2

7 1 0
                                    

Ahh. Daha gözlerimi bile açmadan bu hissettiğim acı ve ağrı da ne? Neredeyim ben. Gözlerimi açmakta zorlanıyorum. Lanet olsun. Sanırım yerde uzanıyorum. Kalkmam gerek. Kendimi zorlamalıyım. Hadi Albike kalkmalısım kızım. Gözlerimi açıp zorlukla oturdum. Tanrım sırtım inanılmaz acıyor. Başım çatlıyor. Yine o karanlık odadayım. Buradan nefret ediyorum. Etrafa baktım ama karanlık. Karanlık olmasından o lanet odada olduğumu anlıyorum ayağa kalkıp ışığı açmam gerek. Zarzor ayağa kalktım. Daha ilk adımda sendeleyip yere düştüm. Sırtım gerçekten çok acıyor. Elimi sırtıma attım ve ahhh cidden acıyor. O lanet adam sırtımda yaralar bırakmış anlaşılan. Tekrar ayağa kalkmak için hamle yaptım ve kalktım. Kapının yanındaki ışık açma düğmesine doğru sendeleyerek yürüdüm. Sonunda varmıştım. Bir umut bastım ama ışık yanmadı. Lanet olsun dışarıdan şartelden kapatmış olmalı. Kapı koluna elimi attım. Genelde dayak sonrası beni buraya kitler. Bu çabam boşuna biliyorum ama yine de kapı kolunu tutup aşağı çektim. Tahmin ettiğim gibi kilitli. O adam açana kadar buradan çıkamam. Çok karanlık. Eskiden karanlıktan korkardım ama artık korkmuyorum hatta karanlığı seviyorum. Karanlık sayesinde o iğrenç adamdan bir süre kurtulmuş oluyorum. Onun yüzünü görmüyorum. Bu benim için bir lütuf. Yavaş yavaş karşıdaki duvarın dibine gidip yere çöktüm. Sandalyeye oturmak istemedim. Çünkü orada çok canım yandı. Acı sonrası keyifle oturmak gibi oluyor oraya oturduğumda. Lanet mimar neden bu odada 1 tane bile pencere yok. Gece gündüz zaman fark etmeksizin karanlık. Tanrım ben ne zamandır buradayım? Saat Kaç? Başım halaa dönüyor. Ahhh lanet olsun o adam bana 2 tane hap verdi ve ağzıma tükürdü. Resmen su yerine tükürüğünü kullandı. Çok susadım. Karnım guruldamaya başladı. Üstümde sanırım halaa yattığımda giydiğim eşofman ve eski tişörtüm var. Ne güzel ama.
Ahh cidden karnım hatta kasıklarım çok ağrıyor. Acaba adet mi olucam bilmiyorum.

Bu seste ne? Gözlerimi zorla aralayarak baktım. Kapı açıktı ve babam baba doğru geliyordu. Sanırım uyuyakalmışım. Ayağa kalkmaya çalıştım ama tam düşecekken babam beni tuttu.

-İyi misin kızım?

Ha? Ne oluyor babam bana kızım mı dedi az önce? Yüzüne anlam veremeyen gözlerle baktım. Sol eliyle saçlarımı okşayıp alnımdan öptü. Neler oluyor? Bana yaptıklarını ne ara unuttu bu adam.

- Ne yaptığını sanıyorsun sen?

Babam kaşlarını hafifçe çattı.

- Sen benim kızım değil misin? Sevemez miyim ben seni?

Sevmek ve babam mı? Bu çok gülünç.

- Sen haplar ve içkiden başka kimi ve neyi sevdin de beni sevesin?

Cümler biter bitmez Babam tokatı geçirdi yanağıma. Yüzüm yerle buluştu resmen. İşte benim babam buydu. Ben yerdeyken üstüme tükürdüğünü duydum. Ve çıkıp gitti. 1 dakika. Kapıyı kitlemedi. Zorla yerden kalkarak kapıya doğru gittim. Giderken tekrar kapı sesi duydum. Bu dış kapı olmalı. Sanırım babam olacak adam sinirle kapıyı vurup çıktı. En azından burada daha fazla kilitli kalmayacaktım. İşte benim babam buydu. Sevgi göstermez sadece can yakar. Bencil ve kendini düşünür. Sendeleyerek odadan çıktım ve kendi odama doğru yürüdüm. Ağzımın kuru olması umurumda değil sadece biraz yatağımda uzanmak istiyorum. Odama girip yatağıma oturduğun anda odamın kapısından içeri annem girdi. Bir elinde krem diğer elinde su vardı. Sessizce yanıma oturup suyu bana uzattı. Elinden alıp içtim. İkimizde konuşmuyorduk. Tanrım çok susamışım. Hep olduğu gibi anneme arkamı dönüp tişörtümü çıkardım. Annem ise sırtıma krem sürmeye başladı. Soğuk krem sırtıma değdiği anda ürpersemde sesimi çıkarmadım. Annem sessizce kremi sürdü. Çok yorgundum. Zamanı merak etmeye başladım.

-Saat kaç? Ne kadar o odada kaldım?

-Akşam oldu.

En azından akşama kadar orada kalmışım. En son kırbaç ile vuruyordu sonra ne oldu bilmiyorum hatırlamıyorum. Kasıklarım gerçekten çok ağrıyor adet olucam sanırım. Ellerimi kasıklarıma koydum.

ÖLÜRKEN SEVDİKLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin