma uymuyordu. "Üzgünüm dostum. Ama gerçekten, o kim? Kız arkadaşın mı, Stefan?" Kai, Stefan'a döndü. "Hayır. O bizim küçük kız kardeşimiz," diye yanıtladı Stefan.
Kai nefesini tuttu ve tekrar sana döndü. "Kız kardeş? Gerçekten onlara benzemiyorsun" "Beni üç yıl önce evlat edindiler," dedin.Kai'nin kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı. "İlginç.Adınız ne? Ben Kai Parker."
Yaklaştı ve elini uzattı. "Ben Y/N Salvatore," dedin ve elini sıkmak için ayağa kalktın. Damon, sen ona dokunmadan önce Kai'nin eline savurdu. "Ah!" diye bağırdı Kai.
"Boş konuşmayı bırak. Ne istiyorsun?"
Damon sordu. "Eh, yükselenin sende olup olmadığını merak ediyordum," dedi Kai. "Onu neden istiyorsun?" diye sordu. Kollarını göğsünün üzerinde çaprazladı. "İhtiyacım var. Nerede o?" diye sordu Kai.
"Önce bize nedenini söyle," diye tartıştı Stefan.
Kai gözlerini devirdi. "Sadece ihtiyacım var. Lütfen" "Stefan, gidip getirebilir misin?" dedi Damon.
Stefan iç çekti ve başını salladı. "Peki ya senin dediğin gibi tehlikeli biri mi?" Damon'a sordun."Eğer almazsa seni öldürmekle tehdit edebilir. Hiçbirimiz seni kaybetmek istemeyiz."
Damon açıkladı.
"Bir sandviç alacağım" anlamında başını salladın.
"Ey! Bir tane alabilirmiyim? Kai sordu ve seni takip etmeye başladı "Ah, hayır! Otur," dedi Damon.
Kaşlarını çattın. "Damon, ben bir yetişkinim ve kendimi koruyabilirim. O benimle gelebilir"
"Y/n, hayır," dedi Damon. "Lütfen. Yan odada olacağım. Yardıma ihtiyacım olursa çığlık atarım," diye yalvardın. "Beş metre uzakta duracağıma söz veriyorum" dedi Kai.
"Güzel," dedi Damon ve Kai'ye dik dik baktı.
Gülümseyip Kai ile mutfağa gittin.
Ekmek, peynir ve hindi çıkardın. "Peki sen vampir misin?" diye sordu Kai. "Hayır. Ben bir insanım" dedin. "Gerçekten mi? Seni dönüştürmediler mi?" "Hayır. Damon tanıştığımızda beni kanıyla iyileştirdi. Beni çok dönüştürmeyi önerdiler ama ben insan olarak kalmak istiyorum," dedin.Kai başını salladı. "O zaman kaç yaşındasın?"
"20 sen?"
"22"
Harika" dedin ve ona ekmeği verdin. "Mhm. Öyleyse neden Damon ve Stefan'la yaşıyorsun, biyolojik olarak onların kız kardeşi değilsen?"
"Dediğim gibi, ben evlat edinildim"
"Ailen ne zaman öldü?"
"Şimdi bir vampir saldırısı olduğunu bildiğimden altı yaşındaydım. Teyzem beni yanına aldı ama beş yıl önce öldü. Damon beni tam kanım çekilmek üzereyken buldu. Beni iyileştirdi ve sonunda bir hafta burada kaldım. Herkes ve her şey hakkında her şeyi öğrendikten ve gidecek hiçbir yerim olmadığını öğrendikten sonra Stefan burada yaşamama izin vermeye karar verdi. İki yıl önce burada sonsuza kadar yaşamamı önerdiklerinde resmi olarak soyadımı değiştirmiştim," dedin. "Dürüst olmak gerekirse onlar gelmiş geçmiş en iyi kardeşler. Tek çocuktum, bu yüzden tüm koruma ve diğer şeyler tuhaftı ama yine de onları seviyorum:" "Vay canına. Şanslısın," dedi Kai. "Öyleyim." genişçe gülümsedin.Kai gülümseyip yerine oturdu. Yanına oturdun ve yemeğini yedin. Kai sessizliği bozmaya karar verdi. "Birisiyle çıkıyor musun?"
Ona kocaman gözlerle baktın. Kafanı salladın ve sinirli bir şekilde yemeğini yuttun.
"Neden soruyorsun?"
"Güzelsin derken ciddiydim.
Bir ara benimle öğle yemeğine çıkmak ister misin?" "Ben mi?" diye sordun. "Burada senden başka birini göremiyorum." Kai şaka yaptı.
"Üzgünüm, daha önce hiç erkek arkadaşım olmadı," dedin.
"Benimle bir randevuya çıkarsan, ilkini alabilirsin," diye göz kırptı.
Mideniz döndü. "Tabii. Dışarı çıkabiliriz" dedin ağabeyinin ne diyeceğini düşünmeden.
"Harika! Numaranı alabilir miyim?" Diye sordu ve telefonunu çıkardı.Başını salladın ve numaranı telefonuna kaydettin.
Genişçe gülümsedi. Bu konuda gerçekten mutlu görünüyordu, bu bir sürprizdi çünkü kimsenin senden hoşlanacağını hiç düşünmedin.
Geri gülümsedin. Diğerinin onu tasvir ettiğinden çok farklıydı. Ama iyi bir farklıydı.
Bugün rüyamda Damon ve Kalus'la dağa tırmanıyorduk ama dağda merdiven vardı sonra Kalus ve Damon bana kan torbasından kan falan içirdiler rkdmrkdkrk. Acayip saçma ve eğlenceli bi rüyaydı neden anlattım bilmiyorum. Amaan siz de öğrenmiş olun.