༄;~Dibine kadar
Genç kız kafasını otobüs camına yaslayıp yolu izledi, ne yaşamıştı öyle. Paramparça hale gelmişti sanki, maskesini burnuna kadar çekip gözlerini kapattı. Hyunjin'in ona dedikleri kafasının içinde yankılanıyordu, çok mu yetersizdi Hyujin için? Çok mu kusurluydu onun için? Yada çok mu depresifti?Hayır. Hiçbiri değildi büyük ihtimalle. Kulaklıklarını takıp şarkı dinlemeye başladı, şarkıyı kendi damarlarında hissederken Hyunjinle dinlediği şarkı 'Dibine kadar' çıkmıştı. Sanki evren inatla ona mesaj gönderiyordu onu aklından çıkarmaması için, genç kız göz yaşlarına istese de engel olamıyordu.
Son durakta indi ve her zaman ki gittiği parka ilerledi, Genç oğlanla hep burda otururlardı. Acaba Hyunjin dediklerinde ciddi miydi diye bir kez daha aklından geçirdi. Kabul etmek istemiyordu, en çok güvendiği insanın bu denli bir kötülüğü yapmasını yediremiyordu. Konu aşık olduğu adam olunca kendini 'Belki yalandır' diye avutuyordu.
Genç kızın hıçkırıkları şiddetlenirken karşıdan gelen bedene bakma isteğinde bile bulunmadı, uzun boylu çocuk yandaki salıncağa oturup kızın sakinleşmesini bekledi. Kız iç çekmeye başladığında ise kafasını yandaki bedene çevirdi.
"S-sen kimsin?"
"Selam! Ben Lee Felix ama sen bana Lix veya Lixie diyebilirsin!~"
"Huh?"
"Oh şey çok iç çeke çeke ağlıyordun dayanamadım ve yanına gelmek istedim, ve arkadaş olmak istiyorum!"
"Anladım."
"Bana ne olduğunu anlatır mısın? Tabi sorunu olmazsa.."
"Sadece çok güvendim, şöyle söyleyeyim hoşlandığım kişiden çok ağır laflar işittim."
"Ah! Bu çok kötü, seni çok iyi anlıyorum."
"Hmhm."Sarı saçlı çocuk kollarını açıp kıza baktı, kız yüzündeki tebessüm ile yerinden kalkıp sarışına sarıldı. Tanımıyordu ama şimdiden kanı ısınmıştı genç çocuğa, sarışın genç kızın saçlarını okşayıp sırtını ovaladı.
˖◛⁺⑅♡ʚɞ ☆
Uzun zamandır bölüm atmıyordum, biliyorum çok kısaydı ama daha çok olaylar olacak o yüzden böyle kısa bırakmak istedim. Umarım beğenmişsinizdir kendinize iyi bakın ve Mono ile kalın!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by(e) || Hwang Hyunjin
Teen Fiction"Hayır sadece eve gideceğim, yorgunum." Angst||TW Suicide