༄;~Young
TW:Uyuşturucu
Genç kız dizlerinin üzerine çöktü yavaşça, bacaklarını kendine çekerek cebinden beyaz tozu çıkardı. Elinin üstüne hafifçe döküp burnunun bi' tarafını kapatıp açık olan tarafla tozu içerisine çekmişti, burnunda ki sızı ile gülümsedi ve cebinden telefonunu çıkarıp sevdiği gencin konumuna baktı.Genç çocuğun onun yakınında olduğunu farkedince yüzündeki çirkef gülümseme daha da büyüdü, telefonun ekranını kapatıp önünde geçen insanları izlemeye başladı. Herkesin önünde beyaz tozu içine çekmişti ama kimse bi' şey dememişti, oysa ki reşit bile değildi genç kız, insanlar çok görgüsüzlerdi onun gözünde.
Biraz daha geçen insanları izledi genç kız, daha sonrasında karşısında ona doğru gelen çocuğu görünce gülümsedi. En yakın arkadaşı Hwang Hyunjin'e baktı genç kız, dizlerinden destek alarak ayağa kalktı ve karşısında ki çocuğa el salladı. Genç uzun saçlı oğlan ona tekrar el sallayınca ona doğru koşmaya başladı, genç oğlan kollarını açıp minik kızın ona sarılmasını bekledi. Birbirilerini kollarının arasına alıp sıkıca sarılmışlardı.
Genç oğlan ellerini yumuşak saçlara daldırdı biraz okşadıktan sonra ellerini çekip ayrıldılar, genç kız her ne kadar ayrılmak istemese de zorla kollarından ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by(e) || Hwang Hyunjin
Fiksi Remaja"Hayır sadece eve gideceğim, yorgunum." Angst||TW Suicide