Geçirdiğiniz ilk gecenin;) ardından uyandığında seni yanında gören Avengers:
Tony: Tony, yapacak binlerce işi nedeniyle her zaman acelesi vardır. Uyanır uyanmaz aklına o kadar çok fikir geliyor ki ve işe gitme dürtüsü hissediyor ama ilk kez senin yanında uyanmak ve seni tam orada huzur içinde uyurken görmek onu bir anlığına durduruyor. Seni görmekten zevk alıyor, vücudun hala çıplak ve bir yastık tutuyor ve gülümsüyor. Ne kadar mükemmel olduğuna inanamıyor. Fısıldamadan önce omzuna yumuşak bir öpücük konduruyor. "Görüşürüz güzelim"
Steve: Bir süredir senin yanında uyanmak nasıl olurdu diye merak ediyor ve bu olur olmaz yaşayan en mutlu insan o oluyor.
Yavaşça gözlerini açar ve başını sana çevirir, ne kadar güzel göründüğünü fark ederken ateşi bir anda atlar. Bu arada, aynı anda uyanıyorsunuz. "Günaydın aşkım" diye fısıldıyor çıplak bacaklarını nazikçe okşarken, gülümsüyorsun. "Günaydın. Kaptan."
diyorsun ve biraz kızarıyor.Thor: Thor tam olarak bir sabah insanı değil, muhtemelen ondan önce uyanırsınız. Gözlerini açar ve senin yarı çıplak bir şekilde odada dolaştığını ve eşyalarını topladığını görür görmez çıldırır. "Tatlım, buraya gel:" dedi, sesi hala uykuluydu. Tekrar yanına uzanırken ona bakıp gülümsersin. "Günaydın bebeğim" Fısıldayıp dudaklarına bir öpücük kondurursun, kalçanı okşar ve eli senin kıçına gider, parmakları teninde hassastır. "Günaydın, çok güzel görünüyorsun." Diyor ve sana gülümsüyor.