༄;~F song!
Hyunjin genç kızı aramıştı, onu bulamıyordu. Dedikleri çok mu ağrına gitmişti yoksa? Yok canım, gitmez herhalde. Hem ona neydi ki, bir iddia için onunla yakın olmamış mıydı? Umursamaya kafasından atmaya çalışmıştı ama içindeki endişe duygusu çocuğu rahat bırakmıyordu, kalbi sıkışmaya başlamıştı gerginlikten.
Telefonunu aldı ve en son aradığı numaraya tıklamıştı 'sikerim iddiasını.' der gibisinden kıza ulaşmaya çalışmıştı, telefonları açmıyordu. Genç oğlan iyice gerilmeye başlamıştı, kızın başına bir şey gelmesinden korkuyordu. Hyunjin kıza gerçekten değer veriyordu, seviyordu bile canını verirdi onun için. Ama bir o kadarda çok üzmüştü küçüğünü, dayanamadı ceketini almadan evden çıkıp kızın her zaman olabileceği otobüs durağına gitti. Yoktu?
Nerdeydi?
Evine gitmeyi düşündü, ama küçük kız asla eve gitmezdi.. Yine de şansını deneyip evine doğru yol almaya başladı kapısını çaldı.
Bekledi.
Bekledi..
Ve daha çok bekledi Hwang Hyunjin.
Bir cevap alamadı yine, delirmek üzereydi.
Biraz düşündükten sonra aklına paspasın altı geldi, orda anahtar olabilir miydi? Şansını yine denemek istedi, paspası hafif kaldırdı gördüğü anahtarı görünce yüzünde bi tebessüm oluştu. Hızlıca anahtarı alıp içeriye daldı genç kızın odasına gitti.
Orada yoktu?
Evin içindeki her odaya baktı geriye sadece banyo kaldığında oraya ilerledi hızlıca. Kapıyı zorladı bir kaç kere açılmadığını farkettiğinde kapıya omuz attı, en sonunda içeriye girdiğinde gördüğü şeyle şok olmuştu.
⚠️TW⚠️ intihara kalkışma, kan ve küfür bulunmaktadır rahatsız olacaksanız geçebilirsiniz.
Hyunjin sevdiği kızı böyle görünce yıkılmıştı, kanlar içinde yatan bedenini görünce içi titremişti, gözlerinden yavaşça akan damlaları umursamamaya çalışarak kan içindeki bedeni kucağına alıp koşarak evden çıktı.
Genç kız hastaneye yetişmişti fakat hayatta kalabilecek miydi? Çok kan kaybetmişti yaşaması bile mucize olurdu..
Küçük kızı ameliyata aldıktan sonra Hyunjin dışarıya hava almak için çıkmıştı, tanrıya dua ediyordu hayata dönmesi için. Bir daha küçüğünü üzmeyeceğine söz vermişti yaptıkları için af dileyecekti genç oğlan.
ʚɞ
Kızı öldürsem mi? Siz ne derseniz o mutlu son derseniz o da olabilir. Modum çok düşüktü daha üzücü yazardım ama hiç keyfim yok.Gününüz nasıl geçti? Benimki fena değildi. Uzun zamandır aktif değildim okul, stres falan derken boşladım burayı. Ama hazır mental çöküş döneminde olunca bol bol bölüm atmaya çalışırım (atmadı).
Kendinize iyi bakın Mono ile kalın!<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by(e) || Hwang Hyunjin
Teen Fiction"Hayır sadece eve gideceğim, yorgunum." Angst||TW Suicide