༄;~Flawless
Nolurdu bi' kere öpse o dolgun dudakları? O güzel kiraz renginde dudaklarını öpmek istiyordu deliler gibi, kendi çatlak dudakları ile buluşturmak istiyordu. Onun sıcak ellerini kendi soğuk elleri ile buluşsun istiyordu genç kız, imkansızı istiyordu. Hyunjin genç kız için imkansızdı, zirvenin tepesinde ulaşmaya çalıştığı elmas gibiydi.Düşüncelerinden ve arzularından kısa süreliğine kurtulup cebinde ki ot paketini tekrar çıkartıp kağıda doğru sarmaya başladı, sarma işlemini bitirdikten sonra yeni aldığı çakmağı ile otunu yaktı ve cebine tekrar koydu çakmağı. Ağzından çıkan dumanlara bakarak iç çekti genç kız, babasının yüz karasıydı annesininde biricik kızı.
Annesinin içinde hala bir umut vardı kızının düzeltebileceğinden, ama annesi ve Hyunjin dışında kimse inanmıyordu buna.
Hyunjin aklına gelen fikir ile genç kızı arama kararı aldı, 3-4 çalıştan sonra açılan arama ile yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirdi. "Heyy! Nasılsın?" dedi genç oğlan, "Fena değil, sen?" diyerek kısa ve net bi' cevap verdi hava da kendi halinde takılan dumanı izlerken. "Yanına gelmemi ister misin? Özledim seni." dedi genç oğlan, işte şimdi kızın içinde ki kelebek hissi başlamıştı.
Bir kez daha ona deliler gibi aşık olduğunu hatırladı, ruh eşi gibiydiler herşeyi aynı anda söyler aynı fikire sahiptiler. Zevkleri bile aynıydı, genç kız yine düşüncelerine dalıp gittiğini farkettiğinde 'tamam' deyip geçiştirdi oğlanı.
Hyunjin'in başkasına aşık olması yüzünden olmuştu hep bunlar, eğer genç kız Hyunjin'e tutulmasaydı asla bu hale gelip çökmeyecekti. Gerçi çökmemesi imkansızdı kim çökmezdi ki? Hayatı bok gibiydi, resmen bir boşluktaydı.
On beş dakika sonra yanına gelen uzun boylu çocuğu farketti genç kız, gülümsemesi büyüdü ve ona el salladı. Yapacağı bir şey değildi ama konu Hyunjin olunca kendi canına bile kıyardı. Genç oğlan kıza kocaman sarılıp kolları arasına almıştı, kızarmış yanaklarına sulu sulu öpücükler kondurmuştu. Genç kız anın tadını çıkarmaya çalışıp Hyunjin'in yanağına kondurduğu öpücüklere odaklandı.
˖◛⁺⑅♡ʚɞ
Bölümü nasıl buldunuz agalarım? 5. bölüm de ağlayacaksınız hazır olun. Hazırlayın peçeteleri, neyse iftardan sonra üşenmezsem yeni bölüm atarım hadi mono ile kalın kuzular.✌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by(e) || Hwang Hyunjin
Fiksi Remaja"Hayır sadece eve gideceğim, yorgunum." Angst||TW Suicide