༄;~Mr.Rager
Genç kız okula gitmişti isteksizce, haftanın beş günü okul varsa o sadece bir veya iki günü gidiyordu. Tabi okul ve ailesi de bu konudan şikayetçiydi, kim şikayetçi olmaz ki?Genç kız okula giderken montunun cebinden çilekli sütünü çıkarıp pipeti jelatinden geçirdi, büyük bi' iştahla sütünü içerken önüne bakmadan yürüyordu. Asla kurtulmadığı düşüncelere dalıp gitmişti her zaman ki gibi, gelecek kaygısı, okul kaygısı, aile sorunları, kişisel mental hastalıkları ve panik atakları.
Genç kız kalabalık ortamlarda bulunamktan hep nefret etmişti, insanların arasında olmaktan ve ilgi odağı olmaktan ölümüne nefret etmişti. Diğerlerinden farklıydı çünkü, farklı saçları ve farklı bi' giyim tarzı vardı. Ama asla kimseden diğerleri gibi aşk mektupları almamıştı, pekte önemli değildi zaten.
Tek isteği Hyunjin'di, dolgulu kiraz renginde dudaklara sahip olan oğlana tutulmuştu. Her zerresini ezberlediği çocuğa.
Okula vardığında herkesin ona dönmesiyle gerilmişti, karnında hissediyordu o kasılmayı. Aldırmamaya çalıştı ama insanların fısıltısı bunlara engel oluyordu, kimisi omuz atarak geçiyor kimisi de dik dik bakışları ile rahatsız ediyordu genç kızı.
˖◛⁺⑅♡ʚɞ ☆
Merhaba aşklarım, yeni bölüme geldik finale 2-3 bölüm falan kaldı. 6. bölümü de atacağım şimdi, umarım kitabı beğenmişsinizdir gerçekten emek verdim kurguya:(( Her neyse gününüz umarım sizin gibi güzel geçer, iyi günler Mono ile kalın kuzularr<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by(e) || Hwang Hyunjin
Teen Fiction"Hayır sadece eve gideceğim, yorgunum." Angst||TW Suicide