6.Je to tu..

76 6 0
                                    

Tak je tu další část. Doufám že se vám bude líbit a že si ji přečtete:DDD Díky moc!:3

V nemocnici před operací:

Tak je to tu. Za hodinu jdu na operaci, která mi snad zpraví zrak a budu zase vidět barevně. Teď ke mně přišel Mike a udělal něco co jsem nečekala.  Přišel a políbil mě. Nečekala jsem to a tak jsem nepolupracovala, ale on si to nějak neuvědomil a odtáhl se a díval se na mě takovým tím pohledem Co se děje?!  "Nic se neděje,ale nečekala jsem to a zůstala jsem trochu v šoku" usmála jsem se a čekala co mi na to odpoví. "Promiň neměl jsem a chtěl jsem ti to říct už dávno.....moc tě MILUJU" zvýraznil poslední slovo a díval se na moji reakci. Samozřejmě byla kladná(:D). "Řeknu ti to jednoduše, Miluju tě strašně moc dlouho" dořekla jsem svoje city a natáhla jsem se k němu a políbila ho. Lehce se mi usmál do našeho polibku a já se od něj odtáhla. Viděla jsem ve dveřích doktora, který se usmíval jako kdyby byla moje matka. Tak to udělala při mém prvním polibku taky."Pane doktore, kdy půjdu na tu operaci?"zeptala jsem se nejistě protože jsem se bála, ale podívala jsem se na Mika a ten stál hned u mě a chytl mě za pas. "Na operaci jdete za chvíli proto jsem tady a pane vaše přítelkyně musí mít ten klid tak se rozlučte a uvidíte se za měsíc" s úsměvem to dořekl a Mike i já jsem se lekli."Jaktože až za měsíc?" zděšeně jsme se zeptali oba,ale já se i zachvěla když předtím řekl Vaše přítelkyně ale pak jsem se probrala když jsem viděla že doktor chce něco říct" Ano až za měsíc pokud se operace má vydařit tak musíme vám na oči nechaný obvaz a musíte na různé vyšetření, musíte brát různé léky a chodit na různé terapie" dořekl ale pokračoval" No ale vy to zvládnete takže to bude všechno dobrý" konečně dořekl co se bude dít a tak jsem se trochu uklidnila ale když měsíc budu dělat to co říkal tak se asi zblázním."Dobře, doktore ,tak já asi půjdu" políbil mě Mike a  odešel. Byla jsem celkem smutná když jsem viděla že neuvidím ty jeho hnědě vlasy, zářivý úsměv a modré oči. Byl prostě dokonalý. Miluju ho, ale nevím co mezi námi ale teď jdu na tu operaci už pro mě přjeli a dali mi taková ten prášek 'Oblbovák' a já jsem se začala řechtat jak postižená. Říkali mi že nejsem jediná ale v tu chvíli mi to bylo vcelku jedno. Už mě vezli na sál a já jsem byla klidná, když už jsem byla na sále tak mě jenom vyslékli,abych neměla oblečení od krve a pak mi dali takový ten 'náhubek'(Nevím jak se tomu říká:DDDDDD) A já usnula.

Mikův pohled:(Jenom Krátký)

Odešel jsem z pokoje a na chodbě jsem potkal jeho! Ten který zavinil že moje láska vidí černobíle a teď je nejspíš na operační sále. Já jsem měl sto chutí k němu jít ale už jsem se uklidnil, protože jsem viděl že je na vozíčku a tak jsem si řekl že mu nic dělat nebudu. Odešel jsem z nemocnice a volal její matce. Bohužel s ní nemohla být, její rodiče byli zrovna na pracovní cestě, když se to stalo a tak museli odjet jenom je každý den informuju o jejím stavu a kdy se co stalo nebo stane. Vytočil jsem její číslo a byl jsem odhodlaný jí to všechno říct. I že jsme spolu.Teda aspoň doufám.No už mi to zvedla a já ji informoval. Říkám ji teto kdyby jste se ptali. "Ahoj Teto, Ashley už je na operaci, cítí se celkem dobře, a měsíc nebude nikoho vidět.Jenom aby to pořádně vyléčila a chtěl jsem ti ještě něco říct co by jsi měla vědět" dořekl jsem svůj proslov a čekal až mi teta odpoví."Ano drahoušku, to je celkem dobré aspoň že už uvidí normálně a co jsi mi chtěl říct?" "Víš teto, já a Ashley se máme rádi a dokonce víc než rádi, a jsme spolu..takže když to shrnu miluji tvou dceru a ona mě, prostě spolu chodíme" dořekl jsem a začal si kousat ret."Víš Miku..

Takže pokračování  příště a které bude nejspíš zítra zatím ahoj Guys:)))) Dělám si srandu čau :DDD                                                                                                                                                                                                       

Přežiju?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat