Not: Siz Stefan ve Damon'ın vampir olan küçük kız kardeşisiniz ve o kasabadan ayrılmadan önce Jeremy ile bir ilişkiniz vardı. Artık Salvatore pansiyonunda vampir akıl hocasısın. jeremy bulduktan sonra geri geldiğinde
Landon ve rafael, Lizzie ve Josie sizi tekrar bir araya getirmeye çalışıyor.Kardeşlerin yanında olmadan hayat daha zor olamazdı. Stefan öleli yıllar olmuştu ama yine de sana dün gibi geldi. Yatılı okulda olmak acıyı çok hafifletti. Daha genç ve mücadele eden vampirlerin insanlar arasında güvenli bir şekilde yaşamasına yardım etmelisin. Belki sen yapamazsan, hatalarından öğrenebilirler.
Lizzie ve Josie Saltzman, her zaman istediğiniz küçük kız kardeşler gibiydiler. Özellikle de büyüdüklerini görebildiğiniz zaman. Küçüklüklerinden beri Jeremy ile olan destansı aşk hikayeni hep duymak istediler.
200 yaşına yakın olduğun için Jeremy ile tanışana kadar hiç destansı bir aşkın olmadı. Ama sonra gitti ve bir daha ne gördün ne de haber aldın."Y/N!" Lizzie koridorun sonundan seslendi. "Hey, sen! Gargoyle olayından sonra nasıl hissediyorsun?" Ona sordun. "İyiyim. Fakat
Günü kurtardım ve bu oldukça iyi hissettiriyor"
Lizzie yanıtladı. "Bu harika. İyi olmana sevindim. Tanrı bilir günlük doz Lizzie tavrım olmasaydı ne yapardım." Şaka yaptın.
Lizzie, Hope ikinize katılana kadar sizi hafifçe dürttü. "Landon ve Rafael geri döndüler" Ters yöne bakarak yorum yaptı.
Kafanı çevirdin ve Ric'in ikisiyle ve yıllardır görmediğin biriyle konuştuğunu gördün. "Aman tanrım" dedin. "Ne? O kim?"
diye sordu Lizzie. "Jeremy:" diye cevap verdin. "B-Bekle, Jeremy? Umutsuzca aşık olduğun kişi mi?" Lizzie sordu.
"Bu o." Onayladın.
"Şey, şimdi bakma ama buraya geliyor." Umut araya girdi. Lizzie saçlarını düzeltmeye başladığında gözlerin kocaman açıldı, bu da seni çok uzun hayatının en garip yeniden bir araya gelmesi için iyi gösteriyordu.
"Y/N" Jeremy önünüzde dururken sordu. "Hey, Jer" Selam verdiniz.
Lizzie ve Hope, özür dilemeden önce birbirlerine baktılar."Onları tekrar bir araya getirmeliyiz. Josie nerede?" Lizzie Hope'a sordu. "Aşk hayatlarına karışamayız Lizzie." Hope ona söyledi. "Y/N'ye bir iyilik yapıyoruz. Yıllardır ona aşık. Bana hikayeyi binlerce kez anlattı."
Lizzie itiraz etti.
İkisi sonunda Josie'yi buldu, siz ve
Jeremy konuşmak için Ric'in ofisine girdiniz."İyi görünüyorsun" dedin sessizliği bozarak. "Sen de öyle. Belli ki bir gün bile yaşlanmamışsın," diye yanıtladı Jeremy. Ona bakarken hafifçe güldün. "Stefan'dan beri nasıl dayanıyorsun?" diye sordu.
Cevap vermeden önce boğazındaki yumruyu yuttun." Zor oldu. Bir kardeşim öldü, diğeri beni terk etti. Bazı günler oldukça yalnız geçiyor.
Ama bu çocuklar harika. Aslında ölümsüzlüğümle iyi bir şey yapıyorum." diye yanıtladın."Üzgünüm, Y/N. Keşke senin için burada olabilseydim" dedi Jeremy. "Seni gerçekten suçlamıyorum. Benden ayrıldığında hiçbir şey için geri dönmeyeceğini söylemiştin. Sen sadece sözünü tutuyordun" diye yanıtladın. "Tam olarak başka seçeneğim yoktu" diye karşı çıktı. "Olduğu halde yaptın. Beni bırakmak zorunda değildin. Ama Elena yüzünden yaptın, ki anladım ama kalman için yeterli olduğumu düşündüm" dedin.
Her şeyi göğsünüzden çekmeden önce oda sessizliğe büründü.
"Seni sevdim Jeremy. Asırlardır hayattayım ve senden daha çok sevdiğim tek bir insan bulamadım. Bunu biliyordun ama yine de benden ayrıldın ve şehri terk ettin. Sana en çok ihtiyacım olduğu andan hemen önce" Bitirdin.
Kapıya doğru yürümeden önce şakaklarınızı ovuşturarak iç çektiniz ama çıkamadınız. Görünmez bir duvar seni ve Jeremy'yi ofisin içinde tutuyordu. İçini çektin ve bunun arkasında kimin olabileceğini biliyordun."Bariyer büyüsü. Büyük olasılıkla Lizzie ve Josie tarafından"
duyurdunuz. "Yani burada sıkışıp kaldık:"
Jeremy bitirdi. "Sorunlarımızı çözmemizi istiyorlar" dedin. "Bizi biliyorlar mı?" Jeremy sana sordu. "Evet. Küçükken hep Y/N Salvatore'un destansı aşkını duymak isterlerdi." Alaycı bir şekilde cevap verdin. "Eh, zaten benim için destansıydı."
diye mırıldandın.